syy miksi huumeet vapaaksi

fdsfe

löytyy siitä, että nämä saisivat myydä niitä, ilman notta jäisivät kiinni. sama koskee kannabista ja muita. tiukka kuri ja järjestys suomeen. mulle kävisi ihan hyvin vaikka joku stefan wallin tai muu aatelinen ottaisi vallan suomessa. tilanne alkaa riistäytymään!

5

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaskajuuso

      huumeita ja kaikkea muutakin millä saadaan vaihtelua ja stimulaatiota elämään. sitähän mielemme hakee, stimulaatiota kahvista, teestä, tupakista, alkoholista, kannabiksesta, lääkkeistä, vaatteista, shoppailusta, autoilusta, kilpailusta ja kaikesta muusta. stimuloimme mieltämme ja näin pakenemme todellisuutta, on aivan vitun sama millä tavoin sen sitten tekee, joku pelle voi sanoa että huumeet on pahasta lainkaan kykenemättä näkemään, miten kilpailu on vielä pahempaa.

      • http://www.youtube.com/watch?v=1pJjHe3csEU

        Huumeista puheenolleen, niin nykyinen HUUmeiden demonisointi ja pilkuntarkka kieltolaki ei yksinkertaisesti toimi, paitsi konservatiivisten ihmisten ja kukkahattutätien oman moraalinkohotus keinona - on kiva kuulua kunnon ihmisiin!

        Mitä haittaa on siitä jos joku kasvattaa kasvinsa ja on näin tukematta huumekauppaa???

        Miksei kroonikkonarkkareille voisi kustantaa HUUUUmeet ja tarjota heille valvotut piikitystilat, tällöin vähennettäisiin tehokaasti huumekuolemia, koska tarjottavat aineet olisivat puhtaita ja voimakuudeltaan saman vahvuisia, sekä tarjottaisiin narkoille vähän paremmat lähtökohdat normaaliin arkeen, kun ajatukset eivät pyörisi vain siinä miten hankkia aineita. Vietäisiin diilereiltä asiakkaita ja näin näivetettäisiin huumekaupaa.
        Vähennettäisiin rikollisuutta ja yhteiskunnan kustannuksia, koska tällöin narkkarien ei tarvitsisi rahoittaa käyttöään rikollisin keinoin.

        Ja mikä parasta pidettäisiin narkkarit poissa kunnon ihmisten silmistä, ja pidettäisiin lasten leikkipaikat puhtaina huumeneuloista ja diilerit poissa lastentarhojen porteilta!:p

        Elämä on parasta huumetta, onkin aina mietittänyt mikä on sijalla kaksi!:)


      • mutta ei riitä
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=1pJjHe3csEU

        Huumeista puheenolleen, niin nykyinen HUUmeiden demonisointi ja pilkuntarkka kieltolaki ei yksinkertaisesti toimi, paitsi konservatiivisten ihmisten ja kukkahattutätien oman moraalinkohotus keinona - on kiva kuulua kunnon ihmisiin!

        Mitä haittaa on siitä jos joku kasvattaa kasvinsa ja on näin tukematta huumekauppaa???

        Miksei kroonikkonarkkareille voisi kustantaa HUUUUmeet ja tarjota heille valvotut piikitystilat, tällöin vähennettäisiin tehokaasti huumekuolemia, koska tarjottavat aineet olisivat puhtaita ja voimakuudeltaan saman vahvuisia, sekä tarjottaisiin narkoille vähän paremmat lähtökohdat normaaliin arkeen, kun ajatukset eivät pyörisi vain siinä miten hankkia aineita. Vietäisiin diilereiltä asiakkaita ja näin näivetettäisiin huumekaupaa.
        Vähennettäisiin rikollisuutta ja yhteiskunnan kustannuksia, koska tällöin narkkarien ei tarvitsisi rahoittaa käyttöään rikollisin keinoin.

        Ja mikä parasta pidettäisiin narkkarit poissa kunnon ihmisten silmistä, ja pidettäisiin lasten leikkipaikat puhtaina huumeneuloista ja diilerit poissa lastentarhojen porteilta!:p

        Elämä on parasta huumetta, onkin aina mietittänyt mikä on sijalla kaksi!:)

        Joo!
        Ja alkoholisteille ILMAISET kapakat samoin perustein. Seksiaddikteille ILMAISET bordellit! ILMAISTA röökiä halutaan kanssa.
        Ja kaikille ILMAISET asunnot ja ILMAISET vaatteet ja autot ja rahaa ja silleen.


      • mutta ei riitä kirjoitti:

        Joo!
        Ja alkoholisteille ILMAISET kapakat samoin perustein. Seksiaddikteille ILMAISET bordellit! ILMAISTA röökiä halutaan kanssa.
        Ja kaikille ILMAISET asunnot ja ILMAISET vaatteet ja autot ja rahaa ja silleen.

        Ilmaiset viinat tarjoaa oikeastaan jo sossu. Ja alkoholin myynti ei kartuta rikollisjärjestöjen tiliä, vaan ainoastaan yhteiskunnan kassaa.

        Seksiaddiktit voivat hyvin tyytyä käteen tai sormiinsa.

        Tupakka on haitallinen huume, mutta sätkään on kenellä tahansa varaa, eikä tupakkateollisuus ole osa järjestäytynyttä rikollisuutta (sarkasmia).

        Harva on ilman asuntoa vaikkei mitään säännöllisiä tuloja olisikaan, täällä on (vielä) hyvin toimivat tuet ja tukiverkostot.

        Siinä olen samaa mieltä, että kaiken kuuluisi olla ilmaista. Ei keneltäkään kysytä haluaako syntyä tänne paskasammioon, ja kaiken lisäksi kaikesta kivasta täytyy maksaa!

        Eläköön kommunismi!


      • Minä vain.
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Ilmaiset viinat tarjoaa oikeastaan jo sossu. Ja alkoholin myynti ei kartuta rikollisjärjestöjen tiliä, vaan ainoastaan yhteiskunnan kassaa.

        Seksiaddiktit voivat hyvin tyytyä käteen tai sormiinsa.

        Tupakka on haitallinen huume, mutta sätkään on kenellä tahansa varaa, eikä tupakkateollisuus ole osa järjestäytynyttä rikollisuutta (sarkasmia).

        Harva on ilman asuntoa vaikkei mitään säännöllisiä tuloja olisikaan, täällä on (vielä) hyvin toimivat tuet ja tukiverkostot.

        Siinä olen samaa mieltä, että kaiken kuuluisi olla ilmaista. Ei keneltäkään kysytä haluaako syntyä tänne paskasammioon, ja kaiken lisäksi kaikesta kivasta täytyy maksaa!

        Eläköön kommunismi!

        Elämähän on juuri niin "paskasammiota", kuin haluaa itse sen olevan. Itse ollaan oman onnemme seppiä. Ei mullekkaan oo elämässäni mitään "kultalusikoita" tarjoiltu, ihan on pitäny ite rämpiä täällä maan päällä.

        Kaiken maailman päihdyttävien aineiden puolustelu merkkaa musta kuitenkin jokseenkin heikkoa itsetuntoa, ja sillon ei auta ku katsella peiliin ja etsiä se ihminen, jota kukaan eikä mikään vie.

        Se, että säälii omaa kurjuuttaan ja kulkee "pää pilvissä" niin kuin se nyt sit olis onni ja autuus, on vaan itsensä huijaamista, sillä se todellinen maailma on aina täällä jossain.
        Jos ei sitä kestä ilman, että pitää muuttaa todellisuuttaan ni pitäis varmaan tehä sellanenki laitos mihin pääsis koko elämäkseen johonki pömpeliin huuruilemaan, sekös sitten olis hyvä?

        OK, niin kauan ei oo haittaa ku et vahingoita toista, mut siihen kaikenmaailman aineet yleensä johtaa tavalla tai toisella. Ja ainahan löytyy niitä, jotka haluais pois moisesta touhusta ( oli se riippuvuus mikä hyvänsä), mut mites onnistuu...

        Ja mitäs hemmoteltuja penskoja ootte, ku kaiken pitäis ilmaista olla??? Aina vois olla tosi paljon kurjemminkin- eikös?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe