Miksi Kaisa Varista ei valittu olympiajoukkueeseen.
Ainakin kolme heikoimmilla näytöillä olevaa naishiihtäjää ohitti hänet.
Viestimitali meni sen siliän tien.
Miksi ihmeessä?
Kaisa Varis
4
366
Vastaukset
- luettua....
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaisa_Varis
Oli nytkin voittaneessa viestijoukkueessa, mutta jotakin tuli taas...notta silleen :)- fgt
Kyllä silti Variksen paikka olisi ollut kisoissa, eikai kolmen vuoden takaisia rikkomuksia kannata enää muistella. Kaisa on rangaistukensa kärsinyt ja tämän jälkeen antanut näytöt kisoihin, mikä olisi oikeuttanut kylllä paikkaan.
Ilmeisen selvästi Kaisa kärsii nyt historian perusteella rangaistusta, samaa kuin Jari Isometsä.
Uskon että Kaisa Varis olisi ollut arvokas hiihtäjä viestiin, mutta minkäs teet kun Olympiakomitea haluaa pullistella menestyksen menettämisen uhallakin.
Tosin eihän se ole hienoa että Kaisalla kasvaa viikset, mutta osaahan tyttö hiihtää. Kyllä Hiihtoliitto on oikeassa siinä että Varis pitää saada viestiin vaika viikset huurtuisi pakkasessa.- Hepeli
...eipä puhunut 2003 vuoden kisoissa totta ja miten sitten olisi selitetty, jos Kaisa olisi jäänyt dopingtesteissä kiinni Torinossa 2006...hiihdon maine ja kiinnostus olisi kokonaan menneet!...itse en enää vuoden 2001 jälkeen ole hiihtoa juurikaan seurailut...mielestäni doping-urheilua(tai ainakin sellainen mielikuva)...hiihtäjät kovia selittelemään ikävä kuunnella sitten niitten marinoitakin huonosti menneiden suoritusten jälkeen...
Kaisa Variksesta vielä...saattoi olla yhteydessä K-P.Kyröön(ex tyttöystävä)...ja Kyröhän oli mitä epäluotettavin urheilupomo, ainakin mitä tulee dopingiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457