Huomasitteko uutisissa, jossa näytettiin KEPU:n risteilyltä kuvaa, oli oikein hurmoshenkinen tilaisuus. Matti Vanhanen heilutti puolueen lippua ja rivijäsenet olivat posket punaisina innosta mukana. Laulaa luritettiinkin siinä ja heti tuli mieleen joku uskonnollinen hurmoshenkinen tilaisuus. Nyt tajuan oikein tämän puoluetouhun, nehän ovat siis uskonnollisia tilaisuuksia. Ei mitään kristillisiä, vaan puolue-uskonnollisia tilaisuuksia. Samanlaista hurmahenkisyyttä olen nähnyt telkkarissa myös pätkissä SDP:n tilaisuuksista.
HURMOSHENKISTÄ TOUHUA
6
257
Vastaukset
- ...
Posket punaisina laulaminen on sinusta hurmoshenkisyyttä?
-Taidat olla itse joku körtti jonka mielestä tanssiminenkin on syntiä?- KEPU VASTASI HETI!
Olitko mukana tuolla risteilyllä? Oliko oikein mukavaakin? Mattihan on hauska seuramies, mikäs siinä, hauskaahan siellä näytti olevan. Mutta silti pysyn alkuperäisessä mielleyhtymässäni, hurmoshenkinen tilaisuus yhtä kaikki!
- KEPU !
KEPU VASTASI HETI! kirjoitti:
Olitko mukana tuolla risteilyllä? Oliko oikein mukavaakin? Mattihan on hauska seuramies, mikäs siinä, hauskaahan siellä näytti olevan. Mutta silti pysyn alkuperäisessä mielleyhtymässäni, hurmoshenkinen tilaisuus yhtä kaikki!
"...silti pysyn alkuperäisessä mielleyhtymässäni..."
Niin niin, pysyt, pysyt... Ketä kiinnostaa?
Keskustan tunnus muodostuu seuraavista komponenteista:
- vasemmalla on väärinpäin oleva risti ilmaisemassa puolueen suhtautumista kristinuskoon
- oikealla oleva puolikuu ja tunnuksen pohjavärinä oleva vihreä kertovat puolueen myönteisestä suhtautumisesta islamiin
- keskellä on neliapila ilmaisemassa taikauskoa
- tunnus on ympyrän muotoinen; maagista ympyrää käyttävät mm. wicca-noidat taioissaan
- symbolit ovat keltaisia ilmaisemassa tukea uskolliselle hallituskumppanille, Svenska Folkpartietille sekä puolueen 2. läheisimmälle naapurimaalle, Ruotsille
- tunnuksen keskiosaa halkoo vasemmalle häipyvä valkoinen raita- Lifeman
Pitää istua himassa kaikki päivät väsäämässä typerää ruikutusta kaikesta ja kaikista internettiin. Se ei ole HURMOSHENKISTÄ vaan FIKSUA.
- KEPU:n linja
Sekö olisi oikein, ettei saa ottaa kantaa asioihin? KEPU:n mielestä ei saa kysellä, nyt ei sitten saisi edes keskustella, niinkö? Kaikki on ihanaa NAMINAMI!
Suomessa ei ole mitään vikaa, NAMINAMI. Vaikka eihän tämä ole pelkästään KEPU:n linja, samaa kyykytystä yrittävät kaikki valtapuolueet. Kun katseli sitä uutista näistä KEPU:n bileistä, vaikutti aivopestyltä porukalta a´la Pohjois-Korea, jossa myöskin pitää mennä massojen mukana, omaa ajattelua ei saa olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1551957
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131876- 1181317
- 911276
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961238Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4271176- 62899
- 49851
- 50846
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä220721