Iskevätkö mielipuolet kenneliin?

Häh?

7

486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EläintenVapautusRintama-tie...

      Eläinten pitäminen 20 betonihäkeissä on niin hyvää kohtelua eläimille, että eläintensuojelijat itsekin hankkivat eläimiä ja pitävät niitä suljettuina betonihäkkeihin. Häkin koon suurentaminen 20 neliöön on ratkaiseva tekijä ja lisäksi eläimen virkkeenä olevat huonekalut tekevät toiminnasta hyväksyttävän.
      '
      EVR ei suunnittele tuhoiskuja lemmikkieläinten omistajien koteihin.

      • Häh?

        Niin, ei kai EVR näe mitään ristiriitaa siinä, että pitävät koerria kerrostaloyksiöissä. Ja aito EVR-hamsteri itkee onnesta saadessaan asua jopa 40 x 40 sentin häkissä.


      • on hulluja
        Häh? kirjoitti:

        Niin, ei kai EVR näe mitään ristiriitaa siinä, että pitävät koerria kerrostaloyksiöissä. Ja aito EVR-hamsteri itkee onnesta saadessaan asua jopa 40 x 40 sentin häkissä.

        uskovaisia, ei mitään järjellä loppuun ajattele saattikka kykene katselemaan asioita eri näkökulmista.


      • on hulluja kirjoitti:

        uskovaisia, ei mitään järjellä loppuun ajattele saattikka kykene katselemaan asioita eri näkökulmista.

        argumentoisit vähän tätä kiinnostavaa postaustasi (saat itse päättää oliko kommmenttini sarkasmia, vai ei):)

        Mikä tekee EVR:stä uskovaisija? Uskovainen on jo sinäänsä niin laaja käsite, että oletan sun tarkoittaneen uskis uskovaisia.
        Mitä samoja piirteitä EVR:ssä on kuin uskonnoissa?
        Kyse on enemminkin filosofisesta suuntauksesta.

        Eikö eläinten hyväksikäytön kyseenalaistaminen ole jo sinäänsä osoitus kyvystä tarkistella asioita eri näkökulmista.

        Kasvissyöjiä on noin muutama prosentti väestöstä, vegaaneita on parisen tuhatta, OE-väkeä n.500 ja pahoja, pahoja EVR-aktivisteja muutama kymmenen yksilöä - eli kuka tässä tarvitsisikaan ohjeistusta asioiden kyseenalaistamisesta ja tarkistelusta eri näkökulmista?

        Yhteiskunta joka vailla tunnontuskia tappaa kymmeniä miljoonia tuntevia olentoja vuodessa on "hullu"!


      • lisää
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        argumentoisit vähän tätä kiinnostavaa postaustasi (saat itse päättää oliko kommmenttini sarkasmia, vai ei):)

        Mikä tekee EVR:stä uskovaisija? Uskovainen on jo sinäänsä niin laaja käsite, että oletan sun tarkoittaneen uskis uskovaisia.
        Mitä samoja piirteitä EVR:ssä on kuin uskonnoissa?
        Kyse on enemminkin filosofisesta suuntauksesta.

        Eikö eläinten hyväksikäytön kyseenalaistaminen ole jo sinäänsä osoitus kyvystä tarkistella asioita eri näkökulmista.

        Kasvissyöjiä on noin muutama prosentti väestöstä, vegaaneita on parisen tuhatta, OE-väkeä n.500 ja pahoja, pahoja EVR-aktivisteja muutama kymmenen yksilöä - eli kuka tässä tarvitsisikaan ohjeistusta asioiden kyseenalaistamisesta ja tarkistelusta eri näkökulmista?

        Yhteiskunta joka vailla tunnontuskia tappaa kymmeniä miljoonia tuntevia olentoja vuodessa on "hullu"!

        Kerro toki lisää kun tunnut tietävän? Nimiä?


      • lisää kirjoitti:

        Kerro toki lisää kun tunnut tietävän? Nimiä?

        En jaksa, nyt on aika sammua sohvalle.
        Mutta huomenna kerron koko EVR-organisaation jäsenten nimet!

        Vai tarkoititko uhrattavien eläinten nimiä, siinä tapauksessa joudun tuottamaan pettymyksen, sillä tuotantoeläimille ei sallita nimiä, mutta kutsu niitä vaikka Juusoiksi, Mikoiksi, marikoiksi tai Anne Frankeiksi!


      • on uskonto
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        argumentoisit vähän tätä kiinnostavaa postaustasi (saat itse päättää oliko kommmenttini sarkasmia, vai ei):)

        Mikä tekee EVR:stä uskovaisija? Uskovainen on jo sinäänsä niin laaja käsite, että oletan sun tarkoittaneen uskis uskovaisia.
        Mitä samoja piirteitä EVR:ssä on kuin uskonnoissa?
        Kyse on enemminkin filosofisesta suuntauksesta.

        Eikö eläinten hyväksikäytön kyseenalaistaminen ole jo sinäänsä osoitus kyvystä tarkistella asioita eri näkökulmista.

        Kasvissyöjiä on noin muutama prosentti väestöstä, vegaaneita on parisen tuhatta, OE-väkeä n.500 ja pahoja, pahoja EVR-aktivisteja muutama kymmenen yksilöä - eli kuka tässä tarvitsisikaan ohjeistusta asioiden kyseenalaistamisesta ja tarkistelusta eri näkökulmista?

        Yhteiskunta joka vailla tunnontuskia tappaa kymmeniä miljoonia tuntevia olentoja vuodessa on "hullu"!

        siitä syystä että siihen kuuluvat voivat täysin riippumatta seurauksista perustella mitä tahansa tekojaan oppinsa puhtaudella ja moraalisella oikeutuksella, heidän ei tarvitse myöskään neuvotella mistään, koska kuka Pyhä Voideltu Valaistunut voisi edes hengittää samaa ilmaa kuin saastainen tavis. Eivätkä he tunnu näkevän mitään ongelmakohtia omassa opissaan (kuten että on olemassa muu maailma).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe