voiko asiat enää huonosti päättyä kun toisella kierroksella on vain työmiehen ystäviä vastakkain?
kenties seuraavan kahden viikon aikana saamme todellakin nähdä näiden kahden proletaarin omat mietteet. luulisi tarja halosen nyt olevan vihdoinkin pakotettu kertomaan rehelliset mielipiteensä siitä mikä suomen kurssi tulevaisuudessa on. mielistelyn ja kielistelyn aika on nyt muumimammalta ohi. nyt on vain kaksi ehdokasta eikä enää ole niin helppoa vain todeta olevansa "koko kansan presidentti". nyt alkaa vastakkainasettelun aika.
kävi sitten niinkuin kävi; olipa ilo katsella halosen hymyn hyytymistä. on aika tarjankin oppia, ettei saa kaikkea valmiina kuin "manu illallista".
nyt näyttää hyvältä työväestön kannalta
6
351
Vastaukset
ulkopolitiikan polttavimmaksi kysymykseksi kansa-
laisia ajatellen???
vom- herra yksilön vapaus
kun puhutaan presidentin roolista. presidentin tehtävä on johtaa ulko -ja turvallisuuspolitiikkaa. ei hän ole mikään pelastusarmeijan upseeri tai sosiaalitäti, joka jakaa rahaa syrjäytyneille.
- ...
herra yksilön vapaus kirjoitti:
kun puhutaan presidentin roolista. presidentin tehtävä on johtaa ulko -ja turvallisuuspolitiikkaa. ei hän ole mikään pelastusarmeijan upseeri tai sosiaalitäti, joka jakaa rahaa syrjäytyneille.
Pitäisikö Tarjan sitten esiintyä julkisesti asepuvussa?
Make love,not war - herra yksilön vapaus
... kirjoitti:
Pitäisikö Tarjan sitten esiintyä julkisesti asepuvussa?
Make love,not warpuolivitsinä voisin heittää, että ehkä hänen pitäisi. sen verta kynsin ja hampain pitää kiinni ylipäällikkyydestään.
kuitenkin adjutanttinsa saisi olla tarkkana, että marsalkka halosen arvomerkeiksi ei vahingossa erehdy esim. alikersantin natsoja. ylipäällikkö kun ei omien sanojensa mukaan seurustele kenraaleja alempiarvoisten kanssa, hän äkkiä saattaa mennä hämilleen, että pitikö marsalkan kauluksessa olla niitä natsoja vai leijonia...
- Wäinä
Se on kaiketi taas mentävä vetäisemään viiva Haloselle.Hyvä mieshän se tuo Saulikin on,mutta liikaa vasemmalla.
Voitaisiin valita Niinistö keväällä Luisteluliiton presidentiksi,vaalitentin vastauksien perusteella se olisi hyvinkin sopivaa.Ja ratakierroksellahan kaarretaan koko ajan vasemmalle.- herra yksilön vapaus
jollet ole itse aivan varma asiastasi, kysy SDP:n puoluetoimistosta ohjeet. sitten kun olet saanut ohjeesi, voit marssia vaikka koko pesueesi kera peräkanaa punaliput kourassa äänestämään puolueen ehdokasta.
kahden viikon päästä SAATTAA jopa käydä niin, että pistän itsekin haloskan numeron kuponkiini. se riippuu nyt täysin saulista ja tarjasta itsestään. nyt sen keskustelun pitäisi vasta alkaa. nyt veri punnitaan ja parempi keskustelija voittaa minun ääneni. paremmat asiat voittavat minun ääneni. voihan se olla, että halonen saa sympatiani. ei se sympatian vaatiminen kenties olisi sen kummoisempi asia kuin rehelliseksi alkaminen. haloselta turha ylimielisyys ja kaiken kansan miellyttäminen pois ja tosiasiat pöydälle. ne faktat sitten ratkaisevat.
minä miellyin niinistön vaalikampanjaan erään toisenkin syyn kuin pelkän NATO-myönteisyyden vuoksi; se, että hän kehtasi niin röyhkeästi valehdella kaikelle kansalle olevansa työväen ehdokas. noin rehellinen paskapäisyys sai välittömästi minun sympatiani. halonen miellyttämisenhalullansa sai minun suhteeni aikaan aivan päinvastaisen tuntemuksen.
mutta nyt nähdään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20914410
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m172148Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381783Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941176- 1171133
- 221080
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30862Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80683- 64663