CIA:n ja Saudi-Arabian kuningashuoneen vastaavaan.
Väitätkö vastaan, no käväiseppä itse katsastamassa!
YLE:n liisaliimataiset eivät sitä takuulla tee!
olet avainasemassa!
Suomen DDR-yhteistyö oli kuin
2
194
Vastaukset
- Siis aivan mieletöntä!
Hahahhahahaha!
Punikkien hätä molskahtelee palstalle kuin löysät lahkeesta!
Eikö enää mikään pelasta Halosen mainetta "arvojohtajana"? Noh arvojahan ne ovat punaiset ja itäsaksalaisetkin arvot! Kyseenalaisia, mutta kumminkin! Itä-Saksasta ja siellä toimineesta Stasi-tiedustelupalvelusta puhutaan ikäänkuin kyseessä olisi oikea valtio.
"Saksan Demokraattinen Tasavalta" ei ollut valtio, se oli sotilaallisesti Neuvostoliiton tukikohta ja poliittisesti sen kulissi. Siellä oli 300.000 neuvostoliittolaista sotilasta ja sen hallinto oli suoraan Moskovalle alistettu. DDR oli muodostettu Neuvostoliiton miehitysvyöhykkeestä; oikeammin sanoen se oli sitä koko olemassaolonsa ajan. Sillä ei ollut kansan tukemaa valtiomuotoa, talousjärjestelmää eikä oikeaa kansaakaan (vrt. mielenosoittajien iskulauseet: ensin "Wir sind das Volk", vähän myöhemmin "Wir sind ein Volk".)
Yritin 80-luvun puolivälissä löytää tietoja DDR:n valtionbudjetista verratakseni sitä Saksan Liittotasavallan julkiseen budjettiin. Laajahkosta etsinnästäni huolimatta en löytänyt kuin joitakin hajalukuja; minkäänlaista kokonaisuutta ei hahmottunut.
Vakuuttavin todiste DDR:n valtiota vastaan on, että se romahti heti kun ulkoinen pakko sen pystyssäpitämiseen poistui.
DDR:n ja Stasin toistuva esiintuominen Suomessa ikäänkuin itsenäisinä toimijoina on askarruttanut minua. Kyseessä on epäilemättä suomalaisten ikuinen Venäjänpelko. Kun ei uskalleta syyllistää Venäjää, kohdennetaan syytökset korvikkeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769