Perinteinen nainen takaisin

perinne ja perinne

7

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenkähän pitkälle tosiaan pitäisi näissä perinteissä mennä, että niitä takaisin vaativat olisivat tyytyväisiä... Riittäisikö kenties naisten pysyminen kotona (nyrkin ja hellan välissä), suu supussa vai pitäisikö aviomiehen, isien ja veljien taas omistaa nainen..... tai riittäisikö joku tsaarin aika?

• Sanelman

sovakko kaihoaa menneeseen, vaikka varmasti melko harva olisi valmis asumaan luolassa ilman sähköä... Se on kai sitä miehen logiikkaa, jolla halutaan rusinat pullasta :D

• Sanelman kirjoitti:

sovakko kaihoaa menneeseen, vaikka varmasti melko harva olisi valmis asumaan luolassa ilman sähköä... Se on kai sitä miehen logiikkaa, jolla halutaan rusinat pullasta :D

nepä ne.
        Aivan hirviästi ollaan huolissaan lapsista sun muista mutta itse ei olla kyllä valmiita muuttamaan omaa elämää piirun vertaa.

Näyttäkää mulle sovakko joka jää kotiin hoitamaan lapsiaan ja antaa vaimonsa "tehdä uraa" niin katsellaan sitten niitä perinteitä.

• Sanelman
        onna kirjoitti:

nepä ne.
        Aivan hirviästi ollaan huolissaan lapsista sun muista mutta itse ei olla kyllä valmiita muuttamaan omaa elämää piirun vertaa.

Näyttäkää mulle sovakko joka jää kotiin hoitamaan lapsiaan ja antaa vaimonsa "tehdä uraa" niin katsellaan sitten niitä perinteitä.

tekevät lapsistaan häiriintyneitä imppareita ja miehistään syrjäytyneitä deekuja, kruunaavat pahuutensa tekemällä miehen kiusaksi lapsen ja abortoimalla miehen suuresti rakastaman sikiön - nyyh. Ja nämä jalot perinteisiä perhearvoja vaalivat miehet sitkeästi penäävät oikeutta juosta huorissa....

Mikä ei sovi joukkoon?

• Sanelman kirjoitti:

tekevät lapsistaan häiriintyneitä imppareita ja miehistään syrjäytyneitä deekuja, kruunaavat pahuutensa tekemällä miehen kiusaksi lapsen ja abortoimalla miehen suuresti rakastaman sikiön - nyyh. Ja nämä jalot perinteisiä perhearvoja vaalivat miehet sitkeästi penäävät oikeutta juosta huorissa....

Mikä ei sovi joukkoon?

(huorissa)
        Mutta voiko, hyvä Sanelma , mielestäsi kevytkenkäinen nainen tulla raskaaksi? ;)

• pilattu

Ei tarvitse mennä kuin muutama vuosi taakse päin niin naiset oli vielä tavallisia naisia.Sitten tuli nämä Haloset ja muut feministit ,jotka pilas naisen.

• -.-.-.-.-

Monesti lähinnä naurattaa, kun miehet ovat kovaan ääneen ruikuttamassa siitä, kuinka naiset eivät enää ole NAISIA ja kuinka ennen naiset olivat sitä ja tätä parempia. Tuntuu kuin miehet olisivat täysin sokeita sille, millaisia miehet entisaikaan olivat, ja että niin naisen kuin miehen muuttuneet roolit ovat osa kehityskaarta.

Kuinkahan moni nykypäivän mies kykenisi oikeasti elättämään itsensä (huom! ilman eu-tukia) itsensä omalla tilallaan ja työllään. En usko, että kovinkaan moni. Kun esim. katsoo tilastoja miesten kunnosta ja toisaalta saamattomasta ja kaikesta valittavasta elämänasenteesta, niin uskoisin että useimmalta tulisi kyllä itku kurkkuun melko pian, kun tuohon entiseen miehen rooliin heitettäisiin.

Jo pelkästään se, että mies yht'äkkiä olisi yksin vastuussa koko perheen elannosta ja tuo elanto pitäisi ansaita omin käsin, koituisi useimpien miesten kohtaloksi. Nykypäivän tumpelo-tepot osaavat juuri ja juuri vaihtaa autonsa renkaat, mutta lapion, sahan ja kirveen käsittely on nykyajan miehille vaativa extreme-laji, johon vain harvat kykenevät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe