Mistä johtunee, että niin monella meistä on niin hyökkävä asenne jokaista kohtaan, joka yrittää ajatella omilla aivoillaan, tai joka uskoo eri tavalla?
Miksi aggressiivisesti hyökkäämme toisen kimppuun oman uskontomme fraasein?
Jos mielestämme niin perinpohjin ymmärrämme maailmankaikkeuden, ja tunnemme sen ainoan oikean tien, eikö meidän tulisi voida puhua uskostamme omin sanoin, yksinkertaisesti, lainafraaseitta? Syvän ymmärtämisen tuntee mielestäni siitä, miten yksinkertaisesti puhuja pystyy ajatuksensa esittämään.
Hyökkäävyys, pelottelu, syyttely ja vähättely kertoo paljon puhujasta. Mutta se, mitä se kertoo, ei ole puhujan rakkaus, ymmärrys ja tieto. Se, mitä se tuo esille, on puhujan ennakkoluulo, viha, pelko, häpeä, oppimattomuus.
Jos uskosi voi tarjota vain tuollaista, eikö olisi aika alkaa etsiä totuutta? Totuuden löytäjiä on tuiki harvassa. Sen löytäneensä luulevia on pilvin pimein. Ja he tappelevat. Kuten kautta vuosisatojen ovat tapelleet. Mitä tämä kertoo ihmiskunnan kehityksestä?
Miksi aina tuo
12
406
Vastaukset
- kun....
Siksi kun kristinuskon murhaajan historia todistaa kaikille Jumalaa ja Jeesusta kunnioittaville että kristinusko toimii saatananpalvelijana. Sen todistaa kristinuskon oma itse hankkima historia herra saatanaa jumalanaan palvelevana.
On tosi surullista, että he onnistuvat harhauttamaan ihmisä vieläkin vaikka tukevat ihmisten murhaamisia vieläkin maailmassa. Älä tapa käskyä vastaan toimiva kristinusko ei voi olla muuta kuin saatanan asialla.on kristinusko ollut Saatanan ase totuutta vastaan, ja on oleva sitä
ihmiskunnan tuhoon saakka. Totuuden Hengen saaneiden ihmisten kohtalo
on Raamatussa moneen paikkaan kirjattuna:
"Olen puhunut teille tämän, ettei uskonne koetuksissa sortuisi.
Teidät erotetaan synagogasta, ja tulee sekin aika, jolloin jokainen,
joka surmaa jonkun teistä, luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle.
Näin he tekevät, koska eivät tunne Isää eivätkä minua. Olen puhunut tämän teille siksi,
että kun se aika tulee, te muistaisitte minun sanoneen tämän teille."
"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.
Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette
kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut,
ja siksi maailma vihaa teitä."
"Totisesti, totisesti: te saatte itkeä ja valittaa, mutta maailma
iloitsee. Te joudutte murehtimaan, mutta tuskanne muuttuu iloksi.
Nainen, joka synnytää, tuntee tuskaa, kun hänen hetkensä koittaa.
Mutta kun lapsi on syntynyt, äiti ei enää muista kipujaan vaan
iloitsee siitä, kun ihminen on syntynyt maailmaan.
Tekin tunnette nyt tuskaa, mutta minä näen teidät vielä uudelleen,
ja silloin teidän sydämenne täyttää ilo, jota ei kukaan voi teiltä riistää.
Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään."
Mitään kysyttävää ei ole, koska Totuuden Henki on jo täällä maan päällä paljastanut koko totuuden.- minäkin........
TeuvoSuni kirjoitti:
on kristinusko ollut Saatanan ase totuutta vastaan, ja on oleva sitä
ihmiskunnan tuhoon saakka. Totuuden Hengen saaneiden ihmisten kohtalo
on Raamatussa moneen paikkaan kirjattuna:
"Olen puhunut teille tämän, ettei uskonne koetuksissa sortuisi.
Teidät erotetaan synagogasta, ja tulee sekin aika, jolloin jokainen,
joka surmaa jonkun teistä, luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle.
Näin he tekevät, koska eivät tunne Isää eivätkä minua. Olen puhunut tämän teille siksi,
että kun se aika tulee, te muistaisitte minun sanoneen tämän teille."
"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.
Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi teitä, omiaan. Mutta te ette
kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut,
ja siksi maailma vihaa teitä."
"Totisesti, totisesti: te saatte itkeä ja valittaa, mutta maailma
iloitsee. Te joudutte murehtimaan, mutta tuskanne muuttuu iloksi.
Nainen, joka synnytää, tuntee tuskaa, kun hänen hetkensä koittaa.
Mutta kun lapsi on syntynyt, äiti ei enää muista kipujaan vaan
iloitsee siitä, kun ihminen on syntynyt maailmaan.
