Mitenkä ihmeessä tälle palstalle on kerääntyneet kaikki huumorintajuttomimmat miehet? Harvoin noin huumorintajuttomia livessä tapaa.
Ps. Arvostelen jo tässä itse aloitukseni, niin ei tarvitse feminismivastaisten enää vaivautua.
Eli hau, hau, röyh, röyh, mrrrr...
Taas kerran
57
2112
Vastaukset
- uros
Huumorintajuiseksi?
- Pallo
Haukotus.
*haukottelee*- xyzzz
koululaisten talvilomalla osuutta asiaan?
- Esa Riekkosuu
Pitäisikö siis miesten ottaa kaikki heihin kohdistuneet v**tuilut huumorin kannalta?
Onko siis ainoastaan miehiä sallittua halveerata kuin vierasta sikaa, mutta jos arvostelet naisia olet heti sika ja sovinisti.
Missä siis feministien huumorintaju? kun miehellä on "veitikka" silmäkulmassa ;)
- jorojukka-kukka
Epäilen vahvasti "veitikan" olinpaikkaa. :(
- j.pukkila
..ainakin mikäli on veikko huoviseen uskominen..
http://www.kepa.fi/kumppani/980/?searchterm=None j.pukkila kirjoitti:
..ainakin mikäli on veikko huoviseen uskominen..
http://www.kepa.fi/kumppani/980/?searchterm=NoneKertoo asian hienosti: Naurakaamme diktaattoreille päin naamaa ennen kuin se on myöhäistä. Jotenkin näin se meni.
JP löysi nopeasti jyvän.
- yksinkertainen
asiattomat viestit vaivaavat sinua niin paljon niin miksi ihmeessä "vajoat" samalle tasolle itse?
Tosin näyttäisi että ei sinusta muulle tasolle ole..- jorojukka-kukka
Annan takaisin, jos tarvetta on. Ja ihan selvennykseksi erikoisesti sinulle, Yksinkertainen, päätän itse, miten kirjoitan.
- yksinkertainen
jorojukka-kukka kirjoitti:
Annan takaisin, jos tarvetta on. Ja ihan selvennykseksi erikoisesti sinulle, Yksinkertainen, päätän itse, miten kirjoitan.
itse päätät. Mutta olisi kiva yllätys joskus vaan.. noh..antaa olla.
- jorojukka-kukka
yksinkertainen kirjoitti:
itse päätät. Mutta olisi kiva yllätys joskus vaan.. noh..antaa olla.
Jos jonakin aamuna miehet heräisivät tatuointi otsassaan: Sinä olet sittenkin luomakunnan kruunu!
- yksinkertainen
Jos jonakin aamuna miehet heräisivät tatuointi otsassaan: Sinä olet sittenkin luomakunnan kruunu!
sepäs se oisi yllätys.
Sellasta. Muuta vielä?
- Macho'
Ihankos tosi? Eikä yhtään tarvi Jöriksen katsella peiliin etsiessään huumorintajuttomuutta...
- jorojukka-kukka
Minun huumorintajuttomuudestani!
- Antsu
Ainakin Antsu on reaalissa hauska, hyväntuulinen, valloittava ynnä muuta mukavaa. Mutta kun se reaali on sitä ainaista roolin vetämistä ja sellaisena rankkaa, vähän niin kuin sirkuksen klovnilla!
Terapeuttista vastapainoa ovat nettikeskustelut ja chatit. Täällä voi olla oma yrmeä ja vastenmielinen itsensä, kiukutella, tölviä ja räyhätä, eikä sliipatunhauska reaali-imago kärsi hitustakaan.
Siinäkin mielessä Antsu ihailee naisia: vetovoimaisia tosielämässä, vastustamattomia netissä - houkuttelevia kaikkialla. Sillai luotettavasti, nais-loogisesti.- jorojukka-kukka
Asiallisesta ja selventävästä vastauksestasi.
Toisaalta minua viehättää esittää pieni lisäkysymys, että eikö olisi mukava saavuttaa netticharmia tälläkin palstalla, jollaisesta Colli on hyvä esimerkki. Terveisiä vaan Collille! - Antsu
Asiallisesta ja selventävästä vastauksestasi.
