suuret keksinnöt

ovat syntyneet putkiaivoissa jotka painavat n. 1400grammaa

24

874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

      Tässä jo mietinkin, missä viipyvät muut vakiaiheet, nimittäin ne, jotka eivät liity naisen synnytinelimiin.

      ---

      Kuu on muuten nyt kauneimmillaan.

      ---

      Keksinnöt syntyvät yhteisöissä, eivät ensisijassa aivoissa.

      • yksinkertainen

        jos ks. aiheet niin harmittavat niin miksi ei tehdä omanlaatuista aloitusta.

        Voisin jopa päätellä härmän tekemästä sananvapaus avauksesta, että tilausta olisi muunkinlaiselle jutulle. Tuo avaushan täyttyi melko nopeasti ja asialinjaakin pystyttiin pitämään kohtuullisen - sanoisinko yllättävänkin hyvin puolin ja toisin (jos siis sukupuolet ovat ne puolet)


      • Urho Lempo

        " Keksinnöt syntyvät yhteisöissä, eivät ensisijassa aivoissa."

        Tuohan on täyttä puppua ja tiedät sen kyllä itsekin.


      • Hertha
        Urho Lempo kirjoitti:

        " Keksinnöt syntyvät yhteisöissä, eivät ensisijassa aivoissa."

        Tuohan on täyttä puppua ja tiedät sen kyllä itsekin.

        Ajattele nyt vähän sinäkin.


      • Hertha
        yksinkertainen kirjoitti:

        jos ks. aiheet niin harmittavat niin miksi ei tehdä omanlaatuista aloitusta.

        Voisin jopa päätellä härmän tekemästä sananvapaus avauksesta, että tilausta olisi muunkinlaiselle jutulle. Tuo avaushan täyttyi melko nopeasti ja asialinjaakin pystyttiin pitämään kohtuullisen - sanoisinko yllättävänkin hyvin puolin ja toisin (jos siis sukupuolet ovat ne puolet)

        Ei toki harmita. Piristi tehdä kiintoisa havainto näin kuun tuijottamisen lomassa. Saamme kuulla varmasti jotakin uutta.


      • yksinkertainen
        Hertha kirjoitti:

        Ei toki harmita. Piristi tehdä kiintoisa havainto näin kuun tuijottamisen lomassa. Saamme kuulla varmasti jotakin uutta.

        pidän enemmän tähdistä. Syksyllä erityisesti kun pimeät kunnolla alkavat niin on mahtava olla saaressa merellä ja mollotella miljoonia tähtiä taivaalla.

        Sielläkin jossain piskuisen pallon piskuiset asukkaat taistelevat ties mistä keskenään kun eivät raukat ymmärrä olevansa jumissa yhteisellä pallolla.


      • yksinkertainen kirjoitti:

        jos ks. aiheet niin harmittavat niin miksi ei tehdä omanlaatuista aloitusta.

        Voisin jopa päätellä härmän tekemästä sananvapaus avauksesta, että tilausta olisi muunkinlaiselle jutulle. Tuo avaushan täyttyi melko nopeasti ja asialinjaakin pystyttiin pitämään kohtuullisen - sanoisinko yllättävänkin hyvin puolin ja toisin (jos siis sukupuolet ovat ne puolet)

        tämän on vähä savolaisittain vastuu on kkulijalla.
        Myös suuret pahuudet ja tyranniat ovat sieltä lähtöisin.


      • Hertha
        yksinkertainen kirjoitti:

        pidän enemmän tähdistä. Syksyllä erityisesti kun pimeät kunnolla alkavat niin on mahtava olla saaressa merellä ja mollotella miljoonia tähtiä taivaalla.

        Sielläkin jossain piskuisen pallon piskuiset asukkaat taistelevat ties mistä keskenään kun eivät raukat ymmärrä olevansa jumissa yhteisellä pallolla.

        Muinaiset ihmiset tuijottivat kuuta ja tähtiä.

        Aurinkoa ei voi tuijottaa.

        Kumpiko on älyllisesti kehittävämpi: päivä vai yö?


      • Hertha kirjoitti:

        Ajattele nyt vähän sinäkin.

        nais tai mies näkökulmasta. kiitän


      • yksinkertainen
        Hertha kirjoitti:

        Muinaiset ihmiset tuijottivat kuuta ja tähtiä.

        Aurinkoa ei voi tuijottaa.

        Kumpiko on älyllisesti kehittävämpi: päivä vai yö?

        paha mennä sanomaan. Tosin joskus öisin valvoessa saa erilaisia ahaa-elämyksiä esim työasioiden suhteen. Näitä jos ei kirjaa ylös niin pää on taasen aamusta tyhjä kuin se oli illalla nukkumaan mennessä.

        Päivällä toisaaltaan oppii muuten asioita enemmän...

        Yöllä on kovin mukava olla välillä yksin ajatustensa kanssa. Pimeydessä on jotain rauhoittavaa.

        Päivällä on mukava jakaa ajatuksiaan.

        En uskalla feministi palstalla erotella yötä ja päivää. Erohan on kuin naisella ja miehellä... Jos tällainen sanonta sallitaan..


      • aatos

        silti tarvitaan joku, mies tai nainen, joka ensisijassa ajattelee ajattelematonta. ajattele myös sitä.


    • nykypäivänä huomattava osa tieteentekijöistä tekee työtään sotavarustelun hyväksi.
      Mielettömyys,johon ei saada sulkua.

      • Hertha

        Luettelepa naispuolisia sotatekniikan keksijöitä.


      • Hertha kirjoitti:

        Luettelepa naispuolisia sotatekniikan keksijöitä.

        osaa sanoa. mutta puhuin kaiketi tutkijoista neutrina.


      • Hertha
        epikuros kirjoitti:

        osaa sanoa. mutta puhuin kaiketi tutkijoista neutrina.

        Laitoin Googleen "naisten keksinnöt". Löysin luettelosta mm. taistelukirveen 1100-luvulta eKr. ja uraanin ydinfission 1900-luvulta. Hedy Lamarin keksimä tutkanhäirintälaitekin (1940) lienee ollut hyödyllinen sotilaallisessa käytössä. Hedy Lamar on tosin suurelle yleisölle tullut tunnetummaksi show-bisneksen puolelta...


      • Hertha kirjoitti:

        Laitoin Googleen "naisten keksinnöt". Löysin luettelosta mm. taistelukirveen 1100-luvulta eKr. ja uraanin ydinfission 1900-luvulta. Hedy Lamarin keksimä tutkanhäirintälaitekin (1940) lienee ollut hyödyllinen sotilaallisessa käytössä. Hedy Lamar on tosin suurelle yleisölle tullut tunnetummaksi show-bisneksen puolelta...

        tttänä aamuna hyvää presidentti kahvia jonka valmistin Melitta suodattimella. On tanskalaisnaisen keksintö ja jo simmut aukesi ja pääsin aviisin lukemiseen.


    • j.pukkila

      ..mahtavat olla pikkuaivot, kun eivät tuon enempää paina..??

      ..eikö kunnon aivot paina lähemmäs pari kiloa..??

      • Ihmisten aivojejn painoa, ne alittavat huomattavasti aale kahden kilon.


      • j.pukkila
        epikuros kirjoitti:

        Ihmisten aivojejn painoa, ne alittavat huomattavasti aale kahden kilon.

        ..1400 grammaa lienee naisen aivojen paino, kyllä miehen aivot painavat lähemmäs pari kiloa, tosin paino sinänsä ei vaikuttane pollan säteilyyn, vaan aivojen muut ominaisuudet..


      • j.pukkila kirjoitti:

        ..1400 grammaa lienee naisen aivojen paino, kyllä miehen aivot painavat lähemmäs pari kiloa, tosin paino sinänsä ei vaikuttane pollan säteilyyn, vaan aivojen muut ominaisuudet..

        väliä, kerroin vain 1400 gr painavista putkiaivoista. Kenen ?
        mutta: lanttu ei säteile sanoi ydinfyyfikko.


      • keskipaino
        j.pukkila kirjoitti:

        ..1400 grammaa lienee naisen aivojen paino, kyllä miehen aivot painavat lähemmäs pari kiloa, tosin paino sinänsä ei vaikuttane pollan säteilyyn, vaan aivojen muut ominaisuudet..

        on noin 1 400 kg ja akkojen 1 200 kg. Pollan säteily ei ole kiinni aivojen painosta. Aivojen TILAVUUS taas on lähes saman kummallakin sukupuolella. Tilaa tarvitaan että polla säteilee kunnolla mutta tilavuus yksinään ei takaa suurta säteilyvoimaa. Siihen vaikuttavat lukemattomat muut tekijät.

        Albert Einsteinen aivot painoivat 450 g.


      • grr
        keskipaino kirjoitti:

        on noin 1 400 kg ja akkojen 1 200 kg. Pollan säteily ei ole kiinni aivojen painosta. Aivojen TILAVUUS taas on lähes saman kummallakin sukupuolella. Tilaa tarvitaan että polla säteilee kunnolla mutta tilavuus yksinään ei takaa suurta säteilyvoimaa. Siihen vaikuttavat lukemattomat muut tekijät.

        Albert Einsteinen aivot painoivat 450 g.

        Albert Einsteinen aivot painoivat 450 g.

        kolmasosan normaaleja vähemmän?


      • j.pukkila
        keskipaino kirjoitti:

        on noin 1 400 kg ja akkojen 1 200 kg. Pollan säteily ei ole kiinni aivojen painosta. Aivojen TILAVUUS taas on lähes saman kummallakin sukupuolella. Tilaa tarvitaan että polla säteilee kunnolla mutta tilavuus yksinään ei takaa suurta säteilyvoimaa. Siihen vaikuttavat lukemattomat muut tekijät.

        Albert Einsteinen aivot painoivat 450 g.

        ..eihän 450 grammaa ole käytännöllisesti katsoen mitään, onkohan kukaan tarkastanut ukkelin kaavat..??

        ..vai tuota nerous onkin, mahdollisimman vähän aivokapasiteettia..


      • lienee
        grr kirjoitti:

        Albert Einsteinen aivot painoivat 450 g.

        kolmasosan normaaleja vähemmän?

        tarkistettavissa. Huomattavasti kesimääräistä pienemmät ne kuitenkin olivat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe