http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1407656
Puuhapuiston possu rääkättiin
13
1161
Vastaukset
- ilmajokelainen*
voi ollakin....?
- tekijät
niin kai eläin aktivistit jotain tekee? siis nämä radikaalit kuten tappotuomioita jaellut nuppu-85(kukontorin kovin gimma), vai katoaako taas kaikki ns. eläinsuojelijat kommentteineen ja tekemättömineen tekoineen PUSKAAN kuin KANI?
- et..
tee itse jotain?? Yhtälailla asia velvoittaa sinuakin tekemään asialle jotain!
- eläintensuojelija
et.. kirjoitti:
tee itse jotain?? Yhtälailla asia velvoittaa sinuakin tekemään asialle jotain!
vaan olen lihan syöjä joka ei ymmärrä tuollaista rääkkäystä, mutta teillehän minä kuulun samaan jenginn...miksi ette tee mitään???
- nyt...
eläintensuojelija kirjoitti:
vaan olen lihan syöjä joka ei ymmärrä tuollaista rääkkäystä, mutta teillehän minä kuulun samaan jenginn...miksi ette tee mitään???
se on ihan turha täällä huudella miksi ette tee mitään kyllä kuule eläintensuojelijat varmasti tekevät parhaansa voimavarojensa ja resurssiensa mukaan. Tämä possuasia on jo hoidossa, artikkelissahan lukee että tekijät ovat tiedossa. Vai pitäiskö tässä nyt lähtee autolla ajaan ja mesoamaan puistoon ja lähtee kirveen kanssa possuntappajien perään?? Ja miten perustelet sen että kukaan ei muka tee mitään?? Tuleeko sulle henkilökohtaisesti kaikki raportit missä selvitetään kuka tekee mitenkin paljon asioiden eteen? Kattos peiliin ja mieti mitä sä voisit tehdä. Jos eläinsuojelu ei oo sun sydäntä lähellä niin ehkä joku muu asia on, esim. voit ryhtyä unicefin kummiksi jollekin lapselle, varmasti liikenee 20 euroa ylimäärästä. Mieti mikä sun sydäntä on lähellä.
- pitäisi
nyt... kirjoitti:
se on ihan turha täällä huudella miksi ette tee mitään kyllä kuule eläintensuojelijat varmasti tekevät parhaansa voimavarojensa ja resurssiensa mukaan. Tämä possuasia on jo hoidossa, artikkelissahan lukee että tekijät ovat tiedossa. Vai pitäiskö tässä nyt lähtee autolla ajaan ja mesoamaan puistoon ja lähtee kirveen kanssa possuntappajien perään?? Ja miten perustelet sen että kukaan ei muka tee mitään?? Tuleeko sulle henkilökohtaisesti kaikki raportit missä selvitetään kuka tekee mitenkin paljon asioiden eteen? Kattos peiliin ja mieti mitä sä voisit tehdä. Jos eläinsuojelu ei oo sun sydäntä lähellä niin ehkä joku muu asia on, esim. voit ryhtyä unicefin kummiksi jollekin lapselle, varmasti liikenee 20 euroa ylimäärästä. Mieti mikä sun sydäntä on lähellä.
tehdä ja ottakaa uskottavuuden nimissä kaikki väritukat ja tatska ja lävistyt tyypit mukaan:) saatte takuulla ihmisten sympatiat ja kannatuksen asiallenne:DDDD
- =)=)
pitäisi kirjoitti:
tehdä ja ottakaa uskottavuuden nimissä kaikki väritukat ja tatska ja lävistyt tyypit mukaan:) saatte takuulla ihmisten sympatiat ja kannatuksen asiallenne:DDDD
maanantain lööpissä sit varmaan on että hullu eläinsuojelijanainen ajoi kirveen kanssa takaa possunkiduttajia (tosin sen ne kyllä ansaitsis...)
- Jatkumoa
=)=) kirjoitti:
maanantain lööpissä sit varmaan on että hullu eläinsuojelijanainen ajoi kirveen kanssa takaa possunkiduttajia (tosin sen ne kyllä ansaitsis...)
kettutytöille:)..possu tytöt.
- Hepparakas
Ypäjällä pahoinpideltiin hevosta.Yritettiin luultavasti varastaa erikoisen värin takia.Kaulassa köyden jälkiä ja hakkaamisesta myös ontui jalkojaan.Oli laittanut pahoinpiteliöilleen kovasti hanttiin.Toivottavasti paranee ja ,että tekiät saataisiin kiinni.En löytänyt tästä juttua muualta,kuin omasta paikallislehdestä.
- ...
Takaan että tekijät katuu sitä, että alkuräjähdys joskus tapahtui!
- tuosta
aivan varma:) mutta sinä ilmeisesti hyvässä kännissä juuri kapakasta tulleena olet:) klo 04.59
Tähän olisi epäkorrektia puhua sanaakaan "teollisuushallien" siosta ja niiden ei niin mukavasta kohtalosta - joten totean vain, että ihminen joka tappaa sian on huono ihminen - hyvä ihminen hoitaa tappamisen muilla!
- Arkon
Idiootteja, tylsistyttäviä sellaisia.
Jos alempien eliöiden tappaminen kiinnostaa, niin rupeaisivat teurastajiksi tai alkaisivat metsästämään. Mutta ei. Pitää hiipiä tappamaan joku sika. Kyllä on coolia väkeä kun tappoivat sian.
Vetäkää itsenne jojoon, olette ilmeisesti täydellisiä epäonnistumisia ihmisinä. (Ei kukaan muu tekisi tuollaista.) Säälin teitä. Oikeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023