minkki tytöt

äly hoi

Minkkejä on taas päästetty luontoon. Ettekö te ymmärrä että vankeudessa kasvaneet minkit eivät selviä luonnossa. Ja liiallinen minkkikanta vaikuttaa muohin eläinlajeihin. Ottakaa asiasta selvää ja ajatellkaa laajemmin. Ette suojele eläimiä tai luontoa vaan päinvastoin. Jos olette oikeasti turkistarhaamista vastaan kampanjoikaa järkevästi argumentoikaa niin teitä otetaan vakavasti.

"Minkkitarhaan iskettiin Mustasaaressa"
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1431351

11

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laamanni

      On aivan turhaa vedota tietoon ja järkeen näiden kohdalla. Kyseessä on joukko vakavasti mielisairaita, joiden paikka olisi hullujenhuoneen suljetulla osastolla.

    • Keskitysleirille iskettiin ja nyt vituttaa kun mummojen turkit kirmaavat vapaana, ensikertaa maata jalkojensa alla!

      Aika hyvin tarhaminkit tuntuvat selviävän luonnossa - koostuuhan kotoinen minkkikantamme paljolti tarhakarkureista.

      Huonoa tässä on, että moni jää kiinni, moni kuolee nälkään, ja moni pääsee toteuttamaan pedon luontoaan, eli tappamaan - oikeuden jonka ihminen sallisi vain itselleen.
      Mutta tsemppiä kaikille vapaille minkeille!:)

      Mistä järkevästä argumentoinnista olet jäänyt paitsi?
      Kannattaisi vierailla IS:n lisäksi esim. näillä sivuilla:

      http://www.oikeuttaelaimille.net/www/index.ph?option=com_frontpage&Itemid=75

      http://www.fauna.fi/

      • jtguytioiyhvb

        Toivottavasti poliisi saa kyseiset rikolliset mitä pikimmin kiinni. Rangaistuksessa tulisi koventavana asianhaarana ottaa huomioon kyseisen rikollisuudenhaaran järjestäytyneisyys.

        Linnaan vaan! Kyllä EVR-teinixxejä mahtaa sitten vituttaa kun heitä raiskataan kuivana anaaliin jossain vankilan suihkun nurkassa, olisiko sittenkään kannattanut lähteä leikkimään Ramboa?


      • rikollisetvankilaan

        Vituttaa kun rikolliset rällää ja vapauttamalla tuhoavat luontoa sekä minkit sekä jonkun elinkeinon. Miksi vain eläinten vapautuksista tehdään isoa haloota? Miksei siitä kuinka pienellä palkalla ja huonoissa oloissa se kiinalainen siellä jossakin tekee teille niitä tekoturkiksia ja koretexvaatteita jotta pysyisitte lämpimänä?

        Ei taida olla yhtä mediaseksikästä tai kivaa? Miksi aina jotkut marginaaliryhmät ovat fanaattisia oman kapean elämänkatsomuksen kiihkeitä tyrkyttäjiä?

        Mikä tekee vapauttamisesta niin ylivoimaisen oikeutettua että voi nostaa itsensä ylitse yhteiskunnanlakien?

        Miksi terrorisoitte järjestäytynyttä yhteiskuntaa vastaan kun kuitenkin käytte sieltä lähikaupasta ostamassa sitä tofua hienosti muovipakettiin käärittynä joka on roudattu sinne kuitenkin saastuttavalla isokoneisella diisselirekalla joka on ehkä matkallaan tappanut satoja ötököitä ja ehkä muutaman oravan ja siilin? Miten perustelette itsellenne sen että voitte ostaa sen tofunne lähikaupasta ja syödä sen hyvin mielin? Tarvitseeko sellaista edes ajatella?

        Oletteko ajatelleet sitä kun siinä tietokoneen ruudulla istutte niin kuinka paljon p*skaa siitä on syntynyt kun se tietokone on tehty ja roudattu ne osat tänne toiseltapuolelta palloa? Kuinka monta delffiiniä ja meriötökkää on kuollut sen näppäimistön tähden jolla kirjoitat? Ei taida tarvita ajatella kun se tietsikka vain on käyty ostamassa kaupan hyllyltä. Eikä kiinnosta, eikö vain?

        Vai onko se vaan niin että jotkut asiat voi vain sulkea mielestään ja keskittyä johonkin "suositumpaan" alaan josta voi saada omien kesken "krediittiä"

        Oikeutta yhteiskunnalle terroristeja vastaan!