Toisaalta minua viehättää esittää pieni lisäkysymys, että eikö olisi mukava saavuttaa netticharmia tälläkin palstalla, jollaisesta Colli on hyvä esimerkki. Terveisiä vaan Collille!Charmikkaan ja kohteliaan herrasmiehen roolia reaalissa vetävä Antsu tulee tänne nimenomaan vapaa-aikaa viettämään. Ja silloin heitetään roolit nurkkaan!
Joskushan ihmisen on rentouduttava! Milloin ja missä sinä? - jorojukka-kukka
Antsu kirjoitti:
Charmikkaan ja kohteliaan herrasmiehen roolia reaalissa vetävä Antsu tulee tänne nimenomaan vapaa-aikaa viettämään. Ja silloin heitetään roolit nurkkaan!
Joskushan ihmisen on rentouduttava! Milloin ja missä sinä?Hmmm...
Onko se charmillisuus roolia? Ei kai. Ei ainakaan minulla. Itse rentoudun ulkoilemalla, kuuntelemalla musiikkia, meditoimalla, niin no ja myös rentoudun netissä. Mutta parempi rentous olisi, jos me kaikki osaisimme heittää peruspositiivista läppää. Täällä on niin paljon näitä "verenmakusuussakirjoittajia"! - Antsu
Hmmm...
Onko se charmillisuus roolia? Ei kai. Ei ainakaan minulla. Itse rentoudun ulkoilemalla, kuuntelemalla musiikkia, meditoimalla, niin no ja myös rentoudun netissä. Mutta parempi rentous olisi, jos me kaikki osaisimme heittää peruspositiivista läppää. Täällä on niin paljon näitä "verenmakusuussakirjoittajia"!Oletko lueskellut "Ikäryhmät/40 " -palstaa? Siellä on sitä peruspositiivisuutta! Sellaista sisällötöntä hörönlöröä, ettei uskoisi aikuisten olevan asialla. Jotain tähän tyyliin.....
"
Imuroiskohan tänään... ei oikein jaksais... mut jos sit palkitsis ittensä siiderillä :)))
Joo mäkin aattelin. Onhan se rankkaa mut tuleehan kämpästä siisti. Et sillai se niinku kannattaa :)))
Niin ja sit vois vähän sauvakävellä... hihihihihihi! Mun ukko aina vihjailee kun otan käteen sen... s-s-s-sauvan! :))) Mut aikuisten oikeesti kivaahan se on ja kunto kasvaa ja tollai. Illalla tulee sit Emmerdale ja elämä on mallillaan - heippa kaikki frendit ja ens kertaan! :)))
" - jorojukka-kukka
Antsu kirjoitti:
Oletko lueskellut "Ikäryhmät/40 " -palstaa? Siellä on sitä peruspositiivisuutta! Sellaista sisällötöntä hörönlöröä, ettei uskoisi aikuisten olevan asialla. Jotain tähän tyyliin.....
"
Imuroiskohan tänään... ei oikein jaksais... mut jos sit palkitsis ittensä siiderillä :)))
Joo mäkin aattelin. Onhan se rankkaa mut tuleehan kämpästä siisti. Et sillai se niinku kannattaa :)))
Niin ja sit vois vähän sauvakävellä... hihihihihihi! Mun ukko aina vihjailee kun otan käteen sen... s-s-s-sauvan! :))) Mut aikuisten oikeesti kivaahan se on ja kunto kasvaa ja tollai. Illalla tulee sit Emmerdale ja elämä on mallillaan - heippa kaikki frendit ja ens kertaan! :)))
"Tuosta tyylistä, että otanko "sauvan" käteen nyt heti vai vasta kymmenen minsan kuluttua en minäkään pidä, vaikka siihen joskus täällä itsekin sorrun. :(
Mutta sellainen positiivinen heitto on aina kiva. Sellainen, johon ei liity kaksimielisyyttä, vaan on reilu tunnustus toiselle ihmiselle, että vaikka ajattelemme asioista eri tavalla, niin ihmisiä ollaan ja sittenkin samassa veneessä. - Posetiivarimainen
Tuosta tyylistä, että otanko "sauvan" käteen nyt heti vai vasta kymmenen minsan kuluttua en minäkään pidä, vaikka siihen joskus täällä itsekin sorrun. :(
Mutta sellainen positiivinen heitto on aina kiva. Sellainen, johon ei liity kaksimielisyyttä, vaan on reilu tunnustus toiselle ihmiselle, että vaikka ajattelemme asioista eri tavalla, niin ihmisiä ollaan ja sittenkin samassa veneessä.Tähän ei liity kaksimielisyyttä, vaan on reilu tunnustus toiselle ihmiselle, että vaikka ajattelemme asioista eri tavalla, niin ihmisiä ollaan ja sittenkin samassa veneessä. Ja hymiö perään :)
- Piece of Cake
Enx olekin mä nyt ihan hidveen huumodintajuinen, kun mä kidjoitan näin ja laitan vielä pedään tämmötten kivan hymiön ;)
- Mi-yes
Taitaa olla p-jukan taman vuoden ennatys.
Tuossa lienee parikymmenta aloitusta viimeisen p-jukan "hyvan" aloituksen jalkeen.- jorojukka-kukka
Olet palstalla kovin räpättäjä mitä minuun tulee. Kerran "erehdyksessä" kokeilit kolmen päivän normaalia keskustelua, mutta se ei tainnut tuoda mitään tyydytystä, joten jatkat räpälinjalla! No valinta on sinun.
- Mi-yes
Olet palstalla kovin räpättäjä mitä minuun tulee. Kerran "erehdyksessä" kokeilit kolmen päivän normaalia keskustelua, mutta se ei tainnut tuoda mitään tyydytystä, joten jatkat räpälinjalla! No valinta on sinun.
Moi taas, lehma.
Kumpi meista halveksii enemman..?
Sinulla on kohta krediittina kahden vuoden nettihalveksunta.
Mina taas halveksin sinunlaisia visvaa vuotavia faistilehmia niin paljon etta jos nakisin sinun liukastuneen lumessa, ja kavelisin ohi, sylkaisisin kasvoillesi. - Jack
tuo oli hyvin harkittu avaus jördeltä, aivan sitä parasta :) NÄen silmissäni, miten hän myhäilee koneensa ääressä sukkelaa sanansäiläänsä :)
- jorojukka-kukka
Mi-yes kirjoitti:
Moi taas, lehma.
Kumpi meista halveksii enemman..?
Sinulla on kohta krediittina kahden vuoden nettihalveksunta.
Mina taas halveksin sinunlaisia visvaa vuotavia faistilehmia niin paljon etta jos nakisin sinun liukastuneen lumessa, ja kavelisin ohi, sylkaisisin kasvoillesi.Et ole halveksuntani arvoinen. Nauratat ja toisinaan unetat minua.
*rapsuttaa korvan takaa*
- sexymale
"Harvoin noin huumorintajuttomia livessä tapaa. "
Olenkin epäillyt että elämää sinulla on vain verkossa. Käy ihmeessä joskus ulkona ja tutustu ihmisiin. Uudet tuttavuudet avartavat maailmankatsomustasi.
Iloisin terveisin täältä reaalimaailmasta .:)- jorojukka-kukka
Meinaatko, että menetän jotain, jos EN TAPAA HUUMORINTAJUTTOMIA MIEHIÄ myös livessä? Olen eri mieltä. Olen erittäin iloinen kaikista huumorintajuisista miehistä, jotka päivittäin työskentelevät kanssani.
- .......
Koska muualla niitä ei kukaan kaipaa. Täällä saa päteä ja täällä saa vastakaikua. Ei normaalit miehet tällä palstalla intä.
- Nari_Säre
...on uusi ihme.
Iloa elämääsi.- yksinkertainen
jöriksen vaikkapa 10 viimeistä avausta aiheeseen nainen ja naisellisuus yhteiskunnassa....
- Nari_Säre
jöriksen vaikkapa 10 viimeistä avausta aiheeseen nainen ja naisellisuus yhteiskunnassa....
...katsoin nimittäin läpi kymmenen viimeisintä:
5:ssä avauksessa jöris itse asiassa puhuu... MIEHISTÄ! (eikä naisista, puhumattakaan yhteiskunnassa) - esim., jääkiekkojoukkueen tappiosta, mies jännittää naista, jne.
3:ssa avauksessa jöris pohtii, miksi miehet eivät tahdo hyväksyä naista, esim. palstalle jne. . Tavallaan nämäkin ovat mies-keskeistä keskustelua, jossa naiseutta ja naisen roolia pohditaan miehen kautta.
1:ssä avauksessa jöris pohtii arvomaailmojen yhteentörmäystä noin yleensä, ja korostaa, kuinka hän noin yleensä ei kommentoi siten, kun ei toivoisi itselleenkään kommentoitavan.
ja
1:ssä avauksessa (jossa hän sitten sanoo, ettei asia hänen mielestään liity feminismiin) hän yleisemmin pohtii naisten suhteutta "taviksiin", ja kysyy, kuka kokee olevansa tavis.
Minusta näyttäisi, että mikäli feminismi nähdään ilmiönä, jossa nainen määrittelee itse itsensä, eikä naista määritellä esim. miehen kautta, nämä jöriksen avaukset kertoisivat, ettei hän olisikaan kovin feministinen kirjoittaja?
...samaten jännää, että oikeastaan mikään noista hänen kymmenestä viimeisestä avauksestaan ei suoraan liity käsittääkseni feminismiin - lukuunottamatta ehkä sitä, että hän pohtii, millaisen feministin miehet hyväksyisivät (joka ei sinänsä ole järin feministinen ajatus) - eikä pohdi oikeastaan naisen asemaa yhteiskunnassa. - jorojukka-kukka
Nari_Säre kirjoitti:
...katsoin nimittäin läpi kymmenen viimeisintä:
5:ssä avauksessa jöris itse asiassa puhuu... MIEHISTÄ! (eikä naisista, puhumattakaan yhteiskunnassa) - esim., jääkiekkojoukkueen tappiosta, mies jännittää naista, jne.
3:ssa avauksessa jöris pohtii, miksi miehet eivät tahdo hyväksyä naista, esim. palstalle jne. . Tavallaan nämäkin ovat mies-keskeistä keskustelua, jossa naiseutta ja naisen roolia pohditaan miehen kautta.
1:ssä avauksessa jöris pohtii arvomaailmojen yhteentörmäystä noin yleensä, ja korostaa, kuinka hän noin yleensä ei kommentoi siten, kun ei toivoisi itselleenkään kommentoitavan.
ja
1:ssä avauksessa (jossa hän sitten sanoo, ettei asia hänen mielestään liity feminismiin) hän yleisemmin pohtii naisten suhteutta "taviksiin", ja kysyy, kuka kokee olevansa tavis.
Minusta näyttäisi, että mikäli feminismi nähdään ilmiönä, jossa nainen määrittelee itse itsensä, eikä naista määritellä esim. miehen kautta, nämä jöriksen avaukset kertoisivat, ettei hän olisikaan kovin feministinen kirjoittaja?
...samaten jännää, että oikeastaan mikään noista hänen kymmenestä viimeisestä avauksestaan ei suoraan liity käsittääkseni feminismiin - lukuunottamatta ehkä sitä, että hän pohtii, millaisen feministin miehet hyväksyisivät (joka ei sinänsä ole järin feministinen ajatus) - eikä pohdi oikeastaan naisen asemaa yhteiskunnassa.Narin pitkittynyt mielenkiinnon kohde. ;D
Mukaillen,vapaasti: Oikeastaa naisella pitäisi olla kaksi miestä.
1. koti-isä, velourNisse joka olisi sympaattinen, empaattinen, hellä ja suukkottelisi, samalla myös varoisi sitä, että ei saa ennenaikaista siemensyöksyä jolloin nainen jäisi paitsi. Osallistusi heikkalaatikkofoorumiin, esikoulun ja peruskoulun vanhempainiltaan mukana mielenosoitusmarssilla, tiskaisi ja osaa laittaa maittava ruokaa edullisesti,kasviksia unohtamatta. Tässä muutama modulimitta koti-isästä
2. Teppomatti Rakentaja joka ryhtysi välittömästi puuhaan kun suhde on hedelmällinen ja nainen alkaa kantaa korsia nokassaan siis pesänrakennuspuuhia.
Hänen mottonsa on: mä joka päivä töitä teen joka aamu töihin seitsemäksi meen. Lisäksi vielä ylityöt ja kotityöt.
Hän ottaisi osaa yhtiökokouksiin, taistelisi äitiyspäivärahoista KELASSA sekä vakuutusyhtiön kanssa tarvittaessa miekkailisi.
Avaa tukkeutuneet viemärit ja lattiakaivot, katsastaisi auton virittäisi pianon ja vaihtaa kädenkäänteessä sulakkkeet.
Tervottaisi sakset ja puukot tinaisi kahvipannut ja puhdistaisi likaisen uunin.
Näin sen olla pitää..
Niin voisivat triona laulaa lapsilleen; Jasmin & Niko (kaksoset) lulua onnelliset: jo valkenee kaukainen ranta.......;)- jorojukka-kukka
Kannatan ehdotustasi. Naisella pitäisi olla vähintään kaksi miestä. Itse lisäisi, että mielellään neljä. :)
Kannatan ehdotustasi. Naisella pitäisi olla vähintään kaksi miestä. Itse lisäisi, että mielellään neljä. :)
listasta jokin tärkeä miehinen työnkuva?
Voisiko se vielä seurapiirimies, komea atleettinen
ja neljäntenä intelligentti.- jorojukka-kukka
epikuros kirjoitti:
listasta jokin tärkeä miehinen työnkuva?
Voisiko se vielä seurapiirimies, komea atleettinen
ja neljäntenä intelligentti.Innokas rakastaja ja intellektuelli älykkö. Siinä kaksi.
- jorojukka-kukka
Innokas rakastaja ja intellektuelli älykkö. Siinä kaksi.
Ja vielä yksi mies lisää; suurituloinen, asuu poissa jaloista hotelleissa ja antaa perheelleen mahtavat summat rahaa.
Eli viisi miestä naiselle pitäisi riittää! - yksinkertainen
Ja vielä yksi mies lisää; suurituloinen, asuu poissa jaloista hotelleissa ja antaa perheelleen mahtavat summat rahaa.
Eli viisi miestä naiselle pitäisi riittää!nuo edellämainitut ominaisuudet ovat jotenkin toisensa poissulkevia?
nuo edellämainitut ominaisuudet ovat jotenkin toisensa poissulkevia?
sitähän naiset haluavat miehiltä.
Samoin he eivät lopeta koskaan aloittamaansa miehen kasvatustyötä. Se ei ole projekti vaan prosessi.jorojukka-kukka kirjoitti:
Eli viisi miestä naiselle pitäisi riittää!Väitetään, että muslimien paratiisissa (taivaassa?) saa marttyyri 72 neitsyttä, tyydyn kyllä vähempään.
- jorojukka-kukka
nuo edellämainitut ominaisuudet ovat jotenkin toisensa poissulkevia?
Voihan joissain miehissä olla samoja ominaisuuksia, mutta jokaisella miehellä on tarkoin rajattu tehtävänsä. Siksi viisi.
- Jack
Se että ei naurata voi johtua myös eroista huumorintajussa. Jospa vika onkin kertojassa eikä kuuntelijassa.
Kävin juuri tsekkaamassa erästä ketjua, mutta se oli poistettu. Noh, niin se meni, että joku kirjoitti: Pääasia on, että molemmat nauttivat, sekä mies että muna.
Noh, sitten tähän nnainen, että:" minua ei naurata lainkaan, eikä minua kiinnosta huumori" Ei ollut huumorintajua tai sitten vika oli vitsissä. Naurattiko sinua tuo yllä oleva sutkaus :)- jorojukka-kukka
Minä en pidä kyllä minään vitsinä tuota, että "...molemmat nauttivat - sekä mies että muna:"
Mielestäni se on tylsää monen naisen arkitodellisuutta. - yksinkertainen
Minä en pidä kyllä minään vitsinä tuota, että "...molemmat nauttivat - sekä mies että muna:"
Mielestäni se on tylsää monen naisen arkitodellisuutta.Täydellinen nainen
Eräänä kauniina päivänä täydellinen mies ja täydellinen nainen tapasivat. Täydellisen seurusteluajan jälkeen he viettivät täydelliset häät. Luonnollisesti heidän avioliittonsakin sujui täydellisesti.
Eräänä lumimyrskyisenä jouluaattona tämä täydellinen aviopari oli ajamassa heidän täydellisellä autollaan pitkin mutkaista mökkitietä. Yht'äkkiä he huomasivat hätääntyneen hahmon tienpenkalla. Ollen niin täydellinen pari, pysähtyivät he auttamaan hädässä olevaa.
