http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Poliisi pelasti autoon unohdetun koiran/1135228901314
Poliisi pelasti autoon unohdetun
4
752
Vastaukset
onko poliisivoimiin soluttautunut kettutyttöjä, vai eikö tuon vertaa löydy kunnioitusta toisten laillista omaisuutta kohtaan, että pitää väkivalloin tunkeutua yksityisalueelle, ties mitä vahinkoa samalla aihettaen!
Mitä seuraavaksi? - Setäsiniset iskevät turkistarhoille tai tehokanaloihin "pelastamaan" toisten laillista omaisuutta - kysyn vain!- naurua
äärimmäisen huono vitsi...
- 1977
Se yksi ratsastaja ja radiojuontaja, mikä se nyt oli, hehkutti jossain juorulehdessä tässä vasta, kuinka hän kesäisin rikkoo monia autojen ikkunoita helsingissä, kun ihmiset jättävät koiriaan suljetuiksi autoihin...
Naurettavinta on, että koiranäyttelyissä ja muissa koiratapahtumissa järjestäjät joutuvat kuuluttelemaan, että auton sen ja sen omistaja, koirasi läkähtyy autoon. Luulisi siellä olevan sellaisia ihmisiä jotka ajattelevat koiraansa vähän enemmän. - koiraparka.
olemaan autossa ilman että edes kuselle ja paskalle olisi viety.lisäksi aamusta keskipäivään monta tuntia kuumassa autossa ja tietysti lasit jätetty visusti kiinni.liekö omistaja sortunut juopottelemaan ja löytänyt jonkun hoidon jostakin lähiöstä jonka luo mennyt yöksi.kuitekin todella piittaamatonta touhua.auringossa lämpötila hyvinkin herkästi nousee liki kuuttakymmentä.ihme ettei koira kuollut kuumuuteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427