miksi

aatos

7

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mi-yes

      Riippuu nakokulmasta.

      Muslimejakin saa loukata. Ja joskus kristittyja ei saa loukata.

      Ja monet kristitythan pitivat sita pahana etta muslimien uskontoa loukattiin. Oma lehma ojassa, tietenkin.

      PS Linkkia en lukenut

      • uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
        Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"


      • Hertha
        epikuros kirjoitti:

        uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
        Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"

        Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.


      • Hertha kirjoitti:

        Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.

        olkoon vakaumus uskonnollisesti mitä tahaansa, jos siitä ei tehdä dogmmia ja demagogiaa.
        aika erikoinen juttu oli (on)Pietarissa, ateismin museo.


      • Mi-yes
        epikuros kirjoitti:

        uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
        Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"

        On tosin muistettava etta liikumme Suomi kaksnelosella.

        Miten on pilkkailu japskien Fuji vuoresta?

        Muutama vuosi sitten kun japanilaiset liikemiehet ostivat korttelin huoria hotelliin, niin ne hapaistiin. Kulttuurinloukkaus. Ja syystakin.

        Homma on kulturaalisessa, sosiaalisessa ja historiallisessa kontekstissa.

        Jos Suomessa olisi viela Vaiski-uskonto, niin miten olisi jos Suomea, oletettavasti "sorsiva" Venaja vippaisi Da Pravdaan Vainamoisen joka nussii hirvea..?

        Yksinkertaista. Mutta niin yksinkertaista.

        PS Onko kommareille suurempaa pilkkaa koskaan tehtyykkaan kuin etta Gorba vetaa Pizza Hutin slizea ja Pepsi Colaa! Jee!


      • Mi-yes
        Mi-yes kirjoitti:

        On tosin muistettava etta liikumme Suomi kaksnelosella.

        Miten on pilkkailu japskien Fuji vuoresta?

        Muutama vuosi sitten kun japanilaiset liikemiehet ostivat korttelin huoria hotelliin, niin ne hapaistiin. Kulttuurinloukkaus. Ja syystakin.

        Homma on kulturaalisessa, sosiaalisessa ja historiallisessa kontekstissa.

        Jos Suomessa olisi viela Vaiski-uskonto, niin miten olisi jos Suomea, oletettavasti "sorsiva" Venaja vippaisi Da Pravdaan Vainamoisen joka nussii hirvea..?

        Yksinkertaista. Mutta niin yksinkertaista.

        PS Onko kommareille suurempaa pilkkaa koskaan tehtyykkaan kuin etta Gorba vetaa Pizza Hutin slizea ja Pepsi Colaa! Jee!

        ...hieman meni hataiseksi, mutta tuo japskien bordellipeli oli Shanghaissa. Sattuipa viela toisen maailmansodan vuosipaivalle.


      • Mi-yes
        Hertha kirjoitti:

        Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.

        Lopettaisit jo sen femakoinnin ja vapaudu.

        Ihan tosi. H.

        *Kansan parhaaksi*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe