lavastettu!

nuppu-85

9

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis eihän

      tota oo tapahtunukkaan, toimittajatki on tos messissä, niitten on pakko olla!

    • idiootti

      ei kukaan tee rikosta niin että kasvot pystyy tunnistamaan, siitä jää kiinni ja muualla on vielä kovemmat tuomiot tuollaisista omaisuusrikoksista...ja jos ei ole vielä jäänyt kiinni niin poliisien tarvii vaan etsiä you tubesta:) joten KAIKKI you tubessa ja alf:in ym sivuilla olevat isku videot on LAVASTETTUJA.

      Jos et reppana tuota tajua niin pahoittelen, ymmärtkö että lavastus on PROPAGANDAA ei siis suoraan rikollista...saahan kaikki kotivideoita väsätä.

      • On se niin vaikea ymmärtää pienen ihmisen, että jotkut ovat valmiit menemään vaikka vankilaan vakaamuksensa puolesta - varsinkin jos vakaamus koskee eläimiä, eli maallikolle yksinkertaisesti, ruokaa!

        Enkä näe tuossa rikosta, vaan vain myötätuntoa ja välittämistä!


      • nuppu-85

      • Zeus.

      • vakaumusta
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        On se niin vaikea ymmärtää pienen ihmisen, että jotkut ovat valmiit menemään vaikka vankilaan vakaamuksensa puolesta - varsinkin jos vakaamus koskee eläimiä, eli maallikolle yksinkertaisesti, ruokaa!

        Enkä näe tuossa rikosta, vaan vain myötätuntoa ja välittämistä!

        kun et ole vankilassa?


      • vakaumusta kirjoitti:

        kun et ole vankilassa?

        Ota logiikka käteesi ja ravista sitä pari kertaa ennen kuin nielaiset sen, niin istuu ehkä paremmin aivoihisi!

        Vakaumus (anteeksi aikaisemmassa postauksessani olevat kirjoitusvirheeni) merkitsee sitä, että sen vuoksi on valmis jollain tapaa "kärsimään", varsinkin jos se ei ole vielä vakiinnuttanut asemaansa yhteiskunnassa.
        Joillekin se merkitsee jopa vankilaa, muttei toki kaikille.

        Vakaumus eläinoikeuksien suhteen voi merkitä vaikka ruokavalion "supistumista" täysin kasvisperäiseksi, lahjoituksia, mielenosoituksia, adresseja, infopöytiä, tai sitten laittomuuksiin "sortumisia", mutta ennen kaikkea oman sydämensä kuulemista - onko 150 000 tuntevaa ja ajattelevaa eläintä vuorokaudessa välttämätön uhri makunystyröidemme ja mielihyvämme takia - vai tarvitsemmeko todellista vakaumusta tämän epäkohdan muuttamiseksi?


      • surkea
        jtguytiooiyhvb kirjoitti:

        Ota logiikka käteesi ja ravista sitä pari kertaa ennen kuin nielaiset sen, niin istuu ehkä paremmin aivoihisi!

        Vakaumus (anteeksi aikaisemmassa postauksessani olevat kirjoitusvirheeni) merkitsee sitä, että sen vuoksi on valmis jollain tapaa "kärsimään", varsinkin jos se ei ole vielä vakiinnuttanut asemaansa yhteiskunnassa.
        Joillekin se merkitsee jopa vankilaa, muttei toki kaikille.

        Vakaumus eläinoikeuksien suhteen voi merkitä vaikka ruokavalion "supistumista" täysin kasvisperäiseksi, lahjoituksia, mielenosoituksia, adresseja, infopöytiä, tai sitten laittomuuksiin "sortumisia", mutta ennen kaikkea oman sydämensä kuulemista - onko 150 000 tuntevaa ja ajattelevaa eläintä vuorokaudessa välttämätön uhri makunystyröidemme ja mielihyvämme takia - vai tarvitsemmeko todellista vakaumusta tämän epäkohdan muuttamiseksi?

        vakaumus, olet tyypillinen wannabee aktivisti joka vaan PUHUU ja mesoo mutta ei sen kummempaa...et tule IKINÄ saamaan aikaan MITÄÄN TODELLISTA eläinten hyväksi olet "tyhjä tynnyri" jossa ei ole mitään sisältöä mutta kova ääni kuuluu, kuvittelet olevasi fiksu ja vaikuttavasi johonkin kun täällä suoli24:llä viisastelet ja filosofoit...SINÄ ET OLE MITÄÄN.


      • surkea kirjoitti:

        vakaumus, olet tyypillinen wannabee aktivisti joka vaan PUHUU ja mesoo mutta ei sen kummempaa...et tule IKINÄ saamaan aikaan MITÄÄN TODELLISTA eläinten hyväksi olet "tyhjä tynnyri" jossa ei ole mitään sisältöä mutta kova ääni kuuluu, kuvittelet olevasi fiksu ja vaikuttavasi johonkin kun täällä suoli24:llä viisastelet ja filosofoit...SINÄ ET OLE MITÄÄN.

        Tuo kouraisi syvältä sieltä kolosta jossa itsetuntoni asuu!

        Pakko mennä nyt sänkyyn sikiöasentoon peiton alle itkemään - mua on loukattu!:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      912
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      760
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      738
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe