Hei olen Raili, 56-vuotias leskeksi muutama vuosi sitten jäänyt rouvashenkilö Tuusulasta. Olen viime aikoina nähnyt runsaasti hyvin vilkkaita unia, joihin on liittynyt paljon viittauksia mm. rakkaaseen kissaani Töpöön joka pari kuukautta sitten meni edes. Mutta se lienee hyvinkin normaalia. Kun mieheni Erkki kuoli näin muutaman kuukauden viivellä paljonkin unia, joissa Erkki tuli minulle juttelemaan. Ilmeisesti ihminen tekee surutyötä nukkuessaankin?
Haluaisin tietää mitä tällainen uni tarkoittaa jonka näin tässä viikko sitten? Olin tässä unessa ystäväni Liisan kanssa suuressa ostoskeskuksessa joka ei muistuttanut mitään tuntemaani (Olen käynyt Järvenpään ostokeskuksessa, Itä-keskuksessa sekä Jumbossa mutta en esim. Sellossa!) ja tässä ostoskeskuksessa oli myös Linnanmäki. Tai tarkoitan siis huvipuisto jossa oli paljon vilkkuvia valoja ja pyöriä ja muita laitteita.
Ystäväni Liisa meni liukuportaita kyseisen ostoskeskuksen toiseen kerrokseen ja minä tulin hänen perässään. Muistaakseni Liisalla oli kädessää Stockmannin paperinen kassi. Yhtäkkiä näin toisen kerroksen tasanteelta että ystäväni Liisa oli noussut eräänlaiseen kieputtimeen missä istutaan vastakkain ja hän pyysi minua istumaan viereensä. Kieltäydyin tästä ja Liisa nauroi kammottavalla äänellä. Tämän jälkeen Liisa pyöri tässä kieputtimessa kunnes se kaatui. Tämän jälkeen muistan että menin lelukauppaan ostamaan lahjaa kummilapselleni. Seuraava muistikuva on että Liisa oli verissään paareilla ja puhui minulle jostain testamentista tai muusta tärkeästä paperista joka minun pitäisi tuoda hänelle. Yritin käydä tätä paperia (ilmeisesti hänen kotoaan) hakemassa mutta en koskaan päässyt Liisan asuntoon koska matkalla oli monia esteitä. Lopulta palasin Liisan luokse ja hän oli mennyt edes.
Tiedän että Liisa on valehdellut minulle useinkin tärkeissä asioissa (mm. kuluttaja-asioissa) ja hänen poikansa on vilunkipetteri mutta en mielestäni ole koskaan toivonut Liisalle mitään pahaa. Miten tulkitsette tämän unen koska minulla on ollut hyvin outo olo viimeisten päivien aikana ja tarkoitus olisi nähdä Liisa huomenna ostoksilla Helsingin keskustassa Kluuvin kauppakeskuksessa. Voisiko tämä olla enneuni? Tiedän että Kluuvin kauppakeskuksessa on liukuportaita mutta tuskin mitään leikkipuistoa tai huvipuistoon vivahtavaa?
Kiittäen mahdollisista selventävistä tulkinnoista,
Raili
Voisiko joku selittää mitä tämä tarkoittaa?
4
693
Vastaukset
En ole ehkä mitenkään paras unien tulkitsija mutta tulisi jotenkin mieleen,että pelkäät menettäväsi tämän Liisan..
Jos uni oli enneuni, sen aika näyttää.
Muuten uni kuvaa mielestäni sitä, että sinun tulisi ottaa rennommin, huvitella ja pitää hauskaakin (huvipuisto). Elämä ei saa olla liian vakavaa. Uni kissasta viittaa omaan naiseuteesi, jota ei kannata laiminlyödä vaan pitää huolta itsestään myös naisena. Liisan kuolema näyttää, että miten voi käydä, jos ei välillä huvittelekin ja huolehdi itsesään sisäisesti ja ulkoisestkin. Makaat pian paareilla, elämä on ohi ja mitä jää käteen, ei mitään, jos vain elät katkeruudessa ja surussa. Anna anteeksi, niin Liisalle kuin jo kuoleelle miehellesikin. Ja ennen kaikki itsellesi, että olisit taas vapaa nauttimaan elämästä tässä ja nyt, eikä menneisyys roikkuisi selässäsi.- Limpsa-Leila
Hei Raili!
Tuollaiset unet ovat totta tosiaan kammottavia. En kuitenkaan usko, että unet ovat välttämättä "etiäisiä", vaan niiden tarkoituksena on viestittää meille ihmisille tuonpuoleisesta tai sitten varottaa tai ohjata ja neuvoa meitä valinnoissamme.
JOs asia sinua kuitenkin mietityttää edelleen, kannattaa varmaan kääntyä jonkun kokeneen selvänäkijän tai unien tulkitsijan puoleen. MInulle tulee kotiin monia sellaisia lehtiä, joissa on paljon erilaisia selvänäkijöiden puhelinnumeroita (useissa on vielä sama suuntanumerokin 0600). Olen myös kuullut, että selvänäkijä Tamara Maunonen on joskus vastannut jonkun lehden palstalla lukijoiden ongelmiin. Hänhän on jo pitkään ollut alalla ja on varmasti syvästi vastuunsa tunteva kokenut näkijä.
Terveisin Leila- *tieto*
Haluan vain sanoa sen verran että Tamara Maunonen on jo edesmennyt joitain vuosia sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905449Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.483615Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612985Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462191Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2951825- 471616
- 961481
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441386Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333