Tienpientareella seisoi surullinen joulupukki valtavan lahjapinon keskellä ilman poroja. Koska täydellinen pariskunta ei halunnut tuottaa lahjoja odotteleville lapsille pettymystä, lastasivat he pukin kanssa lahjat autoonsa ja lupasivat auttaa niiden jakelussa. Valitettavasti keli muuttui entistäkehnommaksi ja täydellinen pari sekä joulupukki ajoivat pahan kolarin.
Vain yksi joukosta selviytyi onnettomuudesta - kuka?
Vastaus:
Täydellinen nainen tietenkin! Hän oli ainoa joka on oikeasti olemassa. Kaikkihan tietävät, että joulupukki on taruolento eikä yksikään mies ole täydellinen.
NAISET: LOPETTAKAA TARINAN LUKEMINEN TÄHÄN. Miehet jatkakaa...
Eli, jos autossa ei ollut Joulupukkia eikä sen koommin täydellistä miestäkään, autoa ajoi nainen. Tämä selittää miksi yleensä ajettiin kolari.
Lisäksi, jos olet nainen ja luet vielä tätä tekstiä, todistaa se toisenkin seikan: Naiset eivät koskaan kuuntele mitä heille sanotaan !!! - yksinkertainen
Mielestäni se on tylsää monen naisen arkitodellisuutta.Naistutkimus
- alkuaine: Nainen
Naistutkimus pitäisi olla säädetty pakolliseksi aineeksi miehille ennen avioon siirtymistä. Haluamme auttaa osaltamme asiaa julkaisemmalla ydinasiat.
Aine: Nainen
Lyhenne: N, W, F
Keksijä: Aatami
Atomipaino: Hyväksyttävissä 65 kilon tietämillä, mutta tiedetään vaihtelevan 45 ja 90:n välillä.
Esiintyy: Tiheinä keskittyminä kaupunkilaisalueilla.
Fyysiset ominaisuudet:
1. Pintaa peittää yleensä erilaisten kemikaalien yhdistelmä.
2. Kiehahtaa pienimmästäkin syystä, muuttuu hyytäväksi ilman syytä
3. Sulaa käsiin, jos käsitellään asiaankuuluvasti
4. Kitkerä väärinkäytettynä
Kemialliset ominaisuudet:
1. Reagoi hyvin kiihkeästi kultaan, hopeaan, platinaan ja jalokiviin
2. Pystyy absorboimaan suuria määriä kalliita hyväntuoksuisia nesteitä.
3. Saattaa räjähtää spontaanisti, jos jätetään yksin miehen seuraan
4. Reagoi hitaasti lämpimään nesteeseen upotettuna, mutta reagointiaika pienenee kohtuullisilla alkoholimäärillä.
5. Vääntyy, mikäli painetta kohdistetaan oikeisiin paikkoihin.
Käyttötarkoitukset:
1. Erittäin koristeellinen, varsinkin kalliissa urheiluautoissa
2. Yksi parhaista rahavarantojenvähennysestereistä.
3. Oikein kohdeltuna suuri apu rentoutumisessa.
4. Väärin kohdeltuna suuri haitta yritettäessä rentoutua.
Tunnistetaan seuraavilla testeillä:
1. Punastuu yläposkista, mikäli tavataan luonnollisessa asussaan.
2. Muuttuu vihreäksi havaitessaan paremman näköisen lajitoverinsa.
Varoitus :
1. Erittäin vaarallinen kokemattomissa käsissä.
2. On laitonta omistaa enemmän kuin yksi.
Mitä tästä opimme? Naistutkimus on hyödyllistä. - jorojukka-kukka
Täydellinen nainen
Eräänä kauniina päivänä täydellinen mies ja täydellinen nainen tapasivat. Täydellisen seurusteluajan jälkeen he viettivät täydelliset häät. Luonnollisesti heidän avioliittonsakin sujui täydellisesti.
Eräänä lumimyrskyisenä jouluaattona tämä täydellinen aviopari oli ajamassa heidän täydellisellä autollaan pitkin mutkaista mökkitietä. Yht'äkkiä he huomasivat hätääntyneen hahmon tienpenkalla. Ollen niin täydellinen pari, pysähtyivät he auttamaan hädässä olevaa.
