Sytyttäkäämme tänä iltana Karibialaiset-sikarit ja
ryhdytään miettimään miten me suomalaiset voisimme vaikuttaa Kuuban saarron poistamiseen.
Kuubalaiset eivät ole tehneet mitään amerikkalaislle, vaan eläneet rauhassa omalla saarella ja kehittäneet sosialistista ihanneyhteiskuntaansa. Kansan rakastama vallankumousjohtaja Fidel Castro on tilapäisesti
työkyvytön, mutta hänen veljensä on tiukasti
vallankahvassa ja varmistaa ettei kapitalistien
hyökkäyvoimat pääse tuhomaan heidän elämäänsä.
YK ei voi tehdä mitään kuuban auttamiseksi, koska amerikkalaiset hallitsevat tätä järjestöä.
"OLISKO MITÄÄN IDEOITA TARJOLLA?"
MarttyyriMallari-TTt
KUUBA-TUO SAARRETTU PARATIISI
5
350
Vastaukset
- miljoonia pusseissa
Pitäiskö lähteä viemään lahjoitus perille...
- Raul/velipoika
nytte varakeisari.Entäs sitte kun aika jättää molemmista.
- totuus´
Fidel on jo pakastimessa.
- Misi
Kysyppä vaikka niiltä kymmeniltä/ sadoilta tuhansilta vainojen uhreilta, miten kommunismia pitäisi tukea?
Tai kysy maailman mittakaavassa, niiltä kymmeniltä/ sadoilta miljoonilta vainojen uhreilta, varsinkin jos kidutuksilta, pakkotyöstä ym. ovat hengissä selvinneet.
Miten me voisimme tukea tuota ihanaa "paratiisia"?
Mitä voisimme tehdä?Kun kysyn mitä me voisimme tehdä näitten ahkerien Kuubalaisten maanviljelijöiden hyväksi, niin vastaukseksi tulee kapitalistista roskaa.
Kerrataan kysymys:
MITÄ ME VOISIMME TEHDÄ, JOTTA NÄMÄ AHKERAT KUUBALAISET IHMISET EIVÄT JOUTUISI KÄRSIMÄÄN PORVARIEN SAARROSTUKSESTA. VAIKKA HE OVATKIN KOMMUNISTEJA, NIIN HE EIVÄT SILTI OLE UHKA AMERIKAN
KERSKAKULUTTAJILLE. MENIKÖ VIESTINI NYT PERILLE, PERKELE!??
"Jonain päivänä punalippu liehuu suomen eduskuntatalon katolla ja silloin tekin rupeatte ajattelemaan omilla aivoillanne"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
