missäs kaikki pikku elämäntapa feikki aktivisti terroristit luuraa?
Onpas täällä
5
247
Vastaukset
- nuppu-85
PISTÄNY JAUHOT SUUHUN, JA JÄLJELLE ON JÄÄNY VAAN TODELLISET AKTIVISTIT:
http://www.animalliberationfront.com/- lavastus
sivustot heti taas kehiin:).. FEIKKII..FEIKKII..LAVASTETTUJA..LAVASTETTUJA.
- nuppu-85
lavastus kirjoitti:
sivustot heti taas kehiin:).. FEIKKII..FEIKKII..LAVASTETTUJA..LAVASTETTUJA.
on pelkkää lavastusta, ihan pakko olla! Ei noita iskuja oo ikinä tehtykään!
Suomikin on päässyt sivustolle mukaan:
http://www.directaction.info/
Näennäinen rauhallisuus johtuu vain siitä, että raivopäiset eläinsuojelun/oikeuksien vastustajat saivat purettua lapsuudesta (joka tuntuu yhä jatkuvan) kumpuavat patoutumansa vähäksi aikaa noihin alla oleviin, pariinkymmeneen turkistarhaiskua käsittelevään topiciin.
Mutta älä valita, sillä teitä "lehmille pesiä puuhun" ja "onko seksi eläinten kanssa laillista?" hassuttelijoita palstalla kyllä riittää enemmän kuin tarpeeksi, joten jatkossakin tämä paikka toiminee lähinnä irvikuvana keskustelusta eläinten suojelusta, joka lienee eläinsuojelun/oikeuksien vastustajien tavoitteenakin - eli, tyrehdyttää jo alkuunsa, epämielyttävä keskustelu eläinten kohtelusta nyky-yhteiskunnassa, provoihin ja älymölyyn - eli pistetään sormet korville ja puhutaan mitä sylki suuhun tuo!
Aivan samoin orjuuden aikana toimittiin, mutta siitä huolimatta sydän ja järki lopulta voittivat!
Jos täällä onkin feikki aktivisti terroristeja, niin kyllä täältä löytyy myös niitä jotka ottavat tosissaan eläintensuojelun ja oikeuksien vastustuksen (sarkasmia - idiootit)!- nuppu-85
järkeä olla kirjautuneena, tai ylipäätänsä missään tekemisissä oikeutta eläomille yhdistyxeen, jos tekee laittomia iskuja.
Mäkään en sen takii kuulu mihinkään järjestöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613