ihmisen elintila
3
333
Vastaukset
- Linkolan linjoilla
Kiinalainen ei koskaan ole piitannut ympäristöstä paskan vertaa. Harva se päivä maassa avautuu uusi hiilikaivos tai -voimala, tai alkaa uuden jättikaupungin rakentaminen... Ihmiskunnan kurssi on vakaasti kohti maanpäällistä helvettiä, Kiina näyttää kaikille esimerkkiä!
Pikemminkin vain seuraa orjallisesti länsimaista vaurastumispolitiikkaa.
Mua ei henk. koht. sureta jonkun yksittäisen lajin kuolema - ellei kyse ole sitten, jostain niin ainutlaatuisesta/kertaisesta lajista, että sen häviäminen maanpinnalta ratkaisevasti "köyhdyttäisi" elämän ja älyn, tietoisuuden, tiedostamisen määrää tahi laatua.
Delfiinilajit kykenevät nekin kyllä luomaan alkeellisen kulttuurin ja ovat älykkäitä eläimiä, mutta eivät nämä eväkkäät sentään pysty ihmisälyn tuotosten kaltaisiin saavutuksiin.
Tai mistä sitä tietää, koska niiden "kieltä" ei osata tulkita, luovatko nekin runoutta, pohtivat maailmankaikkeuden ja elämän olemusta, tai
vain puhuvat paskaa aikansa kuluksi!:P
- llkkjhh
hohoijaa,kohta kaikki kuolee sukupuuttoon! SAATANAN PERSEREIJÄT PITÄKÄÄ PAREMPI HUOLI YMPÄRISTÖSTÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693