Mallailu-Foorumit boikottiin

Hyvää huomenta,

Olen MarttyyriMallari-TTt ja olen joutunut kaltoin kohdelluksi lähes kaikilla mallailu-foorumeilla mihin olen kirjoittanut artikkeleita aiheesta.
Päälleni on viskottu kaiken näköistä loskaa tai sitten kirjoitukseni on yksinkertaisesti poistettu.
Mielestäni tämä rikkoo sananvapaus lakia.
Se että olen ilmaissut itseni joskus hieman
terävästi ei mielestäni ole häiriköintiä.
Käykääpä katsomassa kirjoituksiani: IPMS-Finlandin Mallifoorumilla, Pienoismallit.net keskustelufoorumilla ja Suomi24 pienoismallit-keskustelualueella, niin huomaatte mitä tarkoitan. Olen siis joutunut mielipidevainotuksi suomessa!
Siksi nimmarini on MarttyyriMallari-TTt.


Ystävällisin terveisin,


MarttyyriMallari-TTt

4

640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienoismallari

      Nähty on. Mainitsemasi IPMS Finlandin foorumi ja Pienoismallit.net -foorumi ovat erittäin asiallisia keskustelukenttiä kaikille pienoismalli-harrastajille, iästä, sukupuolesta tms. riippumatta. IMPS:n foorumissa on ajoittain ollut joistakin aiheista(tai niiden sivusta) melko ruudikkaitakin väittelyitä, mutta asialinjalla on kuitenkin kokolailla hyvin pysytty. PAITSI.....sinä... T-10..eikun "MarttyyriMallari" ..sinun asiattomat ja harrastusta tarkoituksellisesti(?) herjaavat tekstisi ovat todellakin jotain, mitä toivottavasti ei nähdä enempää julkisilla foorumeilla, joissa lukijoita on pikkulapsista alkaen. Vaikea ulkopuolisena arvioida motiivejasi toimintaasi, ehkä kysymys on vain siitä, että olet katkeroitunut omaan kykenemättömyyteesi ja purat sitä sotkemalla toisten harrastustoimintaa. Lopettaisit ja häpeäisit.

      • Mikäköhän asiattomuus oli esimerkiksi Pienoismallit.net sivustolla kyseessä?
        Mutta, kun en saa osallistua keskusteluun, niin keskityn vain pienoismalleihini ja keskustelen asioita vain hermonsa säilyttävien henkilöiden kanssa.


        "Huumoria harrasteeseen"

        Toivoo:


        Marttyyrimallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Mikäköhän asiattomuus oli esimerkiksi Pienoismallit.net sivustolla kyseessä?
        Mutta, kun en saa osallistua keskusteluun, niin keskityn vain pienoismalleihini ja keskustelen asioita vain hermonsa säilyttävien henkilöiden kanssa.


        "Huumoria harrasteeseen"

        Toivoo:


        Marttyyrimallari-TTt

        kun olen kirjoitellut, että vanhat mallisarjat (Airfix, Frock ym.) eivät ole samalla tasolla
        kun nykyaikaiset mallisarjat (Hasegawa, Dragon)
        niin siitä kimmastuttiin niin maan helvetisti. Toinen hermoromahduksen aihe muutamille oli se, että
        kirjoittelin parhaan tavan pienoismallin saattamiseksi
        saman näköiseksi kuin sen esikuva on mennä tutkimaan sitä esikuvaa. Tästä nousi niin kauhea itku että...
        MUTTA, minulla on oikeus mielipiteisiini ja aion myös pitää tämän oikeuden. Tulkoot sitten vaikka mitä uhkauksia/herjauksia sähköpostiini. Amen.


        MarttyyriMallari-TTt


    • ROFLMAO :)

      On meitä monenlaisia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe