Äskettäin irti päästetyt minkit jylläävät Natura-luonnonsuojelualueella. Iskevätkö mielipuolet seuraavaksi sikalaan, kanalaan vai kenneliin:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1432378
Iskevätkö mielipuolet kenneliin?
7
486
Vastaukset
- EläintenVapautusRintama-tie...
Eläinten pitäminen 20 betonihäkeissä on niin hyvää kohtelua eläimille, että eläintensuojelijat itsekin hankkivat eläimiä ja pitävät niitä suljettuina betonihäkkeihin. Häkin koon suurentaminen 20 neliöön on ratkaiseva tekijä ja lisäksi eläimen virkkeenä olevat huonekalut tekevät toiminnasta hyväksyttävän.
'
EVR ei suunnittele tuhoiskuja lemmikkieläinten omistajien koteihin.- Häh?
Niin, ei kai EVR näe mitään ristiriitaa siinä, että pitävät koerria kerrostaloyksiöissä. Ja aito EVR-hamsteri itkee onnesta saadessaan asua jopa 40 x 40 sentin häkissä.
- on hulluja
Häh? kirjoitti:
Niin, ei kai EVR näe mitään ristiriitaa siinä, että pitävät koerria kerrostaloyksiöissä. Ja aito EVR-hamsteri itkee onnesta saadessaan asua jopa 40 x 40 sentin häkissä.
uskovaisia, ei mitään järjellä loppuun ajattele saattikka kykene katselemaan asioita eri näkökulmista.
on hulluja kirjoitti:
uskovaisia, ei mitään järjellä loppuun ajattele saattikka kykene katselemaan asioita eri näkökulmista.
argumentoisit vähän tätä kiinnostavaa postaustasi (saat itse päättää oliko kommmenttini sarkasmia, vai ei):)
Mikä tekee EVR:stä uskovaisija? Uskovainen on jo sinäänsä niin laaja käsite, että oletan sun tarkoittaneen uskis uskovaisia.
Mitä samoja piirteitä EVR:ssä on kuin uskonnoissa?
Kyse on enemminkin filosofisesta suuntauksesta.
Eikö eläinten hyväksikäytön kyseenalaistaminen ole jo sinäänsä osoitus kyvystä tarkistella asioita eri näkökulmista.
Kasvissyöjiä on noin muutama prosentti väestöstä, vegaaneita on parisen tuhatta, OE-väkeä n.500 ja pahoja, pahoja EVR-aktivisteja muutama kymmenen yksilöä - eli kuka tässä tarvitsisikaan ohjeistusta asioiden kyseenalaistamisesta ja tarkistelusta eri näkökulmista?
Yhteiskunta joka vailla tunnontuskia tappaa kymmeniä miljoonia tuntevia olentoja vuodessa on "hullu"!- lisää
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
argumentoisit vähän tätä kiinnostavaa postaustasi (saat itse päättää oliko kommmenttini sarkasmia, vai ei):)
Mikä tekee EVR:stä uskovaisija? Uskovainen on jo sinäänsä niin laaja käsite, että oletan sun tarkoittaneen uskis uskovaisia.
Mitä samoja piirteitä EVR:ssä on kuin uskonnoissa?
Kyse on enemminkin filosofisesta suuntauksesta.
Eikö eläinten hyväksikäytön kyseenalaistaminen ole jo sinäänsä osoitus kyvystä tarkistella asioita eri näkökulmista.
Kasvissyöjiä on noin muutama prosentti väestöstä, vegaaneita on parisen tuhatta, OE-väkeä n.500 ja pahoja, pahoja EVR-aktivisteja muutama kymmenen yksilöä - eli kuka tässä tarvitsisikaan ohjeistusta asioiden kyseenalaistamisesta ja tarkistelusta eri näkökulmista?
Yhteiskunta joka vailla tunnontuskia tappaa kymmeniä miljoonia tuntevia olentoja vuodessa on "hullu"!Kerro toki lisää kun tunnut tietävän? Nimiä?
lisää kirjoitti:
Kerro toki lisää kun tunnut tietävän? Nimiä?
En jaksa, nyt on aika sammua sohvalle.
Mutta huomenna kerron koko EVR-organisaation jäsenten nimet!
Vai tarkoititko uhrattavien eläinten nimiä, siinä tapauksessa joudun tuottamaan pettymyksen, sillä tuotantoeläimille ei sallita nimiä, mutta kutsu niitä vaikka Juusoiksi, Mikoiksi, marikoiksi tai Anne Frankeiksi!- on uskonto
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
argumentoisit vähän tätä kiinnostavaa postaustasi (saat itse päättää oliko kommmenttini sarkasmia, vai ei):)
Mikä tekee EVR:stä uskovaisija? Uskovainen on jo sinäänsä niin laaja käsite, että oletan sun tarkoittaneen uskis uskovaisia.
Mitä samoja piirteitä EVR:ssä on kuin uskonnoissa?
Kyse on enemminkin filosofisesta suuntauksesta.
Eikö eläinten hyväksikäytön kyseenalaistaminen ole jo sinäänsä osoitus kyvystä tarkistella asioita eri näkökulmista.
Kasvissyöjiä on noin muutama prosentti väestöstä, vegaaneita on parisen tuhatta, OE-väkeä n.500 ja pahoja, pahoja EVR-aktivisteja muutama kymmenen yksilöä - eli kuka tässä tarvitsisikaan ohjeistusta asioiden kyseenalaistamisesta ja tarkistelusta eri näkökulmista?
Yhteiskunta joka vailla tunnontuskia tappaa kymmeniä miljoonia tuntevia olentoja vuodessa on "hullu"!siitä syystä että siihen kuuluvat voivat täysin riippumatta seurauksista perustella mitä tahansa tekojaan oppinsa puhtaudella ja moraalisella oikeutuksella, heidän ei tarvitse myöskään neuvotella mistään, koska kuka Pyhä Voideltu Valaistunut voisi edes hengittää samaa ilmaa kuin saastainen tavis. Eivätkä he tunnu näkevän mitään ongelmakohtia omassa opissaan (kuten että on olemassa muu maailma).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530