en tiedä onko tälläistä kyselyä täällä vielä ollut, mutta jos onkin niin uusinta on paikallaan.
Tuntuu että lordia on äänestänyt ihmiset vauvasta vaariin (minun tapauksessani mummoon) :)
Eli kertokaa ikänne ja sukupuolenne kaikki ne jotka äänesti lordia.
Kysely äänestyksestä
23
1016
Vastaukset
- monster-rock
olen 15-vuotias(mies/poika)
- mummi ja vaari
56 kumpikin
- mie vaa
Mies 27
Ja 36 eli kolokytäkuus!
- katso ikää
nainen 49v
- muttei ääntä
Meillä ei äänestetty, mutta Lordia kuitenkin kannatettiin! :)
- mutta paras
Nelikymppinen olen. En äänestele yleensä missään, mutta paras tämä kuitenkin. Murkkuikäisille lapsillemme koko viisut: evvk.
- 32v
Näin
- nainen 49v
että näin
- Latwis
En äänestänyt, mutta Lordia kannatin. Mies/24
- Nainen 26
mutta toivoin ja uskoin että Lordi voittaa... :D
- 90v mummo
ja minun mielestä tämäm lordi on aivan nappi valinta!
- nainen 36
minä 36v. nainen, mieheni 33v. tyttäreni 14v. ja poikani 12v. ja mieheni 5v. tytär (no hän ei nyt puhelinäänestykseen osallistunut :)
samoin naapurin 60v. mummo ja hänen tyttärensä.
ihan vain muutamia mainitakseni. - Supermonstar
19 v miekkonen ja Lordia äänestin yhteensä viidesti...ja olen ylpeä teostani.
- lordille äänet meni
..............
- Mari-86
Joo, olen 20 v. nainen ja ei tullut mieleenkään antaa ääniä muulle kuin LORDILLE!
Vapise Ateena..:) - Nimetön
33v.
- -Jukka-
Aika vanhia lapsia täällä näyttä kieltämättä olevan =)
- 35v nainen
mutta luulen että Lordi sai ääni eniten 30-45 ikäryhmästä.
- Iippo
23 v mies
- Gor
Olen 46 v ja äänestän jatkossakin nostalgisia muistoja herättävää, hyvää musaa.
- Hazel
Äänestin yhdellä tekstarilla ekalla kierroksella, ja uudestaan tekstarilla toisella.
- Chatu
N ja 35v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419