Tekin tunnette nyt tuskaa, mutta minä näen teidät vielä uudelleen,
ja silloin teidän sydämenne täyttää ilo, jota ei kukaan voi teiltä riistää.
Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään."
Mitään kysyttävää ei ole, koska Totuuden Henki on jo täällä maan päällä paljastanut koko totuuden.Noin minäkin luulin aluksi että 300 luvulta asti mutta sitten huomasin että kristityt Saul/Paavalin johdolla avustuksella kiduttavat ja murhasivat Jeesuksen seuraajia joten kyllä asettaisin vuosiluvun aikaisempaan ajan kohtaan
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali
Paavali Tarsolainen (n. 3–14 — 62–69) minäkin........ kirjoitti:
Noin minäkin luulin aluksi että 300 luvulta asti mutta sitten huomasin että kristityt Saul/Paavalin johdolla avustuksella kiduttavat ja murhasivat Jeesuksen seuraajia joten kyllä asettaisin vuosiluvun aikaisempaan ajan kohtaan
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali
Paavali Tarsolainen (n. 3–14 — 62–69)Saul todella vainosi kristittyjä, oli katsomassa sitäkin, kun Stefanos kivitettiin:
"Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin."
En minä kuitenkaan Paavalia murhaajaksi kutsuisi, koskapa Kristus
keskeytti hänen suuret aikeensa ja otti hänet kiinni, ennen
kuin hän pääsi edes täyteen vauhtiin murha-aikeissaan.
Roomalaiset ne olivat, jotka aloittivat kristittyjen vainot
jo alkuseurakunnan aikana, ja siksipä Saatana heidät runsain miton
palkitsikin, kun 300-luvulla maailman täyteen hallintaansa sai,
perustamalla keskelle Roomaa Vatikaanin, tämän lopun ajan rajun eksytyksen
pääjohtokeskuksen ja nosti sen johtoon paavit, oman valheen ja tekopyhyyden
hengen ilmentymät ihmishahmossa, ja heidän toimesta sitten aloitettiin
nuo hurjat ristiretket.- nyt teuvo
TeuvoSuni kirjoitti:
Saul todella vainosi kristittyjä, oli katsomassa sitäkin, kun Stefanos kivitettiin:
"Saul oli samaa mieltä kuin muut ja hyväksyi sen, että Stefanos surmattiin."
En minä kuitenkaan Paavalia murhaajaksi kutsuisi, koskapa Kristus
keskeytti hänen suuret aikeensa ja otti hänet kiinni, ennen
kuin hän pääsi edes täyteen vauhtiin murha-aikeissaan.
Roomalaiset ne olivat, jotka aloittivat kristittyjen vainot
jo alkuseurakunnan aikana, ja siksipä Saatana heidät runsain miton
palkitsikin, kun 300-luvulla maailman täyteen hallintaansa sai,
perustamalla keskelle Roomaa Vatikaanin, tämän lopun ajan rajun eksytyksen
pääjohtokeskuksen ja nosti sen johtoon paavit, oman valheen ja tekopyhyyden
hengen ilmentymät ihmishahmossa, ja heidän toimesta sitten aloitettiin
nuo hurjat ristiretket.mikä on se OIKEA usko,tai uskonsuunta,jota seuraten pääsee taivaaseen?
miten muuten selität Jesajan kirjan muuttuneen Raamatussa,kun se loydettiin [kuolleen meren papyryskäärot] 40 luvulla,ja todettiin sen olevan melkein sanasta sanaan saman,kun Raamatussakin oleva? kerrohan,ja ei sitten 'mutua' please. nyt teuvo kirjoitti:
mikä on se OIKEA usko,tai uskonsuunta,jota seuraten pääsee taivaaseen?
miten muuten selität Jesajan kirjan muuttuneen Raamatussa,kun se loydettiin [kuolleen meren papyryskäärot] 40 luvulla,ja todettiin sen olevan melkein sanasta sanaan saman,kun Raamatussakin oleva? kerrohan,ja ei sitten 'mutua' please.Minä astuin tälle tielle sinä päivänä kun Jumala näki hyväksi antaa Poikansa
ilmestyä minulle, ja tuo näky alkoi siitä, kun sen kirkon alttariseinä
meni silmissäni täysin mustaksi ja siihen ilmestyi isoilla
kultakirjaimilla sanat: RAAMATTU ON TOTTA.
Siitä hetkestä alkoi elämä Raamatun ääressä ja sydämessä vain yksi rukous,
että Jumala teksisi minulle täysin selväksi sen totuuden.
Ja sen hän on todella tehnyt. Viimeinen kamppailu tähän totuuteen
käytiin lähes päivälleen (31.1.1988) 19 vuotta sitten, kun olin
siinä ahtaan portin edessä. Ylläni Jumalan viha ja Saatanan tuomio.
Nämä olen jo näissä keskusteluissakin niin monta kertaa selvittänyt,
etten niitä enää toista. Mutta jos haluat tietää mitä kaikkea tähän
totuuteen kuuluu, niin tilaa ilmainen kirjani, josta saat tietää
kaiken sen miten ihminen 40 vuoden Jumalan vihan alta pääsi Totuuden Hengen
omistajaksi, ja ottamaan Jumalan vihan sijasta päälleen ihmisten vihan:
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."
Totuutta etsiessäni minun ei ole tarvinnut lähteä tutkimaan Raamatun kirjoitusten
syntyhistorioita. Mutta maailmanhistoria ja kirkkohistoria piti
läpi lukea ennen kuin pystyin uskomaan todeksi sen, että jo vuodesta
90 lähtien alkoi Ilmestyskirjan aika ihmiskunnan historiassa toteutua,
ja se sai lopullisen sinettinsä keisari Konsatantinuksen toimesta,
kun Saatana teki hänestä tämän lopun ajan "kristinuskonsa" isän.- törmy
Et sinä antikristitty asioiden vääristelijä ole oikeassa Kristukseen liittyvien historiallisien tosiasioiden suhteen, et edes tunnu tietävän kuka on luonut oikean kristillisen uskon perustan ja laatinut kaikki kristillisyyden vieläkin käytössä olevat säännöt. Syykin sinun antikristilliseen käyttäytymiseen on ilmiselvän yksinkertainen, olet itse saatanan yksi palkaton orja. Olet myöskin saatanallisuuden synkkä todistaja hänen syöttämien valheittensa takia. Etkä tule välttymään helvetin tulilta, ikuiselta kadotukselta, tuo Jeesuksen lupaamana just sinulle!
Jeesus tiesikin jo eläessään sinun kaltaisten tulevan, hyökkäävin pilkka ja herja sanojen kanssa samalla suurta vihaa lietsoen. Hän siis antoi ennalta varoituksen. Näin toimien, näin nyttemmin jälkikäteen katsottuna, hän oli täysin oikeassa.
Sinäkin paljastat itsesi monesti esim kun rikot käskyä väärän todituksen antamisesta sekä et tottele Jumalaa niin kuin uskovan täytyisi ja kun liität Jumalan ja Jeesuksen nimen omiin vihaa
sisältäviin riitaa kylväviin herjaviestiesi, näin toimien olet siis oman syyllisyytesi tuonut julki.
Jumala ei ikinä tule unohtamaan pahoja tekojasi.
Kyseessä voi olla sekoitus aitoa huolta ja tarvetta varoittaa toisia, oman itsensä ylentämistä, pelkoa oman uskon puolesta, epävarmuutta, vihaisen luonteensa pyhittämistä jne.
Luulen siis, ettei agressiivisiakaan kommentoijiakaan voi ihan kaikkia samaan nippuun pistää, mutta totta kait viesti kertoo viestittäjästä ja viestin henki siitä, mikä ohjaa kynää.- Jumalan pieni köyhä
Olet oikeilla jäljillä, mielestäni varmuutta vakaumuksesta tai (henkistä, hengellinen voima on asia erikseen) voimaa sen levittämiseen ei saa hyökkäämällä toisten kimppuun vaan vakuuttumalla siitä itse, sekä omassa sydämessään että Jumalansa edessä.
Koe nämä Johannes Kastajan sanat, joita myös Jeesus käytti:
"Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan?"
Entä Jeesuksen "Voi teitä!" Matt.23:13-39.
Ja miksi Jeesuksesta sanottiin: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut!"
Miksi ei saa kiivastua silloin, kun totuutta vastassa ovat tämän
maailman jumalan, valkoisen Saatanan, suuret tekopyhät joukot?TeuvoSuni kirjoitti:
Koe nämä Johannes Kastajan sanat, joita myös Jeesus käytti:
"Te käärmeen sikiöt! Kuka teille on sanonut, että te voitte välttää tulevan vihan?"
Entä Jeesuksen "Voi teitä!" Matt.23:13-39.
Ja miksi Jeesuksesta sanottiin: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut!"
Miksi ei saa kiivastua silloin, kun totuutta vastassa ovat tämän
maailman jumalan, valkoisen Saatanan, suuret tekopyhät joukot?"Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan; sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä." Jaak 1:19-20
"Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä. Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno. Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele." Jaak 3:13-17EJKR kirjoitti:
"Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan; sillä miehen viha ei tee sitä, mikä on oikein Jumalan edessä." Jaak 1:19-20
"Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä. Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno. Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele." Jaak 3:13-17joilla Pyhä Henki minut tämän kansan keskelle koulutuksensa jälkeen
lähetti marraskuussa 1988:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on,saa sinulle riittää ja loppuelämäsi
olet minun palveluksessani. Menet, minne minä sinut lähetän
ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä
pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä
kauhistus, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063042Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141857- 1361819
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561740Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641332- 951177
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831127- 581122
- 591097
- 67952