Uskooko joku vielä YLE:n gallupeihin?

Huvittunut-1

Arvuuttelin ennen YLEN gallupin julkistamista, että se yrittää vasemmistolaishenkisenä väen vängällä saada luvut Haloselle edullisemmiksi kuin aamuinen HS:n gallup ilmoitti lukijoille.

En vain aavistanut sitä, kuinka tökeröön puolueellisuuteen YLE sortui epätoivoisessa disinformaatiossaan Niinistöä vastaan.

Kun HS ilmoitti päivän lehdessä luvuiksi 51%- 49% virhemarginaalin ollessa 3%, YLE löysikin jostain erilaisen vastaajajoukon ja tulos olikin 55%-45%!

Johan tälle yksisilmäisyydelle nauravat jo navettojen lehmätkin!

Toivottavasti tämän palstan lukijat eivät lennä tuohon YLEN propagandapommiin (paitsi tietenkin ylimmäinen Halosen nuolija ironmikes, jolle kaikki Halosen eduksi ilmoitettavat valeet kelpaavat pureksimatta).

Kylläpä vasemmistolaiset turvautuvat tragikoomisiin keinoihin viime metreillä, mutta onneksi heidän yrityksiään voi pitää lähinnä huvittavina! :))

8

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taidat olla

      ihan jonkinverran vajaa tuolta älypuolelta? kokeilepa huudella sen perään....äly hooooiiii, äly hooooiii!!!. jospas se siitä sitten!!!

      • Huvittunut-1

        Tarja hoooooiii, Tarja hoooiiii!!!

        Jospa se siitä sitten -Niinistön johdolla- taas sujuu! :))


    • jouko ja kosti

      Kyykkyyn ylös kyykkyyn ylös kyykkyyn ylös

    • terve järki
      • Huvittunut-1

        ..voida verrata toisiinsa."

        Siis miten niitä ei voi verrata toisiinsa?

        Jos HS:n gallup antaa luvut 51%-49% ja YLEN 55%-45%, pystyn ainakin minä vertaamaan niitä keskenään.

        Jos niitä ei voi verrata toisiinsa, mitä gallupit sitten enää hyödyttävätkään?

        Molemmissa on lisäksi 3%:n virhemarginaali.
        Onko ero otantajoukossa, jolloin valinta voidaankin ehkä tehdä tarkoitushakuisesti?

        YLE munasi itsensä taas raskaasti! :)))


      • Huvittunut-1 kirjoitti:

        ..voida verrata toisiinsa."

        Siis miten niitä ei voi verrata toisiinsa?

        Jos HS:n gallup antaa luvut 51%-49% ja YLEN 55%-45%, pystyn ainakin minä vertaamaan niitä keskenään.

        Jos niitä ei voi verrata toisiinsa, mitä gallupit sitten enää hyödyttävätkään?

        Molemmissa on lisäksi 3%:n virhemarginaali.
        Onko ero otantajoukossa, jolloin valinta voidaankin ehkä tehdä tarkoitushakuisesti?

        YLE munasi itsensä taas raskaasti! :)))

        Laske siitä helvetti keskiarvo niin sattuu lähelle.

        Prossat on siis tällä hetkellä Haloselle noin 53%-47%

        Virhemarginaalin ollessa 3% voidaan sanoa, että Halonen tulee voittamaan arviolta 52%-48%...hyvä niin.


      • Huvittunut-1
        SavoRULES kirjoitti:

        Laske siitä helvetti keskiarvo niin sattuu lähelle.

        Prossat on siis tällä hetkellä Haloselle noin 53%-47%

        Virhemarginaalin ollessa 3% voidaan sanoa, että Halonen tulee voittamaan arviolta 52%-48%...hyvä niin.

        Älä vielä ala juhlia; anna kansan äänestää ensin.

        Sunnuntai-ilta saattaa tuoda yllätyksen.
        Hyvä niin. :))


      • Huvittunut-1 kirjoitti:

        Älä vielä ala juhlia; anna kansan äänestää ensin.

        Sunnuntai-ilta saattaa tuoda yllätyksen.
        Hyvä niin. :))

        No onhan noita ihmeitä ennenkin sattunut kuten esimerkiksi SaPKon putoaminen Suomisarjaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe