Seitsemännen kirjan nimi

Seitsemännen kirjan nimi

http://www.gadling.com/2006/09/15/harry-potter-and-the-overhead-bin/
Harry Potter and the Overhead Bin

"Children around the globe breathed a sigh of relief yesterday when airport officials allowed author J.K. Rowling to board her plane back to London from new York. You see, she was carrying with her the manuscript for the latest Harry Potter book (number seven, I believe, tentatively titled Harry Potter and the Overhead Bin. The beloved children's book author had participated in a book reading for charity on with other children's book luminaries Stephen King and John Irving and was was told at the airport that the big box "bound up in elastic bands" could not go on board with her.

She refused to check it. An argument ensued during which time no wizards were summoned, no spells cast, and the official let her go, although there is speculation that some form of Jedi mind trick was used, if you'll let me confuse my geek culture for a moment."

Suomeksi jotakin: Harry Potter ja
taivaallinen roskavarasto
1. Todennäköisesti Harry Potter on löytänyt Siriuksen varastot, joista paljastuu useita hirnyrkkejä ja hän saa selville, että Siriuksella on hirnyrkki kotonaan. Joo ja sitten hän kuulee RAB-henkilöstä

6

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin naurettavalta, että tajuu heti sen olevan joku feikki, koska Rowling ei ikinä antaisi sille noin naurettavaa nimeä. Ja sitäpaitsi Rowling ei ole kertonut nimeä vielä missään. Itse asiassa hän itsekään ei ole vielä varma kirjan lopullisesta nimestä. Hänellä on mielessään kaksikin nimivaihtoehtoa, mutta ei ole päättänyt vielä kumpaa käyttää. Kun Rowling haluaa paljastaa nimen, hän kertoo sen omilla sivuillaan.

      • kikkeliskokkkelis

        tuskin Rowling sitä paitsi kirjansa nimen ihan vielä ilmoittaisi... Luulisi kirjan olevan vielä pahasti kesken.


      • Arvailija
        kikkeliskokkkelis kirjoitti:

        tuskin Rowling sitä paitsi kirjansa nimen ihan vielä ilmoittaisi... Luulisi kirjan olevan vielä pahasti kesken.

        Niin luulis kirjan olevan kesken. Nimi tosin on helppo arvata. se on (varmaan) viimeinen hirnyrkki.


    • Jyrki Viertola

      Sen nimi vois ja pitäis olla jotain tällaista:

      Harry Potter and his last days eli Harry Potter ja viimeiset päivänsä

      Harry Potter - the final solution
      Harry Potter - viimeinen ratkaisu

      Harry Potter and the rise of Dark times
      Harry Potter ja Pimeiden aikojen nousu


      Pääasia on, että Potta-Potter kupsahtaa silloin pidän suuret juhlat.

      • hanapi

        Et sitten kornimpaa keksinyt :D


    • Nimetön

      Ehei. Minä tiedän mikä tulevan Harry Potterin OIKEA nimi on. Löydätte sen täältä ---> www.freewebs.com/emma-angel
      Kunhan selaatte päivityksiä alas päin, niin löydätte yhden uutiset otsikolla "22.12. - Uusimman Harry Potterin nimi on julkaistu!" Maalaatte tyhjät kohdat, niin tiedätte tulevan nimen. Tieto tulee suoraan HP-faneilta, eli ihan luotettava lähde.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe