Mielestäni nykyinen Tv-lupamaksu on aikansa elänyt ja joutaisi nykyisellään romukoppaan. On täysin absurdia, että Tv-lupamaksuja kerätään ihmisiltä nykyisellä tavalla. Yleisradiolla on kaikki tarvittava tekniikka ja tietotaito siihen, että yleisradion omat kanavat (joista tämä tv-lupamaksu peritään) näkyisivät vain sellaisissa kotitalouksissa, jotka ovat MAKSUN maksaneet. Näinhän toimii nykyisellään Canal , TV1000 ja monet monet muut maksulliset kanavat. Maksat siis siitä, mitä katsot. Tv-lupaa ei tulisi periä henkilöiltä, jotka käyttävät tv-vastaanotinta VHS ja DVD elokuvien katsomiseen. Itse en katso koskaan ylen kanavia, joten jätän tästä syystä TV-luvan maksamatta ja teen sen hyvällä omatunnolla.
Mitä mieltä olette, onko TV-lupamaksun periminen kohtuutonta, jos ei katso yleisradion kanavia?
EN MAKSA TV-LUPAMAKSUA
11
780
Vastaukset
Kuitenkaan tuo 0.53.4 €/vrk ei tunnu näin laskettuna ertyisen kalliilta!
- ei tv-lupaa
Canalplussalta saa 5 kanavaa urheilua ja leffoja 0,9€/päivä. Mielummin maksan sen kuin ylen annin.
- maksele
Minä voisin maksaakkin jonkinlaisen summan jos yle sanoutuisi irti vasemmistopropagandasta ja sanoisi irti kaikki jäsenkirjaloiset palkkalistoiltaan sekä keskittyisi laadukkaiden ohjelmien tuottamiseen ja esittämiseen.
Syy miksi en itse maksa on ensikädessä se, että maksuilla kustannetaan lukemattomien lihavien ja täysin toimettomien jäsenkirjajohtajien irstas elämä. Minusta ylen toimenkuvaan ei kuulu näiden läskiposkien elostelun maksaminen katselumaksuilla.- KARVINISTI
minä en lopeta maksamista jos YLE sanoutuu irti politiikasta ja alkaa puhua totta eikä oikeistopropakandaa.
(Kyky) päästä suurimmaksi puolueeksi, että loppuisi tämä ininä
vasurivetoisesta Suomesta.
Voihan laupiaat silmät tätä YLE:nkin "punaisuudesta" narisemista.
Onko ne perkeleen punikit jo vallanneet Ev.lut. kirkonkin, kun väkeä kirjautuu
ulos kuin helluntaiepistolasta?
- huu
meno muuttuukin sitten kun digitaaliaika koittaa.
Sitten ei kuulemma enää pysty katsomaan ilman lupaa.
Itse maksan oikeudenmukaisuuden vuoksi.- keijo
Eli kaikkien pitäisi hankkia jonkinlainen (conax) kortti jotta voisi katsoa peruskanavia ko?
- keijo
Ei muuta. FST.
- jeewah
se on kohtuutonta. Kohtuutonta olisi myös sisällyttää Yleisradion toiminnan kulut veroihin, kun kuitenkin sekin pystyisi rahoittamaan itsensä toiminnan mainostuloilla.
- 26yfa
"...muut maksulliset kanavat. Maksat siis siitä, mitä katsot." Mikäli tilaat jonkin maksukanavan,esim.Canal ,maksat tietyn kuukausimaksun riippumatta siitä paljonko katsot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.778852Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211973Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381881Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 461566
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256