... Mitäs siihen sanotte?
Mannerheim oli homo...
15
733
Vastaukset
- Ja mä hetero
Mitäs siihen sanotte?
- Toisto
Tarkemmin sanottuna Mannerheim oli lesbo. Näin ovat tällä palstalla viisaat todenneet jo vuosien ajan.
- ognjokk
Oikea Mannerheim katosi Venäjän vallankumouksen sekavissa olosuhteissa vuonna 1917.
Vuoden 1917 jälkeinen Mannerheim on väärennös, joka luotiin poliittisista syistä.
Silloin kun "Mannerheim" esiintyi julkisuudessa, käytettiin tehtävään Kansallisteatterin näyttelijöitä.
Mummoni on tavannut Mannerheimia vuosina 1946-1948 esittäneen näyttelijän. - Outopipamies
No ok sitten Mannerheim oli homo sanotaan nyt sitten vaikka näin ihan sinun mieliksesi, mutta suomen asiat se jätkä hoiti hienosti mallilleen vuosina kais tiiät, kova ukko se oli, oli sitten homo tai hetero sellaiselle ukolle nostan kättä lippaan mielelläni.
- Suuri myös
bi-miehiä. Mitäs siitä sitten?
- ...
No perkele!
Keisari ei sitte varppina ollu mikään homokekkuli.
Ettäs kehtaat!
Aleksanteri tais kylläki olla puppelipoikia, mutta ei siitä nyt muutenkaan ollu mihinkään.
Tommosia MANNEheimin ruskean reiän ritareita mahtuu seitsämänkymmentäseitsämän tusinaan.
Mitä sekään on muuta saanu aikaan, kun että hävis sodan. Ilman sen sabotointia esmes Leningrad olisi vallattu.
- niin..
mikenkäs mielestäsi tähän informaatioon pitäisi suhtautua?
- sitten oli
kaksi tytärtä?
Ja kyllä sillä rakastajattaria oli Pietarin aikana.- kyllä minä tiijän
No valitettasti homotkin kykenevät lisääntymään (siis naisen kanssa) ja rakastajatteret olivat miehiä tai sitten naisasiakkaita joita hänellä oli mieshuorana Pietarissa ollessaan.
- sulle kuuluu,
kenekaa kukakin on silleen.
- Anonyymi00011
No eipähän tuota ole vielä kukaan kiistänytkään.
- Anonyymi00013UUSI
Eipähän tuohon ole mitään lisättävää, tosi on!
- Anonyymi00014UUSI
Valetta on, kun NÄYTTÖ puuttuu!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Valetta on, kun NÄYTTÖ puuttuu!
NÄYTTÖ on aukoton, tosin ei kirjaimellisesti. Kiistatta oli alkoholisoitunut sodomiitti.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
NÄYTTÖ on aukoton, tosin ei kirjaimellisesti. Kiistatta oli alkoholisoitunut sodomiitti.
Hän oli sitä vain etniselle venäläiselle homppelille… ei meille suomalaisille! MIKSI? Koska se on pelkkä väitte täysin vailla NÄYTTÖÄ!
Sinä et ole mikään ”kantasuomalainen” vaan etninen Venäjän Tiltu ja homppeli, joka siitä syystä pesii vihaamassaan Suomessa, koska ei uskalla palata kotiin Venäjälle, jossa homoja puolestaan vihataan ja tapetaan!
Meille suomalaisille marski oli ennen kaikkea Suomen sodan ajan hetero ylipäällikkö, joka kahdessa sodassa voimasuhteilla 3,5 versus yli 200 miljoonaa johdatti meidät sodista eroon vapaana ja demokraattisena maana!
Se kyrsii suunnattomasti Venäjän Tiltua!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2582707Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172187Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3281912- 1041656
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois901576Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2061279- 671210
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731036