Turkkia ei pidä päästää..

huhhuhh

... EU:iin.
Ei hyvää seuraa.

27

642

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öööhh

      perustelut sulla, samaa tasoa...

    • talollinen

      Ennen olit EU:n kannattaja. Nyt käyttäydyt kuin änkyrä, joka on ennakkoluuloinen Islamia kohtaan ihan kuin se ei muka sopisi Euroopan yhteiseen markkinatalousperheeseen. Turkin EU-jäsenyydessä i ole kysymys kristinuskosta tai islamista, vaan markkinavoimista.

      Ajattele, kuinka markkinoiden mahdollisuudet kasvaisivat. Et kai ole jo tullut globalisaation vastustajaksi (lue: höyrypääksi). Yhdentyminen on väistämätöntä.

      • Leia2

        niin aivan yksinkertaisesti.

        TURKKI ei KUULU EUROOPPAAN:


      • bosbor
        Leia2 kirjoitti:

        niin aivan yksinkertaisesti.

        TURKKI ei KUULU EUROOPPAAN:

        siivu Turkista on Euroopan puolella..


      • huhhuhh

        Turkki on käsittämätön takapajula niin taloudellisesti kuin henkisestikin. Islam on myös uskomaton kehityksen jarru maassa, joka on melkein keskiaikaisella asteella talouden saralla, naisten oikeuksissa, sananvapaudessa ja vähemmistöjen sortamisessa (kurdit).
        Mihin me tarvitsemme Turkkia, oikeasti??


      • toi..
        huhhuhh kirjoitti:

        Turkki on käsittämätön takapajula niin taloudellisesti kuin henkisestikin. Islam on myös uskomaton kehityksen jarru maassa, joka on melkein keskiaikaisella asteella talouden saralla, naisten oikeuksissa, sananvapaudessa ja vähemmistöjen sortamisessa (kurdit).
        Mihin me tarvitsemme Turkkia, oikeasti??

        kuvauksesi > Turkki on käsittämätön takapajula niin taloudellisesti kuin henkisestikin.> kuvaa enemmän Suomea.


      • talollinen
        Leia2 kirjoitti:

        niin aivan yksinkertaisesti.

        TURKKI ei KUULU EUROOPPAAN:

        Pieni turkkilainen ekaluokkalainen Nava istuu kotinsa portailla. Hän murehtii, ettei saa uutta TV:ssä mainostettua barbienukkea, koska Turkki ei kuulu Eurooppaan, siis ei länteen ja kauppa ei ole Turkissa vapautunut.

        Jos Turkki liittyy EU:hun, Nava saa barbienukkensa ja miljoonat muut turkin asukkaat saavat mahdollisuuden vaikuttaa itseään koskevaan päätöksentekoon.


      • talollinen
        huhhuhh kirjoitti:

        Turkki on käsittämätön takapajula niin taloudellisesti kuin henkisestikin. Islam on myös uskomaton kehityksen jarru maassa, joka on melkein keskiaikaisella asteella talouden saralla, naisten oikeuksissa, sananvapaudessa ja vähemmistöjen sortamisessa (kurdit).
        Mihin me tarvitsemme Turkkia, oikeasti??

        Talouden kehittämiseen me Turkkia tarvitsemme. Osaajat, raaka-aineet, työpotentiaali, raha, raha, raha!!!


      • talollinen
        toi.. kirjoitti:

        kuvauksesi > Turkki on käsittämätön takapajula niin taloudellisesti kuin henkisestikin.> kuvaa enemmän Suomea.

        Ei kuvaa, sillä Suomi on EU:ssa.


      • huhhuhh
        toi.. kirjoitti:

        kuvauksesi > Turkki on käsittämätön takapajula niin taloudellisesti kuin henkisestikin.> kuvaa enemmän Suomea.

        ... vastasit noin takapajuisesti.


      • huhhuhh
        talollinen kirjoitti:

        Talouden kehittämiseen me Turkkia tarvitsemme. Osaajat, raaka-aineet, työpotentiaali, raha, raha, raha!!!

        ... mutta sen rahan ja työvoiman hinta on henkisesti ja kultuurisesti liian kova.

        Ei enempää minareetteja Eurooppaan!


      • sivistyneitä
        huhhuhh kirjoitti:

        Turkki on käsittämätön takapajula niin taloudellisesti kuin henkisestikin. Islam on myös uskomaton kehityksen jarru maassa, joka on melkein keskiaikaisella asteella talouden saralla, naisten oikeuksissa, sananvapaudessa ja vähemmistöjen sortamisessa (kurdit).
        Mihin me tarvitsemme Turkkia, oikeasti??

        ja ovat edelle meitä...feminismin alla haukottelevia huru-ukkoja?

        Tervetuloa turkki ja islam...pelastitte meidät aikanaa myös katoliselta inkvisiolta...


      • kun se
        huhhuhh kirjoitti:

        ... mutta sen rahan ja työvoiman hinta on henkisesti ja kultuurisesti liian kova.

        Ei enempää minareetteja Eurooppaan!

        ..joutuu liian pieniin käsiin?

        Nyt olisi aika antaa viisauden ja rakkaudellisen yhteishengen puhua...rahan ja mammonan palvonnalle on laitettava piste ja nämä muutamat keinottelijat hirtettävä toreilla vehkeistään...?!


      • nomex

        eun kannattajien rivit alkavat rakoilla:) tuo on hyvä asia on tuottanut tulosta kylvää epätietoisuutta keskuuteenne:)


      • nomex
        huhhuhh kirjoitti:

        Turkki on käsittämätön takapajula niin taloudellisesti kuin henkisestikin. Islam on myös uskomaton kehityksen jarru maassa, joka on melkein keskiaikaisella asteella talouden saralla, naisten oikeuksissa, sananvapaudessa ja vähemmistöjen sortamisessa (kurdit).
        Mihin me tarvitsemme Turkkia, oikeasti??

        Jatka samaan malliin olet kunniaksi eun kannattajille kohta sinut jopa palkitaan:)


      • nomex
        talollinen kirjoitti:

        Ei kuvaa, sillä Suomi on EU:ssa.

        eusta:)


      • nomex
        talollinen kirjoitti:

        Talouden kehittämiseen me Turkkia tarvitsemme. Osaajat, raaka-aineet, työpotentiaali, raha, raha, raha!!!

        Täysin sekoa:(


      • huhhuhh
        kun se kirjoitti:

        ..joutuu liian pieniin käsiin?

        Nyt olisi aika antaa viisauden ja rakkaudellisen yhteishengen puhua...rahan ja mammonan palvonnalle on laitettava piste ja nämä muutamat keinottelijat hirtettävä toreilla vehkeistään...?!

        ... liian pieniin käsiin, tulee vain se ongelma, että nämä kädet kasvavat hetkessä isoiksi käsiksi. Niillä taas on hieman eri näkökannat asioihin.


      • huhhuhh
        sivistyneitä kirjoitti:

        ja ovat edelle meitä...feminismin alla haukottelevia huru-ukkoja?

        Tervetuloa turkki ja islam...pelastitte meidät aikanaa myös katoliselta inkvisiolta...

        ... Martin Luther ja uskonpuhdistus, joka niiltä pelasti.


      • huhhuhh
        nomex kirjoitti:

        Jatka samaan malliin olet kunniaksi eun kannattajille kohta sinut jopa palkitaan:)

        .. Kremlistä punatähden;))


      • huhhuhh
        nomex kirjoitti:

        eun kannattajien rivit alkavat rakoilla:) tuo on hyvä asia on tuottanut tulosta kylvää epätietoisuutta keskuuteenne:)

        Tämä osoittaa kuinka demokratia ja moniarvoisuus keskuudessamme on kunniassa. Toisin on teillä impivaaralaisilla pystykorvilla.


      • huhhuhh
        nomex kirjoitti:

        eusta:)

        HAHHHHAAAAAAHHHH!


    • kerrankin asia josta olemme samaa mieltä.Hyvä olet alkanut ajatella jatka samaa rataa.

    • Euroopan valloitus

      ..jäi kesken...joten siitä on hyvä nyt jatkaa?!

      Moraali saattaisi kohota EU:ssa?

      • huhhuhh

        ... asia mikä sen myötä kohoaisi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe