Puuhapuiston possu rääkättiin

hengiltä.

13

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmajokelainen*

      voi ollakin....?

    • tekijät

      niin kai eläin aktivistit jotain tekee? siis nämä radikaalit kuten tappotuomioita jaellut nuppu-85(kukontorin kovin gimma), vai katoaako taas kaikki ns. eläinsuojelijat kommentteineen ja tekemättömineen tekoineen PUSKAAN kuin KANI?

      • et..

        tee itse jotain?? Yhtälailla asia velvoittaa sinuakin tekemään asialle jotain!


      • eläintensuojelija
        et.. kirjoitti:

        tee itse jotain?? Yhtälailla asia velvoittaa sinuakin tekemään asialle jotain!

        vaan olen lihan syöjä joka ei ymmärrä tuollaista rääkkäystä, mutta teillehän minä kuulun samaan jenginn...miksi ette tee mitään???


      • nyt...
        eläintensuojelija kirjoitti:

        vaan olen lihan syöjä joka ei ymmärrä tuollaista rääkkäystä, mutta teillehän minä kuulun samaan jenginn...miksi ette tee mitään???

        se on ihan turha täällä huudella miksi ette tee mitään kyllä kuule eläintensuojelijat varmasti tekevät parhaansa voimavarojensa ja resurssiensa mukaan. Tämä possuasia on jo hoidossa, artikkelissahan lukee että tekijät ovat tiedossa. Vai pitäiskö tässä nyt lähtee autolla ajaan ja mesoamaan puistoon ja lähtee kirveen kanssa possuntappajien perään?? Ja miten perustelet sen että kukaan ei muka tee mitään?? Tuleeko sulle henkilökohtaisesti kaikki raportit missä selvitetään kuka tekee mitenkin paljon asioiden eteen? Kattos peiliin ja mieti mitä sä voisit tehdä. Jos eläinsuojelu ei oo sun sydäntä lähellä niin ehkä joku muu asia on, esim. voit ryhtyä unicefin kummiksi jollekin lapselle, varmasti liikenee 20 euroa ylimäärästä. Mieti mikä sun sydäntä on lähellä.


      • pitäisi
        nyt... kirjoitti:

        se on ihan turha täällä huudella miksi ette tee mitään kyllä kuule eläintensuojelijat varmasti tekevät parhaansa voimavarojensa ja resurssiensa mukaan. Tämä possuasia on jo hoidossa, artikkelissahan lukee että tekijät ovat tiedossa. Vai pitäiskö tässä nyt lähtee autolla ajaan ja mesoamaan puistoon ja lähtee kirveen kanssa possuntappajien perään?? Ja miten perustelet sen että kukaan ei muka tee mitään?? Tuleeko sulle henkilökohtaisesti kaikki raportit missä selvitetään kuka tekee mitenkin paljon asioiden eteen? Kattos peiliin ja mieti mitä sä voisit tehdä. Jos eläinsuojelu ei oo sun sydäntä lähellä niin ehkä joku muu asia on, esim. voit ryhtyä unicefin kummiksi jollekin lapselle, varmasti liikenee 20 euroa ylimäärästä. Mieti mikä sun sydäntä on lähellä.

        tehdä ja ottakaa uskottavuuden nimissä kaikki väritukat ja tatska ja lävistyt tyypit mukaan:) saatte takuulla ihmisten sympatiat ja kannatuksen asiallenne:DDDD


      • =)=)
        pitäisi kirjoitti:

        tehdä ja ottakaa uskottavuuden nimissä kaikki väritukat ja tatska ja lävistyt tyypit mukaan:) saatte takuulla ihmisten sympatiat ja kannatuksen asiallenne:DDDD

        maanantain lööpissä sit varmaan on että hullu eläinsuojelijanainen ajoi kirveen kanssa takaa possunkiduttajia (tosin sen ne kyllä ansaitsis...)


      • Jatkumoa
        =)=) kirjoitti:

        maanantain lööpissä sit varmaan on että hullu eläinsuojelijanainen ajoi kirveen kanssa takaa possunkiduttajia (tosin sen ne kyllä ansaitsis...)

        kettutytöille:)..possu tytöt.


    • Hepparakas

      Ypäjällä pahoinpideltiin hevosta.Yritettiin luultavasti varastaa erikoisen värin takia.Kaulassa köyden jälkiä ja hakkaamisesta myös ontui jalkojaan.Oli laittanut pahoinpiteliöilleen kovasti hanttiin.Toivottavasti paranee ja ,että tekiät saataisiin kiinni.En löytänyt tästä juttua muualta,kuin omasta paikallislehdestä.

    • ...

      Takaan että tekijät katuu sitä, että alkuräjähdys joskus tapahtui!

      • tuosta

        aivan varma:) mutta sinä ilmeisesti hyvässä kännissä juuri kapakasta tulleena olet:) klo 04.59


    • Tähän olisi epäkorrektia puhua sanaakaan "teollisuushallien" siosta ja niiden ei niin mukavasta kohtalosta - joten totean vain, että ihminen joka tappaa sian on huono ihminen - hyvä ihminen hoitaa tappamisen muilla!

    • Arkon

      Idiootteja, tylsistyttäviä sellaisia.

      Jos alempien eliöiden tappaminen kiinnostaa, niin rupeaisivat teurastajiksi tai alkaisivat metsästämään. Mutta ei. Pitää hiipiä tappamaan joku sika. Kyllä on coolia väkeä kun tappoivat sian.

      Vetäkää itsenne jojoon, olette ilmeisesti täydellisiä epäonnistumisia ihmisinä. (Ei kukaan muu tekisi tuollaista.) Säälin teitä. Oikeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe