Eläinrääkkäykseen kovemmat tuomiot

...

Eläinrääkkäykseen pitäisi saada kunnon tuntuvat tuomiot (vankeutta suoraan, nimet julki, ikuinen eläintenpitokielto jne.)Jotain radikaalia pitäisi asialle oikeasti tehdä!!! Nykyisillä rangaistuksilla kun näköjään ei ole mitään vaikutusta. Rangaistuksen pitää tuntua!!!

24

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari lemmikkieläintä tapetaan ja kansa on vaatimassa kuolemantuomiota ja kidutusta takaisin, ja unohdetaan, että saman aikaan yhteiskunta tappaa 150 000 epäinhimillisissä oloissa elämänsä elänyttä eläintä vuorokaudessa.

      Ei tiedä nauraako vai itkeä, joten valitsen sen kolmannen vaihtoehdon ja pieraisen tekopyhille kasvoillenne, idiootit!

      • lumililja

        Jos näkisimme possujen kastraation ilman kivunlievitystä.Lehmät kaulastaan parressa pari askelta eteen ja taa.Jos pystyisimme tuntemaan broilerien jalkakivut.Jen,,,.Ja jos teurastamoissa olisi lasiseinät!Enemmän esille kuvia ja tietoa.Miten liha,maito ja munat tuotetaan!Tietääkö moni oikeasti.Onko tullut ajatelleeksi.Itse olen varttunut maalaistalossa ja osasin alkaa ajatella miten nämä eläimet tuntevat.Eikä vain ajatella lemmikkejä.Toivoa on jos onneksi vielä edes tuo järkyttää ihmisiä.Ja todellakin kovemmat tuomiot kaikille.


      • sitten

        Jos pidät koiraa lyhyessä narussa pihalla kovalla pakkasella, olet eläinrääkkääjä. Jos taas "vapautat" tuhansia tuotantoeläimiä luontoon jossa ne nääntyvät nälkään, olet eläinten oikeuksien esitaistelija:)

        Kumma juttu...


      • Daider
        sitten kirjoitti:

        Jos pidät koiraa lyhyessä narussa pihalla kovalla pakkasella, olet eläinrääkkääjä. Jos taas "vapautat" tuhansia tuotantoeläimiä luontoon jossa ne nääntyvät nälkään, olet eläinten oikeuksien esitaistelija:)

        Kumma juttu...

        Suomi on Euroopan rikkaimpia maita, meillä on pohjanmaalla minkinnahalla päällystetyt tiet (ainakin näiden "sankareiden" iskujen jälkeen).


      • Nähtyä
        lumililja kirjoitti:

        Jos näkisimme possujen kastraation ilman kivunlievitystä.Lehmät kaulastaan parressa pari askelta eteen ja taa.Jos pystyisimme tuntemaan broilerien jalkakivut.Jen,,,.Ja jos teurastamoissa olisi lasiseinät!Enemmän esille kuvia ja tietoa.Miten liha,maito ja munat tuotetaan!Tietääkö moni oikeasti.Onko tullut ajatelleeksi.Itse olen varttunut maalaistalossa ja osasin alkaa ajatella miten nämä eläimet tuntevat.Eikä vain ajatella lemmikkejä.Toivoa on jos onneksi vielä edes tuo järkyttää ihmisiä.Ja todellakin kovemmat tuomiot kaikille.

        Olipa mahtavaa nähdä, kuinka lehmät olivat tyytyväsiä oloihinsa parsinavetassa. Ne saivat käydä ulkona jaloittelemassa ja suurimmaksi osaksi saivat rauhassa levätä parressaan, koska toiset eivät päässeet kiusaamaan. Ruokaakin sai söidä milloin itse halusi samoin kuin juodakin. Kukaan lehmä ei päässyt hyppimään selkään, joten jalat eivätpäässeet loukkaantumaan. Sorkkasairauksia ei ollut kuten pihatoissa. Mahtavaa, kun ihmiset jaksavat antaa ihmisläheistä hoitoa paljon lehmille yksiöä kohti.


      • Anonyymi
        sitten kirjoitti:

        Jos pidät koiraa lyhyessä narussa pihalla kovalla pakkasella, olet eläinrääkkääjä. Jos taas "vapautat" tuhansia tuotantoeläimiä luontoon jossa ne nääntyvät nälkään, olet eläinten oikeuksien esitaistelija:)

        Kumma juttu...

        eläinten tappaminen, myös karmasta
        lyhytelokuva
        https://www.youtube.com/watch?v=c1DcFmUrxUQ


        98


      • Anonyymi
        Nähtyä kirjoitti:

        Olipa mahtavaa nähdä, kuinka lehmät olivat tyytyväsiä oloihinsa parsinavetassa. Ne saivat käydä ulkona jaloittelemassa ja suurimmaksi osaksi saivat rauhassa levätä parressaan, koska toiset eivät päässeet kiusaamaan. Ruokaakin sai söidä milloin itse halusi samoin kuin juodakin. Kukaan lehmä ei päässyt hyppimään selkään, joten jalat eivätpäässeet loukkaantumaan. Sorkkasairauksia ei ollut kuten pihatoissa. Mahtavaa, kun ihmiset jaksavat antaa ihmisläheistä hoitoa paljon lehmille yksiöä kohti.

        Olisi hyvä ,jos jokaisella eläimellä olot kuvatulla tavalla.Tiedän tilan ,jossa nautakarja on poviaan myötä liejussa ja saavat ruokaa vain joka toinenpäivä hekkolaaatuista heinää ja pahnaa.Pihattoon niitä ei päästetä ei edes sateella.Tämä tila on protesti listalla .


    • joo..

      olet aivan oikeassa,liian helpolla pääsevät!!

    • aul

      Eläinten rääkkääjät saisivat itse kokea saman. Toistuvasti.

    • usdfusdf-aka-asdfasdf

      eihän näille kuvienkaan ottajille mitään tule vaikka eläimiä rääkkäävätkin saadakseen raflaavia kuvia yön hämyisinä tunteina

      • perin_outoa

        Taidat itse olla näitä kuvia ottamassa kun tiedät näin paljon?


      • usdfusdf-aka-asdfasdf
        perin_outoa kirjoitti:

        Taidat itse olla näitä kuvia ottamassa kun tiedät näin paljon?

        minusta nyt et saa vihernarsistia tekemälläkään.


    • Yrjö9

      Mielestäni susia ampuessaan pitää olla 4 mm haulit. Tarpeeksi iso hajonta.

    • Raasut

      susivastaiset pellet täällä taas inisee, menkää imemään mutsinne tissiä vaikka vaihteeksi.

      • Anonyymi

        Ihminen on suurin peto!!!


    • Anonyymi

      Myös lehtikirvan ja ansarijauhiaisen murhaajille ehdotonta vankeutta.

    • Anonyymi

      Erityisesti eläinlääkärit ovat osasyyllisiä eläinten kitumisiin.
      Sairaan kalliit hinnat estää saamasta apua eläinlääkäreiltä.
      Joten Suomessa eläinlääkärit ovat itsekin eläinten kiduttajia.

    • Anonyymi

      Vegaanit ovat tuomareina ehkä liian puhtaita ja viattomia!Lihan mutustelija voisi omaatuntoa lohduttaakseen toimia julmuuden uomitsijana?

      • Anonyymi

        Lihan mutustelijalle eläimen hyvinvointi on tärkeää, vegaanille yhdentekevää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe