Kysymys

Adonis

Mieltäni askarruttaa kysymys, johon uskon teidän pettämättömällä naisenlogiikallanne pystyvän vastaamaan. Siis: Miks vitussa sen vessanpöntön istumarenkaan on oltava aina alhaalla?

15

1608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siihen sijoitetaan muheva gluteus maximus.

• Vaka Vanha

Kyse on tunnepuolen asioista ...

Se posliini tuntuu niin perkeleen kylmältä persettä vasten ...

• tuntija.
        Oletko käynyt NL:n tai Venäjän vessoissa, joissa on etureunassa kummallinen kaukalo?
        Sitä pohti aikanaa Veikko Huovinen pääsemättä ratkaisuun.
        Onko sinulla uutta tietoa ko. asiasta?

• mä!mä!mä!

Huomasin, että lasken aina vessanpöntön kannen alas, vaikka asun solussa, jossa muutkin ovat poikia. Olen propagandan ja aivopesun uhri!!!

• jorojukka-kukka

Pytyn kansi kiinni silloin, kun pyttyä ei käytetä. Istumarengas alhaalla, kun siinä istutaan ja rengas ylhäällä, kun mies hutiloi Wc-pönttöön.....tai siis sinne päin! Muista vetää!!!

• .-.-.-.-

..huomaavaisuudeksi. Ominaisuus, joka tuntuu varsin monelta mieheltä olevan hukassa.

Esim. yöllä vessassa käydessä harvoin haluaa sytyttää valoja, jolloin takamusta odottaa ikävän kylmä yllätys, jos mies on viimeisellä reissullaan jättänyt renkaan ylös. Ja koska ihmisen muisti on usein melko hatara, on helpompi totuttautua siihen, että laittaa renkaan aina alas kuin siihen, että vain nukkumaan mennessä laittaa renkaan alas.

• Vessanpytyn istuinrengas voi olla aina alhaalla, sitä on tarpeetonta nostaa ylös. Mikäli ihmisillä on tarve suorittaa rakon tyhjennys seisten, niin tarkka tähtäys pöntön sisälle, ei sinne päin. Mikäli vahinkoja sattuu, istuinrenkaan huolellinen puhdistus toiminnon jälkeen. Erikoista on se, että vessanpöntön siisteydestä huolehtiminen ei ole itsestään selvä asia -osalle ihmisistä.

Eräissä vessoissa on kokeiltu ns. maalia, tähän sopii vaikka huolella piiretty hyönteinen. Seisaallaan lorottelevat pissaavat jostakin syystä tämän "hyönteisen" päälle ja näin pöntön ympäristön siivouskuluissa säästetään.

• aamun paras

Siinä on tavoitettu taas pala miehen logiikkaa...

• Sanelman

Sinullahan oudot huolet on. Minä en kyllä mitenkään osaa kuvitella systeemiä, miten rengas voisi olla ylhäällä kannen ollessa alhaalla. Ja kansihan on alhaalla aina silloin kun pönttöä ei käytetä. Ei tällaisten perusasioiden hallitsemiseen tarvita edes kansakoulupohjaa.

• x-ripa

Se on pakko pitää laskea rengas alas käytön jälkeen, että saa kannen suljettua. Kansi jos jää auki niin koiran perhana pääsee juomaan vessanpytystä. Muut syyt ovat lähinnä jonninjoutavia.

• meikämie

Tarvitaan uusi palsta: Vessakoulutusta tietämättömille ja uusavuttomille.

• Kiitoksia kaikille vastauksista.
      Yhteenvetona vastauksista todettakoon, että syitä miksi istuinrengas on aina laskettava alas löytyy monia, joista voidaan mainita yleisimpinä seuraavat:

-Naiselle tuottaa vaikeuksia laskea istuinrengasta itse alas

-Kotieläimet juovat pöntöstä (pöyristyttävää epähygieniaa, ulkona liikkuessaanhan ne syövät ja nuolevat vain täysin puhtaita linnunraatoja ja toisten eläinten ulosteita)

-Kaikki eivät vielä ole ymmärtäneet saranoidun istuinrenkaan tuomia etuja -> "Miks se rengas on edes keksitty sitten, jos ei sitä voisi muuten aina pitää alhaalla?"

Mielipiteissä löytyi myös ristiriitoja, kuten nimimerkki .-.-.-.- totesi: "Esim. yöllä vessassa käydessä harvoin haluaa sytyttää valoja, jolloin takamusta odottaa ikävän kylmä yllätys", jonka taas kumoaa jorojukka-kukka, jonka mielipiteen mukaan pytyn kansi pidetään silloin kiinni, kun sitä ei käytetä. Näitä ajatuksia mukaillen odottaisi ikävä yllätys myös miestä, joka tulisi yöllä tyhjentämään rakkonsa pimeässä pöntön kannelle.

Vastaamista vaikeutti myös ilmeisesti huonosti esitetty kysymys, sillä yleistä ihmetystä herätti vessanpöntön kannen ja istumarenkaan vuorovaikutus. Kerrattakoon siis, että kyse oli istumarenkaasta jonka auki ollessa kansi on aina auki ja vasta istumarenkaan ollessa alhaalla kantta on mahdollista kääntää.

Johtopäätökset:
      Kusen lavuaariin

• Sanelman

suosittelen vilpittömästi sinulle yksinasumista...

Onkohan tämäkin miesten uusavuttomuus feminismin syytä? Minun sukupolvelleni nimittäin äidit opettivat normaalit tavat olemiseen ja elämiseen, ei tullut kysymykseenkään, että joku jättäisi wc-kannen auki käytön jälkeen, kuten ei kukaan normaali myöskään jätä hanaa valumaan pestyään kätensä. (pesevätkö sovakot käsiään?) Nyt päiväkotien suurten ryhmien, henkilökuntaopulan, henkilökunnan motivoituneisuuspulan ja emansipoituneiden uraäitien loppusumma on tämä - nykyajan kakarat eivät osaa teetä keittää eivätkä vessassa käydä ilman henkilökohtaista tukihenkilöä!

• Ruosutar

>Siis: Miks vitussa sen vessanpöntön istumarenkaan on oltava aina alhaalla? <

No juuri siksi ettei naiset jaksa nähdä vaivaa laskemalla renkaan alas. Miesten on jaksettava nostaa se ylös, kylläkin.

Mutta muuten... tiedän että on monia miehiä jotka istuvat sen renkaan päällä, kasvot siis käänettynä seinään päin, taakse päin... mitenkä sen nyt selittäisin ja istualtaan lorottavat pönttöön.

• kin

tuskin ne miehetkään seisoviltaan paskanna.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1137
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe