Iskevätkö mielipuolet kenneliin?

Häh?

7

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EläintenVapautusRintama-tie...

Eläinten pitäminen 20 betonihäkeissä on niin hyvää kohtelua eläimille, että eläintensuojelijat itsekin hankkivat eläimiä ja pitävät niitä suljettuina betonihäkkeihin. Häkin koon suurentaminen 20 neliöön on ratkaiseva tekijä ja lisäksi eläimen virkkeenä olevat huonekalut tekevät toiminnasta hyväksyttävän.
      '
      EVR ei suunnittele tuhoiskuja lemmikkieläinten omistajien koteihin.

• Häh?

Niin, ei kai EVR näe mitään ristiriitaa siinä, että pitävät koerria kerrostaloyksiöissä. Ja aito EVR-hamsteri itkee onnesta saadessaan asua jopa 40 x 40 sentin häkissä.

• on hulluja
        Häh? kirjoitti:

Niin, ei kai EVR näe mitään ristiriitaa siinä, että pitävät koerria kerrostaloyksiöissä. Ja aito EVR-hamsteri itkee onnesta saadessaan asua jopa 40 x 40 sentin häkissä.

uskovaisia, ei mitään järjellä loppuun ajattele saattikka kykene katselemaan asioita eri näkökulmista.

• on hulluja kirjoitti:

uskovaisia, ei mitään järjellä loppuun ajattele saattikka kykene katselemaan asioita eri näkökulmista.

argumentoisit vähän tätä kiinnostavaa postaustasi (saat itse päättää oliko kommmenttini sarkasmia, vai ei):)

Mikä tekee EVR:stä uskovaisija? Uskovainen on jo sinäänsä niin laaja käsite, että oletan sun tarkoittaneen uskis uskovaisia.
        Mitä samoja piirteitä EVR:ssä on kuin uskonnoissa?
        Kyse on enemminkin filosofisesta suuntauksesta.

Eikö eläinten hyväksikäytön kyseenalaistaminen ole jo sinäänsä osoitus kyvystä tarkistella asioita eri näkökulmista.

Kasvissyöjiä on noin muutama prosentti väestöstä, vegaaneita on parisen tuhatta, OE-väkeä n.500 ja pahoja, pahoja EVR-aktivisteja muutama kymmenen yksilöä - eli kuka tässä tarvitsisikaan ohjeistusta asioiden kyseenalaistamisesta ja tarkistelusta eri näkökulmista?

Yhteiskunta joka vailla tunnontuskia tappaa kymmeniä miljoonia tuntevia olentoja vuodessa on "hullu"!

• lisää
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

argumentoisit vähän tätä kiinnostavaa postaustasi (saat itse päättää oliko kommmenttini sarkasmia, vai ei):)

Mikä tekee EVR:stä uskovaisija? Uskovainen on jo sinäänsä niin laaja käsite, että oletan sun tarkoittaneen uskis uskovaisia.

Eikö eläinten hyväksikäytön kyseenalaistaminen ole jo sinäänsä osoitus kyvystä tarkistella asioita eri näkökulmista.

Kasvissyöjiä on noin muutama prosentti väestöstä, vegaaneita on parisen tuhatta, OE-väkeä n.500 ja pahoja, pahoja EVR-aktivisteja muutama kymmenen yksilöä - eli kuka tässä tarvitsisikaan ohjeistusta asioiden kyseenalaistamisesta ja tarkistelusta eri näkökulmista?

Yhteiskunta joka vailla tunnontuskia tappaa kymmeniä miljoonia tuntevia olentoja vuodessa on "hullu"!

Kerro toki lisää kun tunnut tietävän? Nimiä?

• lisää kirjoitti:

Kerro toki lisää kun tunnut tietävän? Nimiä?

En jaksa, nyt on aika sammua sohvalle.
        Mutta huomenna kerron koko EVR-organisaation jäsenten nimet!

Vai tarkoititko uhrattavien eläinten nimiä, siinä tapauksessa joudun tuottamaan pettymyksen, sillä tuotantoeläimille ei sallita nimiä, mutta kutsu niitä vaikka Juusoiksi, Mikoiksi, marikoiksi tai Anne Frankeiksi!

• on uskonto
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

siitä syystä että siihen kuuluvat voivat täysin riippumatta seurauksista perustella mitä tahansa tekojaan oppinsa puhtaudella ja moraalisella oikeutuksella, heidän ei tarvitse myöskään neuvotella mistään, koska kuka Pyhä Voideltu Valaistunut voisi edes hengittää samaa ilmaa kuin saastainen tavis. Eivätkä he tunnu näkevän mitään ongelmakohtia omassa opissaan (kuten että on olemassa muu maailma).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe