muslimeja ei saa loukata, mutta kristittyjä saa?
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Blairin Jumala-puheet hämmensivät brittejä/1135219022114
miksi
7
339
Vastaukset
- Mi-yes
Riippuu nakokulmasta.
Muslimejakin saa loukata. Ja joskus kristittyja ei saa loukata.
Ja monet kristitythan pitivat sita pahana etta muslimien uskontoa loukattiin. Oma lehma ojassa, tietenkin.
PS Linkkia en lukenutuskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"- Hertha
epikuros kirjoitti:
uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.
Hertha kirjoitti:
Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.
olkoon vakaumus uskonnollisesti mitä tahaansa, jos siitä ei tehdä dogmmia ja demagogiaa.
aika erikoinen juttu oli (on)Pietarissa, ateismin museo.- Mi-yes
epikuros kirjoitti:
uskovaiset. Vaikka USA:ssa on valtavasti eri uskontokuntia niin en voi edes kuvitella, että jos joku riittävän korkealla julkisassa asemassa ilmaisisi, olen agnostikko tai ateisti.
Pressaksi voi päästä etniseen tai muuhun vähemmistöön kuuluva mutta ei "uskonnoton"On tosin muistettava etta liikumme Suomi kaksnelosella.
Miten on pilkkailu japskien Fuji vuoresta?
Muutama vuosi sitten kun japanilaiset liikemiehet ostivat korttelin huoria hotelliin, niin ne hapaistiin. Kulttuurinloukkaus. Ja syystakin.
Homma on kulturaalisessa, sosiaalisessa ja historiallisessa kontekstissa.
Jos Suomessa olisi viela Vaiski-uskonto, niin miten olisi jos Suomea, oletettavasti "sorsiva" Venaja vippaisi Da Pravdaan Vainamoisen joka nussii hirvea..?
Yksinkertaista. Mutta niin yksinkertaista.
PS Onko kommareille suurempaa pilkkaa koskaan tehtyykkaan kuin etta Gorba vetaa Pizza Hutin slizea ja Pepsi Colaa! Jee! - Mi-yes
Mi-yes kirjoitti:
On tosin muistettava etta liikumme Suomi kaksnelosella.
Miten on pilkkailu japskien Fuji vuoresta?
Muutama vuosi sitten kun japanilaiset liikemiehet ostivat korttelin huoria hotelliin, niin ne hapaistiin. Kulttuurinloukkaus. Ja syystakin.
Homma on kulturaalisessa, sosiaalisessa ja historiallisessa kontekstissa.
Jos Suomessa olisi viela Vaiski-uskonto, niin miten olisi jos Suomea, oletettavasti "sorsiva" Venaja vippaisi Da Pravdaan Vainamoisen joka nussii hirvea..?
Yksinkertaista. Mutta niin yksinkertaista.
PS Onko kommareille suurempaa pilkkaa koskaan tehtyykkaan kuin etta Gorba vetaa Pizza Hutin slizea ja Pepsi Colaa! Jee!...hieman meni hataiseksi, mutta tuo japskien bordellipeli oli Shanghaissa. Sattuipa viela toisen maailmansodan vuosipaivalle.
- Mi-yes
Hertha kirjoitti:
Suomessakin pääsi presidentiksi nainen, mikä vielä siedettiin, mutta aikamoista parkua nostatti, että neiti ei kuulunut "kansankirkkoon" eikä edes mihinkään vapaaseurakuntaan. Neiti presidentti joutui selittämään, että hän sentään tukee kirkon settlementtityötä.
Lopettaisit jo sen femakoinnin ja vapaudu.
Ihan tosi. H.
*Kansan parhaaksi*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530