Saksan ikuinen Big Brother loppuu

Suomi24toimitus

Suureellinen saksalaisversio Big Brotherista loppui katsojalukujen rajun putoamisen takia.

Saksalaiskilpailun loppumisajankohtaa ei määritelty lainkaan, vaan tavoitteena oli luoda jatkuva "tosi-tv-saippuaooppera". Maaliskuussa alkanut kilpailu on kuitenkin päätetty lopettaa ensi vuoden helmikuussa.

Maailman pisintä Big Brother -showta varten rakennettiin maailman ensimmäinen Big Brother -kaupunki.

Lue uutinen Stara.fi:stä:
http://www.stara.fi/?p=2190

19

27786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saijja

      no kuka sen sitte voittaa jos yhtäkkii lopetetaan :o

      • Mutta eiköhän sielläkin laiteta äänestys käyntiin ja katsojat valitsee


      • Ilmahyökkäys
        Cesar kirjoitti:

        Mutta eiköhän sielläkin laiteta äänestys käyntiin ja katsojat valitsee

        Siis helmikuussahan voittaja vasta ratkee, joten onhan tässä 3kk aikaa laittaa kunnon äänestykset käyntiin. Yhtä kauan kun Suomen koko BB sarja on kestäny.


    • tihk

      Olin maaliskuussa etelässä lomalla ja siellä tuli yks ilta kateltua tätä kun saksalainen kanava näkyi hotellissa. Oli ihan hauskan näköinen kylä. Niillä oli siellä kaikenlaisiä navetoita ja autokorjaamoita.

      • johannes

        se paska loppui. jouduin pakkokatselemaan sitä kun kakarat halusivat... Tap tap tap!!!


    • Tunnel of Love

      Mitähän seuraavaksi keksitään !

      • jasa

        baari alkaa maaliskuussa seuraava tosi-tv sarja, mut, mitä ne sit keksii....


      • Cooley

        Kyllä se varmaan kohta tulee sellainen Truman Showsta vedetty idea, että lapsi on syntymästään saakka kameroiden edessä 24/7 ja hänen elämäänsä seurataan kuolemaan saakka.


      • Paine & Maine

        Kohta varmaan otetaan lupia jo pois - jos ei ohjelmat parane !


      • BMW - Skoda
        Paine & Maine kirjoitti:

        Kohta varmaan otetaan lupia jo pois - jos ei ohjelmat parane !

        Suomalaisten ajatuksen eivät Saksassa paljoa paina !


    • saksalaiset...

      ...yritti jotain tuhatvuotista jälleen. Ei ne opi ikinä näköjään.

    • eiiii123

      bill gates, kapitalismi ja bb ovat saatanasta!

    • erkki

      Tosi tyhmää tollane pelleily. Tehdä kokonainen kaupunki ku luullaan niin suuria.

      • Peter.pan

        Puhut täyttä asiaa.

        Toisaalta, jotkut ne Hesankin on bykanny...


      • ohoo
        Peter.pan kirjoitti:

        Puhut täyttä asiaa.

        Toisaalta, jotkut ne Hesankin on bykanny...

        Ai oikeen Hesan? Voisitko kuullosta yhtään enempää juntilta?


    • j-g

      En ole nähnyt yhtäkään jaksoa minkään maan Big Brotherista, mutta onhan se aika hauskan kuulonen että _ikuisen_ Big Brotherin voittaja saa miljoonan euron palkinnon.

      "Tapa ittes, annan satasen."

    • Ellutzki
    • MiracleMike

      Pik pravö loppu Suomessa ajallaan. Täällä sillä yritettiin tehdä tylsyyden maailmanennätystä. Ilmeisesti se voittaja on nyt sitten "tylsyyden maailmanmestari" hei! maailmanmestari!

    • Micro Auscwitch

      Päivittäin joitakin tipahtaneita poltettiin samantien.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe