Ranskan radioaktiivinen viini

Vihersovinto

5

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopi

Etelä-Afrikka ei oikein näissä kisoissa pärjää. Maa saastuttaa ihan hullulla tavalla. Jotta reilun kaupan viiniä saadaan tuotetuksi, niin 96 % maan sähköstä tuotetaan saastuttavalla hiilellä. Vain muutama % maan sähköstä tuotetaan ydinvoimalla. Eli Etelä-Afrikalla on iso työ edessään, ennen kuin se pystyy lopettamaan maapallon ilmakehän saastuttamisen.

Sen sijaan Ranska tuottaa sähköä 80 % hiilidioksidineutraalilla ydinvoimalla.

Tätä ei näemmä Greenpeacen PUOLUEETON tutkimus huomioinut.

Jatkan edelleen laadukkaiden ja puhtaiden Ranskalaisten viinien juomista.

Katso:

http://www.stat.fi/tup/maanum/hakemisto.html ja hiilidioksidipäästöt

• Ranskassa

En mä halua semmosta radioaktiivista saastaviiniä, ja ei sitä halua moni muukaan kun joutuvat tislaamaan biopolttoaineeksi sitä

• se on

Kiitos ydinvoiman, ei kannata syödä suomalaista kalaa kovin usein, eikä nyt edes juoda ranskalaista viiniä.

Aseteollisuuden pohjalta ei voi luoda mitään kaunista ja ydinvoima on pahin merkki tästä. Vaikka me kotimaassa säästytään ydinvoiman haitoilta niin muut maat hoitavat osuutensa. Venäjän ydinreaktoreista todennäköisesti joku aiheuttaa seuraavan tuhon ja tuuli käy Suomeen päin jälleen kerran.

• Vihersovinto

Siksihän ne saastuukin säteilyllä, kun ranskalaiset eivät osaa huolehtia siitä, että ydinjäte ei pääse luontoon.

• Vihersovinto kirjoitti:

Siksihän ne saastuukin säteilyllä, kun ranskalaiset eivät osaa huolehtia siitä, että ydinjäte ei pääse luontoon.

100% niistä on varmaan säteilytetty fuusiovoimalan UV-säteilyn alla (josta poksahtelee mutaatioita) eikä se riipu maasta, nimittäin aurinko on syöpää aiheuttava fuusiovoimala, jolla ne kasvaa.

En ole sulta vieläkään nähnyt mitä fissiovoimaloista niihin muka olisi päässyt ?
        Mittauksia ? Vai hukkuuko se viinin kaliumin gammasäteilyn kohinaan ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2879
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2375
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2248
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2223
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1901
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      32
      1607
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      26
      1506
    8. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      29
      1371
    9. Tiedät että haluan

Sinut vaikka elämäni on nyt tätä. Olen niin pitkään kärsinyt tästä.
      Ikävä
      16
      1324
    10. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1316
    Aihe