Söderfjärdenin tuho?

jtguytioiyhvb

http://www.vasa.abo.fi/luc/soderfjarden/fi/fi_projekt.htm


Söderfjärdenin lintualueet sijaitsevat Mustasaaren kunnan Sulvan ja Munsmon kylässä. Söderfjärden kuuluu EU:n Natura 2000 -verkostoon runsaan linnustonsa ansiosta, ja se on useiden lintulajien levähdys- ja pesimispaikka.

Nyt sitten ekoterroristit vapauttivat viime yönä 2500 minkkiä tuhoamaan alueen lintukantaa. Näin siis toimii "eläinsuojelijat". Toivottavasti kyseiset rikolliset nähdään mahdollisimman pian kiven sisässä.

8

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usein käyn

      söderfjärdenillä lasteni kanssa sen eläin rikkauden takia, siellä näkee moni lintulajeja, pien nisäkkäitä ym..ym.

      Nyt jotkut ajattelemattomat terroristit ovat päästäneet murhaavan minkkilauman luontoon tappamaan:(

      Aion ottaa kouluihin yhteyttä ja yrittää opettajien kautta saada lasten tietoisuuteen tämän seikan että minkki ei kuulu luontoon, ja että niiden vapauttaminen on kaikkea muuta kuin ELÄINSUOJELUA.

      Sillä tiedän että kouluissa levitetään nuorille herkässä iässä oleville animalian ja muiden terroristi järjestöjen propagandaa jo hurahtaneiden toimesta, nuo hurahtaneet muuten tunnistaa 80 luvun anarkisi(punk rock)tyyppisestä pukeutumisesta ja lävistyksistä, ja hiukset ovat yleensä värjätyt räikeäksi ja takussa joka suuntaan.


      Tekemillänne iskuilla aiheutatte muulle luonnolle korjaamatonta ja PYSYVÄÄ tuhoa...HANKKIKAA AIVOT.

      • metsästäjätkin

        levitä täyttä potaskaa ja propakandaa kouluissa. Esittelevät toimintaansa riistanhoitona ja luonnonystävyytenä sekä luonnonkunnioituksena. Vähänkin asiaa tietävä huomaa kyseiset perusteet täydeksi paskaläjäksi. Mutta jos joku muu kuin metsästäjä tekee mitä hyvänsä, niin kyllä alkaa lässytys ja räkytys.


      • Jos veisit kersasi joku kerta saaristoidylin sijaan paikalliselle turkistarhalle ja selittäisit miksi on niin tärkeää, että nämä eläimet istuvat elinkautistaan turkin tai turkiskauluksen vuoksi ahtaissa häkeissään.
        ja samalla voisit myös selittää miksei koiraa saa pitää samankaltaisissa olosuhteissa!

        Minkki ei kuulu luontoon? Mihin sitten? - Avaruuteen?
        Kyllä luontoäiti on kaikessa viisaudessa tarkoittanut kaikki eläimet luontoon, ihminen on vain typeryyttään levitellyt lajeja jotka eivät "istu" paikalliseen ekosysteemiin.

        Ja kiva tuo ulkonäön perusteella leimaaminen, kertoo paljon kirjoittajan arvomaailmasta!:)
        Olisi vielä kiva kuulla mitä mieltä olet rumista ihmisistä? - Sitä minäkin, joutaisivat kuolla pois!

        Ps. Ota kunnon kännit, niin helpottaa!


      • ottaa kouluihin
        metsästäjätkin kirjoitti:

        levitä täyttä potaskaa ja propakandaa kouluissa. Esittelevät toimintaansa riistanhoitona ja luonnonystävyytenä sekä luonnonkunnioituksena. Vähänkin asiaa tietävä huomaa kyseiset perusteet täydeksi paskaläjäksi. Mutta jos joku muu kuin metsästäjä tekee mitä hyvänsä, niin kyllä alkaa lässytys ja räkytys.

        yhteyttä asian tiimoilta jos se sinua vaivaa, minä todella aion ottaa tuon "eläinsuojelu" aktivismin tiimoilta.

        Ps, sain tietää että nämä "eläinsuojelijat" ovat joissain kouluissa pitäneet esitelmiä...todella törkeää antaa terroristeille puheenvuoroja.


      • on ohitettu
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Jos veisit kersasi joku kerta saaristoidylin sijaan paikalliselle turkistarhalle ja selittäisit miksi on niin tärkeää, että nämä eläimet istuvat elinkautistaan turkin tai turkiskauluksen vuoksi ahtaissa häkeissään.
        ja samalla voisit myös selittää miksei koiraa saa pitää samankaltaisissa olosuhteissa!

        Minkki ei kuulu luontoon? Mihin sitten? - Avaruuteen?
        Kyllä luontoäiti on kaikessa viisaudessa tarkoittanut kaikki eläimet luontoon, ihminen on vain typeryyttään levitellyt lajeja jotka eivät "istu" paikalliseen ekosysteemiin.

        Ja kiva tuo ulkonäön perusteella leimaaminen, kertoo paljon kirjoittajan arvomaailmasta!:)
        Olisi vielä kiva kuulla mitä mieltä olet rumista ihmisistä? - Sitä minäkin, joutaisivat kuolla pois!

        Ps. Ota kunnon kännit, niin helpottaa!

        en ole tähänkään päivään asti noteerannut hullujen puheita :D


      • minkkejä luontoon
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Jos veisit kersasi joku kerta saaristoidylin sijaan paikalliselle turkistarhalle ja selittäisit miksi on niin tärkeää, että nämä eläimet istuvat elinkautistaan turkin tai turkiskauluksen vuoksi ahtaissa häkeissään.
        ja samalla voisit myös selittää miksei koiraa saa pitää samankaltaisissa olosuhteissa!

        Minkki ei kuulu luontoon? Mihin sitten? - Avaruuteen?
        Kyllä luontoäiti on kaikessa viisaudessa tarkoittanut kaikki eläimet luontoon, ihminen on vain typeryyttään levitellyt lajeja jotka eivät "istu" paikalliseen ekosysteemiin.

        Ja kiva tuo ulkonäön perusteella leimaaminen, kertoo paljon kirjoittajan arvomaailmasta!:)
        Olisi vielä kiva kuulla mitä mieltä olet rumista ihmisistä? - Sitä minäkin, joutaisivat kuolla pois!

        Ps. Ota kunnon kännit, niin helpottaa!

        ja paljon, tappaa linnut pois paskomasta mun auton päälle, samaa mieltä kanssasi ne kuuluu luontoon.


      • Linkolan linjoilla
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Jos veisit kersasi joku kerta saaristoidylin sijaan paikalliselle turkistarhalle ja selittäisit miksi on niin tärkeää, että nämä eläimet istuvat elinkautistaan turkin tai turkiskauluksen vuoksi ahtaissa häkeissään.
        ja samalla voisit myös selittää miksei koiraa saa pitää samankaltaisissa olosuhteissa!

        Minkki ei kuulu luontoon? Mihin sitten? - Avaruuteen?
        Kyllä luontoäiti on kaikessa viisaudessa tarkoittanut kaikki eläimet luontoon, ihminen on vain typeryyttään levitellyt lajeja jotka eivät "istu" paikalliseen ekosysteemiin.

        Ja kiva tuo ulkonäön perusteella leimaaminen, kertoo paljon kirjoittajan arvomaailmasta!:)
        Olisi vielä kiva kuulla mitä mieltä olet rumista ihmisistä? - Sitä minäkin, joutaisivat kuolla pois!

        Ps. Ota kunnon kännit, niin helpottaa!

        Taidanpa nyt tietää ainakin yhden täysin turhan ihmisyksilön, joka ei kuulu mihinkään luontoon.


      • Linkolan linjoilla kirjoitti:

        Taidanpa nyt tietää ainakin yhden täysin turhan ihmisyksilön, joka ei kuulu mihinkään luontoon.

        Eix sitä vois olla ihmisiksi vaikka eri mieltä ollaankin.:)

        Ja nyt kysyn sulta jo kolmannnen kerran(?) - Miksi joku eläinlaji on arvokkaampi kuin tiedostava yksilö!
        vai uskotko johonkin äitimaan "yliluonnolliseen" tietoisuuteen?

        Ja miksette te "ekonatsit" suojele vaikka uhanalaisia kivilajeja - timantit, sun muut kivilajit ovat kovaa vauhtia hupenevassa tästä, yhdestä kymmenestä miljoonasta asuinkelpoisesta planeetasta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe