miehet ovat 13-vuotiaan naisen tasolla

007

Toivottavasti perusmiesmäinen ylimielisyys ei taas pilaa tätäkin keskustelua sivuttamalla näin tärkeän tosiseikan.

17

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesmiesmies

sinun täytyy perustella väittämäsi. Olen epäilevänen, että onnistuuko se femarilta.

• vaan ensin annetaan tällekin aloitukselle sitä arvostusta, joka ilman muuta piti tulla KAIKKIEN aloitusten osaksi.

• 007
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

vaan ensin annetaan tällekin aloitukselle sitä arvostusta, joka ilman muuta piti tulla KAIKKIEN aloitusten osaksi.

Tämän arvokkaan aloituksen kunniaksi.

• Kurre_Orava

Ai, että niinkin korkealla.

Minä kun olen luullut olevani henkiesti 15v poika.

*Ainoa ero miehillä ja pikku pojilla on lelujen hinta*

• hyvin pitkälle

allekirjoittaa aloituksen otsikon.

Vaan totta kai, kun isoista joukoista on kyse, miehistäkin löytyy ihan yhtä monta alalajia kuin naisistakin: fiksuja miehiä, fiksuja naisia.

Vähemmän fiksuja miehiä, vähemmän fiksuja naisia.

Ja niin edelleen.

Sinänsä avaus on hiano: tänä päivänä, eli 2005-vuonna 13-vuotias "nainen" tosiaan on fysiikaltaan aikuinen. "Mies" taas ei.

Ei fyysisesti eikä psyykksisesti.

Vaan voihan se olla parempikin, että kypsyy hitaammin, vaan sitäkin paremmaksi.

• Voi surkeus!

Olen tähän asti pitänyt naisia arvossa, mutta onko näin, että 13-vuotiaan tasolla oleva mies pystyy kevyesti syrjäyttämään täysi-ikäiset, hyvin koulutetut naiset! Mikä naisissa vikana, vai ovatko miehet tosiaan niin eteviä?

• palstalla

Tuota palstalla juuri on kokoajan pohdittu, miksi mies silti saa parempaa palkkaa ym.
        Ei tuo vika naisissa ole, vaan asenteissa.

• Kritikko
        palstalla kirjoitti:

Tuota palstalla juuri on kokoajan pohdittu, miksi mies silti saa parempaa palkkaa ym.
        Ei tuo vika naisissa ole, vaan asenteissa.

vaan se ansaitaan. Jos sinusta on jotain konkreettista hyötyä yhteiskunnalle, saat siitä hyvää palkaa...

• Erkki-Irmeli Alapörhölä

Ja naisen euro on 80 senttiä ja muuta paskaa.
      Suuria valheita. Enpä ole tähän päivään mennessä törmännyt naiseen joka olisi minua kehittyneempi, millään tasolla. Ihmetyttää nämä itsepintaiset myytit siitä, kuinka tytöt muka kehittyvät poikia nopeammin ja kuinka naiset saavat palkkaa miehiä vähemmän. Missä helvetissä todisteet?
      Olen miesvaltaisessa paikassa töissä, mutta naiset siellä vetävät itseasiassa parempaa palkkaa. En sitten tiedä olenko munaton vai miksi näin on.

Tai voihan olla että vakka kantensa valitsee, ja feministit tykkäävät hengailla 13-vuotiaan tasolla olevien "miesten" kanssa? Voivatpahan yrittää sitten aivopestä näitä. Mene ja tiedä...

• 007

Mikä aloituksessa nyt harmittaa?

• Sanelma
      • Ei saisi nauraa, mutta ei voi mitään.

Kröhöm.

Onhan tuo niitä elämän peruskysymyksiä, joille liian vähän huomiota uhrataan. Aatehistorioitsijat, filosofit ja teologit valtaavat omahyväisesti kaiken tilan eksistentialistisilla, mutta ei ollenkaan niin päivänpolttavilla kysymyksillään.

Itse olen ratkaissut tuon niin, että paitani yleensä loppuvat ennen kuin housunkaulus alkaa. (Muunlaisia ei oikein tahdo kaupasta löytyäkään.) Mutta minä olenkin kiero ja manipuloiva nainen.

• Kurre_Orava

Juu, olen härmäläisen kanssa samaa mieltä, että on suorastaan rikollista, että linkissä esitettyjen omgelmien pohtimiseen ei ole perustettu omaa tiedekuntaa.

Itse olen ratkaissut ongelman sillä, paita housujen päälle, ellei laiteta henkseleistä.

• Antsu

Linkkijutun kirjoittajan puolesta sanon, että varmasti hänellä on elämässään suurempiakin ongelmia. Mutta jos miettii pukeutumisensa yksityiskohtien järjestämistä, on turha tiedustella (netissäkään), että mikähän se mahtaa olla tämä elämän tarkoitus... ja miksi Israel vetäytyy Gazasta?

Ja tässä muuten Antsun tyylikkyyden salaisuudet:
        Takki/paita ei saa olla housuja tummempi. Kravatin on oltava paitaa tummempi. Kraka täytyy passata "päättymään" vyön alareunaan.

Kun vaihdetaan vapaalle... sandaalit jalkaan ilman sukkia. T-paidan helma housujen sisään, mutta collegen helma ulkopuolelle. Vyötärölaukku vain urheiltaessa, purjehduskengät vain purjehdittaessa. Virkatun antennipipon käyttö on lopetettava viimeistään henkilön kolmevuotispäivänä.

• 13v urosgorilla

naiset ei ole kehittyneet moraalisesti eläimistä yhtään.

• jepjep

millä perusteella?
      kusee minne sattuu eikä osaa ajaa autoa?

• kaikella kunnioituksella

13-vuotiaille tytöille pitäisi ehdottomasti antaa täysi-ikäisen oikeudet, mm. oikeus ajokorttiin!

Eikun anteeksi NAISELLE!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      171
      1111
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      539
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      531
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      472
    Aihe