Tienpientareella seisoi surullinen joulupukki valtavan lahjapinon keskellä ilman poroja. Koska täydellinen pariskunta ei halunnut tuottaa lahjoja odotteleville lapsille pettymystä, lastasivat he pukin kanssa lahjat autoonsa ja lupasivat auttaa niiden jakelussa. Valitettavasti keli muuttui entistäkehnommaksi ja täydellinen pari sekä joulupukki ajoivat pahan kolarin.
Vain yksi joukosta selviytyi onnettomuudesta - kuka?
Vastaus:
Täydellinen nainen tietenkin! Hän oli ainoa joka on oikeasti olemassa. Kaikkihan tietävät, että joulupukki on taruolento eikä yksikään mies ole täydellinen.
NAISET: LOPETTAKAA TARINAN LUKEMINEN TÄHÄN. Miehet jatkakaa...
Eli, jos autossa ei ollut Joulupukkia eikä sen koommin täydellistä miestäkään, autoa ajoi nainen. Tämä selittää miksi yleensä ajettiin kolari.
Lisäksi, jos olet nainen ja luet vielä tätä tekstiä, todistaa se toisenkin seikan: Naiset eivät koskaan kuuntele mitä heille sanotaan !!!Oli tosi hyvä tarina. En olisi itse arvannut, mitä tarinankeksijä oli ajatellut loppupäätelmästä siihen saakka kuin naiset saivat lukea.
Loppu olikin sitten tylsä. - yksinkertainen
Oli tosi hyvä tarina. En olisi itse arvannut, mitä tarinankeksijä oli ajatellut loppupäätelmästä siihen saakka kuin naiset saivat lukea.
Loppu olikin sitten tylsä."Loppu olikin sitten tylsä. "
Muuta ei tarvita. Kiitos.
- Jack
Äh, sinä vain provoilet tuttuun tyyliisi, kun haluat saada miehiltä huomiota osaksesi. tämä kuuluu siihen tyyliisi, jossa avaukset ovat:
miksi kaikki miehet ovat hakkaajia, Miehet ovat juoppoja, miehet ovat surkimuksia, miehet ovat sitä sun tätä.
Ja sitten ollaan taas niin suu messingillä, kun miehet huomaavat ja kirjoittelevat. Niin sitä saa päivänsä kulumaan eikä olo ole yksinäinen. Keskittyisit siihen mieheesi (?) siellä kotona. Tai mene vaikka chattaamaan 50 palstalle tai kokeile sokkotreffejä.- jorojukka-kukka
Onhan se kiva, jos sattuu keksimään suositun keskustelunaiheen. Se on ihan sama, keneltä se tulee. Vietän välillä hauskojakin hetkiä netin ääressä.
Mitä taas puolisooni tulee, niin hän on matkatöissä ja kotoa poissa pitkiä aikoja, jotenka hänen keskittymiseensä kuluu lopulta vuositasolla vain vähän aikaa. Chattaamisesta en perusta, sillä en ole seuraa vaille, mutta keskustella tykkään vaikka sitten kevyemmälläkin tasolla. ;) - yksinkertainen
Onhan se kiva, jos sattuu keksimään suositun keskustelunaiheen. Se on ihan sama, keneltä se tulee. Vietän välillä hauskojakin hetkiä netin ääressä.
Mitä taas puolisooni tulee, niin hän on matkatöissä ja kotoa poissa pitkiä aikoja, jotenka hänen keskittymiseensä kuluu lopulta vuositasolla vain vähän aikaa. Chattaamisesta en perusta, sillä en ole seuraa vaille, mutta keskustella tykkään vaikka sitten kevyemmälläkin tasolla. ;)"Mitä taas puolisooni tulee, niin hän on matkatöissä ja kotoa poissa pitkiä aikoja"
Aika yllättävää..... - Kurre_Orava
"Mitä taas puolisooni tulee, niin hän on matkatöissä ja kotoa poissa pitkiä aikoja"
Aika yllättävää.....Eikö vain olekin. ;)
- jorojukka-kukka
"Mitä taas puolisooni tulee, niin hän on matkatöissä ja kotoa poissa pitkiä aikoja"
Aika yllättävää.....Siinä sitten on?
- Kurre_Orava
Siinä sitten on?
*heh*
- lolalalale
tarkalleen niin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834483Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu253258Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392914Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172727- 162700
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432567Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172559Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132285MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142095Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737