palstalla näitä keskustelijoita vaivaa,kun ne ottavat aina "VANHANUKON"silmätikukseen?
Enhän minä ole muutakuin jättänyt vain keskustelunaiheen,jossa ei pitäis olla mitään pahaa sanottavana.
Mikä tällä
4
290
Vastaukset
- keräyspiste
-sellaiset täällä päivystävät ja koettavat jotain näsäviisasta sanoa.
- hättäile
No älähän nyt jussi mieltäsi pahoita. Aika harmitontahan tuo on ollut, lähempänä hyväntahtoista huulenheittoa kuin varsinaista ilkeilyä.
Ehkä sinun kannattaisi tuoda selvemmin esille haluamasi aihe ja ottaa itsekkin siihen jotain kantaa.noista hölmöistä aloituksis mieltäni pahoita,
sillä olen ollut koneen äärestä melkein koko päivän pois ja eikä ne muutenkaan minua haittaa,
joten antaa tulla vaan lunta tupaan ja jäitä porstuaan.
Ei kai jengi niin umpipersaukista ole, että sille on kuin lusikalla tarittava
kaikki mediassa tapahtuvat uutiset.
Tiedotusvälineet mättävät infoo ympäri vuorokauden kymmelillä eri kanavilla.
Jos me silmät teevadin kokoisina vieritämme uutisaiheita keskustelupalstoille,
kuka heikkarin tonokki niistä vois kiinnostua!
Varmasti ihan hyvää tarkoitat aiheita tarjotessasi, mutta useimmalle
nämä ovat jo vanhoja syntyessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?39574Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492