1. Cesar vastaatko miksi Pertun vastustajat saivat mielesätni käyttää aika ankaraa kieltä Perttua, hänen sukuaan ja kannattajiaan vastaan ? Veikkaan, että olisi käynyt huonommin, jos joku Tiinan tai Antin kannattaja olisi tehnyt samoin ? Huomasitko muuten, että hyvin harva Pertun kannattaja edes teki niin ? Toki he käyttivät huonoa kieltä pahimpia Pertun arvostelijoita esim. Perttu.Sucksia kohtaan. Mutta ymmärrän sekin toisaalta.
2. Cesar moni on ihmetellyt, mikä on yhteytesi Perttu.Sucks -nimimerkkiin ? Hän sai vallan vapaasti laukoa mielipiteitään täällä. Miksi näin ? Jotkut väittivät Teidän ollen yksi ja sama henkilö jopa ? Muuksi ei sitäkään väitettä ole tahoiltanne muutettu tai muuksi todistettu. Perttu.Sucksilla oli kyllä useita nimmareita täällä. Hän jopa kysyi itseltään toisella nimmarilla ja vastaili toisella.
3. Sinua on moitittu palstoilla myös epätasapuoliseksi sefuksi. Ja moitittu myös siitä, että olet ottanut itse omia BB-suosikkeja täällä. Nooh ehkä se ei olisi sefulle kuulunut tai sitten olisi ? Mutta kokonaisvaltaisesti olet hoitanut todella vaikean ja laajakantoisen tehtäväsi mallikkaasti ja antanut palstatilaa todella kovillekin kirjoituksille. Johonkin on raja tietysti aina vedettävä. Mutta onhan Suomessa laaja Perustuslain suoma sananvapaus ja jokainen vastaa omista kirjoituksistaan loppuvimmeksi.
Kiitän Sinua kärsivällisyydestäsi ja hyvistä aloitteista. Toivotan onnea ja menestystä elämässä ja vauhdikasta iltaa jatkopaikkaanne Sörkkään !
Cesar vastaatko
2
218
Vastaukset
Kun pitää vielä miettiä pari juttua iltaa varten...
1. Väittäisin että olet katsonut varsin subjektiivisesti palstaa jos väität ettei muita kilpailijoita kärkkäästi arvostelevia kirjoituksia ole täällä.
2. Miten ihmeessä olisin tuon todistanut? Moneen otteeseen olemme kaikki samaksi henkilöksi väitetyt ihmiset täällä yrittäneet vastaan väittää. En tiedä vaikka ko henkilö olisi joku serkkuni, kun en heistä tiedä muuta kuin mitä ovat kertoneet. Tänään varmaan tutustun paremmin :)
3. Olen pahoillani siitä että en ihan niin saanut hoidettua tehtävää kuin olisin toivonut pystyväni, mutta resurssit loppui kertakaikkiaan. En enään ehdi edes kaikkia viestejä lukemaan ja se on tehtävän hoidon kannalta kestämätön tilanne.
Kiitos rakentavvasta kritiikistä ja kiitoksista..- pitkän linjan mies
Tarviiko Gallerian tietojen olla tosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604626Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti501587- 1701547
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2711332Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961204- 2031122
- 651074
- 811069