Pahuuden hengellä varustettu

Hengen näkökyky

Muuten kun olet joskus tehnyt yhteen vedon eri kirjoittajien kirjoittelusta: Voimme nähdä tyylin kuinka todellinen uskova kirjoittaa ja kuinka ilman Jumalan hengen alle antautumatom
kirjoittaa. Teepä vertaus.

Muun muassa Adventistit käyttävät ei loukkaavaa
kielen mäyttöä, mutta Kun tulemme Vitoslaisten kirjoituksiin, niin heti alkaa ilmetätä Saatanan hengen ilmaisuja. Jumalan hengen ohjauksessa oleva osaa hillitä paremmin kieliratsunsa juoksun

En ole kuullut en sitten yhtään ei parjaavaa
kirjoitusta henkilöltä joka käyttää nimimerkki 1.
En pidä häntä lainkaan Jumalan hengen ohjauksen alla olevista kirjoittajista. Hänellä on omat
tuki piirit.

Hänenen luonteestaan heijastuu katkeruus, luulisin sen johtuvan siitä, että hänen pitää käyttää valhetta tukena, kun totuus ei kestä hänen hyökkäyksissään. Minä näin ulkopuolisena
kehoittaisin karttamamaan hänen härskiä pyhyyttään se on sivistymättöman yksinkertaisen
ihmisen itsensä julki tuomista. Miksi kummassa
te kunnon uskovaisiksi tekeydetyt parjaatte!

Koetakaa saada aikaan rakkauden henki joka on Jumalasta. Poistakaa keskuudestane vihollisen henki Rakkautta ja moraalia nökökykyyn

6

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyi!

Outoo mongerrusta.

• Vastasin jo pari tuntia sitten samaan valitukseesi, että tiedän sinun olevan raivoissaan ja katkera, kun et saa rauhassa toteuttaa pahuuttasi ja eksyttää ihmisiä adventismiin, kun minä olen tekojasi häiritsemässä.

Tikität samaan tahtiin viikosta toiseen. Katkerasti murjaiset. Sitten kun siihen vastaan vedät pääotsikon muutaman tunnin kuluessa. Niin nytkin:
      U1.
      Kirjoittanut: siv. seur. tark. 26.10.2005 klo 21.06

Viimeisimpiä pääotsikoitasi:
      Kumpi on herra ihminen vai Jumala
      Kirjoittanut: Aralla tunnolla 22.10.2005 klo 01.06

uskova1
      Kirjoittanut: vatkunta 15.10.2005 klo 12.48

Kuulkaapas adventistit, tällaistako hivutusta teillä siellä on keskenäänkin. Yhä uudestaan ja uudestaan hiostetaan ihmistä, joka vähänkään yrittää kurottautua Jeesukseen päin ja irroittautua ellenismin henkien otteesta, jotta hän murtuisi ja lankeaisi yhtä pahasti kuin muutkin? Siltä se vaikuttaa, koska adventisti, joka kirjoitti Deemon-nimimerkillä sai omiensa uhkailuja niskaan täälläkin.

• hengen näkö

koeta kasvaa pois oikeaan hengen täyteyteen.

Olen huomannut suurimman harrastuksesi olevan asioiden sekoittaja. Uskova jolla on vihan jumalan henki. syyttelet kaikkia toisi harhoiksi.
        etkä huomaa, sitä että juuri sinä itse olet se jota toisia syytät. En ole koskaan kuullut sinulta yhtä ainoata oikeata hengellistä sanomaa.
        Aina vain parjausta ja oman itsesi korotusta.

Et sinä its ole muuta kuin uskonnon häpäisiä.
        Luuletko sinä jonkun uskovan harhaan johtoasi.

Kärkäs oma hyväinen minä itse tyyppi sinä olet.
        Ite vanhurskas. Oike tarkoituksesihan onkin vain saada riitaa aikaan eikö asi ole niin. Joten tunnen hyvin uskosi pääperiaatteet. Käännyt hyvä mies pois oman eksytyksesi huuman alta. käänny
        kristitykssi. Minä en käännytä ketään, jos joku kääntyisikin, olet sinä ohjaamassa kääntyneet
        luopion tielle. Hyvä ystävä tee totinen parannus
        jo tänään

• Sinä se jaksat antaa väärää todistusta päivin ja öin ja varsinkin öin.

Et voisi tylsempää keskustelun aihetta ottaa kuin minut. Ihminen jolla on pää, kaksi kättä ja kaksi jalkaa. Riviseurakuntalainen. Ei millään lailla erikoinen hahmo. Tavallinen tallaaja, joka ei joukosta erotu.

• Hengen näkö

Tämä on paras vastauksesi mihin olet kokoaikana
        kirjoitellessasi pystynyt saamaan aikaan. Ja tämä on kaiken lisäksi kaikkein terävin kirjoituksesi. olet näet jo vaihtanut levyä.

Todistukseni ovat aina kirjoittajan tyylin mukaan annettuja. Heti kun kirjoitat totta, Niin kiitän siitä. Joten nyt alat jo muuttua pareempaan suuntaan. Kyllä minua pappi aikoinaan
        opetti rippikoulussa, että ihmisen pitää ana olla siivopuheinen. Tää samanen Pappi vielä sanoi, että julkine tyhmä syyttely kuvaa henkilön omaa sivistys tasoa. Näet Jopa Saatanasta voit löytää jotain hyvää. Näet hän
        on ainakin ahkera

• olisi parempi

että kukaan ei koskaan vastaisi eksyttäjä 1:sen
      juttuihin.Näkeehän sen mistä lähteestä ne tulevat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      23
      9399
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      1918
    3. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      361
      1889
    4. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      94
      1628
    5. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      425
      1614
    6. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      6
      1355
    7. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      33
      1140
    8. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      24
      1096
    9. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      52
      1042
    10. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      998
    Aihe