      • digi.........
        rikollisetvankilaan kirjoitti:

        Vituttaa kun rikolliset rällää ja vapauttamalla tuhoavat luontoa sekä minkit sekä jonkun elinkeinon. Miksi vain eläinten vapautuksista tehdään isoa haloota? Miksei siitä kuinka pienellä palkalla ja huonoissa oloissa se kiinalainen siellä jossakin tekee teille niitä tekoturkiksia ja koretexvaatteita jotta pysyisitte lämpimänä?

        Ei taida olla yhtä mediaseksikästä tai kivaa? Miksi aina jotkut marginaaliryhmät ovat fanaattisia oman kapean elämänkatsomuksen kiihkeitä tyrkyttäjiä?

        Mikä tekee vapauttamisesta niin ylivoimaisen oikeutettua että voi nostaa itsensä ylitse yhteiskunnanlakien?

        Miksi terrorisoitte järjestäytynyttä yhteiskuntaa vastaan kun kuitenkin käytte sieltä lähikaupasta ostamassa sitä tofua hienosti muovipakettiin käärittynä joka on roudattu sinne kuitenkin saastuttavalla isokoneisella diisselirekalla joka on ehkä matkallaan tappanut satoja ötököitä ja ehkä muutaman oravan ja siilin? Miten perustelette itsellenne sen että voitte ostaa sen tofunne lähikaupasta ja syödä sen hyvin mielin? Tarvitseeko sellaista edes ajatella?

        Oletteko ajatelleet sitä kun siinä tietokoneen ruudulla istutte niin kuinka paljon p*skaa siitä on syntynyt kun se tietokone on tehty ja roudattu ne osat tänne toiseltapuolelta palloa? Kuinka monta delffiiniä ja meriötökkää on kuollut sen näppäimistön tähden jolla kirjoitat? Ei taida tarvita ajatella kun se tietsikka vain on käyty ostamassa kaupan hyllyltä. Eikä kiinnosta, eikö vain?

        Vai onko se vaan niin että jotkut asiat voi vain sulkea mielestään ja keskittyä johonkin "suositumpaan" alaan josta voi saada omien kesken "krediittiä"

        Oikeutta yhteiskunnalle terroristeja vastaan!

        Ja ajatelkaa kuinka paljon digitelevisiot ja boksit vie sähköä. Miksi kukaan ei varoita että ne vie sähköä ihan pirkaleesti. Puhutaan vain jostain että led-lamput pelastaa maailman. Turhaa vouhotusta ledeistä kun herrat PAKOTTAA OTTAMAN digin.


      • perseestä

        Tarkista argumentointisi järkevyys, jos minkki tappaa kaiken eteensä osuvan pieneläimistön, niin pidät sitä oikeutettuna, ja vertaat siihen että jos ihminen saa tappaa, siis mielestäsi jos joku saa tappaa jotain, niin kaikki saavat tappaa kaikkea?

        Tarvittaisiin taas yksi joka päästäisi idiootteja kintuille haulikolla, sitten taas pari vuotta märistäisiin siitä kuinka joku voi olla (kauhistus) sitä mieltä että kun maille ei tulla niin ei tulla, ja piste.


      • jtguytioiyhvb kirjoitti:

        Toivottavasti poliisi saa kyseiset rikolliset mitä pikimmin kiinni. Rangaistuksessa tulisi koventavana asianhaarana ottaa huomioon kyseisen rikollisuudenhaaran järjestäytyneisyys.

        Linnaan vaan! Kyllä EVR-teinixxejä mahtaa sitten vituttaa kun heitä raiskataan kuivana anaaliin jossain vankilan suihkun nurkassa, olisiko sittenkään kannattanut lähteä leikkimään Ramboa?

        Kylläpä syntyy taas paljon älymölyä ja primitiivireaktioita, kun tapahtuu jotain jota pieni kaduntallaaja ei kertakaikkiaan ymmärrä!

        Miksi joku on valmis rikkomaan lakia - tuota moraalin mittaa, jonkun turkiskauluksen materiaalin vuoksi?

        Nyt sitä ollaan kaikki, haulikoilla räiskiviä lintumiehiä myöten, luonnonsuojelijoita, mutta se uusi digitaulutelevisio on pakko saada.

        Ja nyt sitten minkeistäkin välitetään, vaikkei pahemmin ketään kiinnosta ne sadat tuhannet keskitysleirivangit jotka viruvat häkeissään odottamassa piinasta vapauttavaa kaasua tai niskalopetusta.:O

        Ja oikein raiskauksista tehdään pilkkaa - ajattelisit mitä kirjoitat!

        Kumpaa on mukavampi katsoa?

        http://www.youtube.com/watch?v=lmc6lKF5oGs

        http://www.luontokuva.org/media/kuvaajat/profiilit/43/minkki.jpg


      • jtguytioiyhvb:n
        rikollisetvankilaan kirjoitti:

        Vituttaa kun rikolliset rällää ja vapauttamalla tuhoavat luontoa sekä minkit sekä jonkun elinkeinon. Miksi vain eläinten vapautuksista tehdään isoa haloota? Miksei siitä kuinka pienellä palkalla ja huonoissa oloissa se kiinalainen siellä jossakin tekee teille niitä tekoturkiksia ja koretexvaatteita jotta pysyisitte lämpimänä?

        Ei taida olla yhtä mediaseksikästä tai kivaa? Miksi aina jotkut marginaaliryhmät ovat fanaattisia oman kapean elämänkatsomuksen kiihkeitä tyrkyttäjiä?

        Mikä tekee vapauttamisesta niin ylivoimaisen oikeutettua että voi nostaa itsensä ylitse yhteiskunnanlakien?

        Miksi terrorisoitte järjestäytynyttä yhteiskuntaa vastaan kun kuitenkin käytte sieltä lähikaupasta ostamassa sitä tofua hienosti muovipakettiin käärittynä joka on roudattu sinne kuitenkin saastuttavalla isokoneisella diisselirekalla joka on ehkä matkallaan tappanut satoja ötököitä ja ehkä muutaman oravan ja siilin? Miten perustelette itsellenne sen että voitte ostaa sen tofunne lähikaupasta ja syödä sen hyvin mielin? Tarvitseeko sellaista edes ajatella?

        Oletteko ajatelleet sitä kun siinä tietokoneen ruudulla istutte niin kuinka paljon p*skaa siitä on syntynyt kun se tietokone on tehty ja roudattu ne osat tänne toiseltapuolelta palloa? Kuinka monta delffiiniä ja meriötökkää on kuollut sen näppäimistön tähden jolla kirjoitat? Ei taida tarvita ajatella kun se tietsikka vain on käyty ostamassa kaupan hyllyltä. Eikä kiinnosta, eikö vain?

        Vai onko se vaan niin että jotkut asiat voi vain sulkea mielestään ja keskittyä johonkin "suositumpaan" alaan josta voi saada omien kesken "krediittiä"

        Oikeutta yhteiskunnalle terroristeja vastaan!

        kaltainen idiootti osaa ajatella noin fiksusti ja avarakatseisesti??ehei terroristeilla on putkiaivot he osaavat ajatella vain ja ainostaan omaa uskontoaan.


    • ampuminen

      tuollaisesta toiminnasta on noille minkkitytöille pelkkää hallaa. aivan kun ampuisivat varoituslaukauksen omaan jalkaansa.
      sympatiathan tällaisessa tapauksessa menee tarhaajille mikä ei edesauta minkkityttöjen asemaa millään tavalla.

      turkistarhaus on ihan perseestä, mutta ainakin toistaiseksi se on aivan laillinen elinkeino.

      kannattaisi noiden tarhaajienkin hommata valvontalaitteistoa ja pimeässä näkeviä tallentavia kameroita niin saisi nuo minkkitytöt kiinni ainakin. ei niitä paljoa ole.
      valvontalaitteetkin on nykyisellään halpoja.

      • eläinten väärille "yst...

        No Vain rikkaat ja mauttomat käyttää turkkeja se on aika epämuodikasta. Minkkien päästö luontoon on myös eläinrikos koska siitä on haittaa muille elämille ja myös minkeille jotka ovat eläneet häkissä kokoelämän eiävät osaa elää vapaana.

        Olen itse turkistarhausta vastaan ja minua ällöttää kaikki turkit mutta järkeä saa myös käyttä! Jos joku oikeasti haluaa auttaa niin tuollaiset hyökkäykset tuo enemmän haitta kuin hyötyä.

        Jos ette tiedä eläimistä tai luonnista mitään kannattaa aloitta opiskelu!


    • jeesus puurima

      Mitä te maalaiset luonnonsuojelusta ymmärrätte. Menkää itse häkkiin istumaan, katsotaan sitten, miltä se tuntuu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe