MIESPUOLINEN PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

On aina kymmenentuhannen sielun "terrakotta-armeijan" päällikkö ja peili.Kysymyksessä on siis miespuolisen Profeetan Hengen rakennus.Kun tätä asiaa kysyy miespuoliselta Profeetalta,että onko hän tämmöisen Hengen rakennuksen haltija ja jos hän vastaa myöntävästi,silloin hän on Profeetta,edellyttäen,että hän vastaa rehellisesti.Hän on kymmenentuhannen "Minitaivaan Jumala".Tuosta kymmenestä tuhannesta on korotettu seitsemän naisen Hengessä oleva Pyhä Henki olemaan mies Profeetalle seurana yötä päivää.Nuo seitsemän naisen Hengessä oleva Pyhä Henki on seitsemän lampunjalan Henget.Puhun rehellisestä kokemuksestani.Olen Profeetta ja Jumala tietää,että puhun totta,sen lisäksi minulla on Pyhässä Hurmoksessa laulamisen taito,joka annetaan vain Profeetoille:Siunausta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seitsemän,,,.

lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa, jota enkelit johtavat lopunajalla. Samaan aikaan seisoo Jumalan edessä kaksi voideltua, jotka vuodattavat Pyhää Henkeä näihin lopunajan seurakuntiin, eli ovat suorassa yhteydessä Jumalaan.
      Me elämme tätä aikaa ja siksi ainakaan minä en uskalla suoralta kädeltä ketään tuomita, vaan seuraan rauhallisin mielin kehitystä.

• Sakarjan,,,.

kirjeessä profetoidaan ajasta, jolloin mies nimeltä Vesa omalta pohjaltaan rakentaa Temppelin. Tämä asia luullaan usein niin, että Jerusalemiin rakenntetaan Herran Temppeli uudelleen sille sijalle, jolle Salomon sen rakensi, mutta tämä ei tarkoita sitä, vaan sitä, että Jeesus rakentaa Temppelin, ei käsin vaan Hengessä ja kaukaa ja läheltä tulevat rakentavat tätä Temppeliä Hänen kanssaan.

Tässä Sakarjassa kerrotaan myös lopunaikojen enkelien työstä, miten he tuleva vaskivuorien, eli syntivuorien välistä ja alkavat kiertää maata.

Suomi on mahdollinen kohdemaa näille tapahtumille ja haluaisinkin kysyä täältä, että onko kenelläkään muulla tietoa näistä asioista, sillä sitä tieota on 1980 luvulta lähtien annettu Jeesuksen omille ja Jeesuksen toimesta.
        Sakarja 6
        1 Minä nostin jälleen silmäni ja näin, katso, neljät vaunut, jotka lähtivät liikkeelle kahden vuoren välistä; ja ne vuoret olivat vaskivuoria.
        2 Ensimmäisten vaunujen edessä oli punaisenruskeat hevoset, toisten vaunujen edessä oli mustat hevoset,
        3 kolmansien vaunujen edessä oli valkeat hevoset, ja neljänsien vaunujen edessä oli täplikkäät, väkevät hevoset.
        4 Minä lausuin ja sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mitä nämä ovat, Herra?"
        5 Enkeli vastasi ja sanoi minulle: "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä.
        6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.
        7 Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne kuljeksivat maata.
        8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".
        9 Minulle tuli tämä Herran sana:
        10 "Ota vastaan siirtolaisuudessa eläviltä Heldailta, Tobialta ja Jedajalta-mene tänä päivänä, mene Joosian, Sefanjan pojan, taloon, johon he ovat tulleet Baabelista, -
        11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."

• Sakarjan,,,. kirjoitti:

kirjeessä profetoidaan ajasta, jolloin mies nimeltä Vesa omalta pohjaltaan rakentaa Temppelin. Tämä asia luullaan usein niin, että Jerusalemiin rakenntetaan Herran Temppeli uudelleen sille sijalle, jolle Salomon sen rakensi, mutta tämä ei tarkoita sitä, vaan sitä, että Jeesus rakentaa Temppelin, ei käsin vaan Hengessä ja kaukaa ja läheltä tulevat rakentavat tätä Temppeliä Hänen kanssaan.

Tässä Sakarjassa kerrotaan myös lopunaikojen enkelien työstä, miten he tuleva vaskivuorien, eli syntivuorien välistä ja alkavat kiertää maata.

Suomi on mahdollinen kohdemaa näille tapahtumille ja haluaisinkin kysyä täältä, että onko kenelläkään muulla tietoa näistä asioista, sillä sitä tieota on 1980 luvulta lähtien annettu Jeesuksen omille ja Jeesuksen toimesta.
        Sakarja 6
        1 Minä nostin jälleen silmäni ja näin, katso, neljät vaunut, jotka lähtivät liikkeelle kahden vuoren välistä; ja ne vuoret olivat vaskivuoria.
        2 Ensimmäisten vaunujen edessä oli punaisenruskeat hevoset, toisten vaunujen edessä oli mustat hevoset,
        3 kolmansien vaunujen edessä oli valkeat hevoset, ja neljänsien vaunujen edessä oli täplikkäät, väkevät hevoset.
        4 Minä lausuin ja sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mitä nämä ovat, Herra?"
        5 Enkeli vastasi ja sanoi minulle: "Ne ovat neljä taivaan tuulta, jotka lähtevät liikkeelle seisottuansa kaiken maan Herran edessä.
        6 Ne, joitten edessä on mustat hevoset, lähtevät pohjoiseen maahan, ja valkeat lähtevät niiden jäljessä. Täplikkäät lähtevät eteläiseen maahan.
        7 Ne väkevät lähtevät, ja menevät halusta, kuljeksimaan maata." Ja hän sanoi: "Menkää, kuljeksikaa maata". Ja ne kuljeksivat maata.
        8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".
        9 Minulle tuli tämä Herran sana:
        10 "Ota vastaan siirtolaisuudessa eläviltä Heldailta, Tobialta ja Jedajalta-mene tänä päivänä, mene Joosian, Sefanjan pojan, taloon, johon he ovat tulleet Baabelista, -
        11 ja ota vastaan hopea ja kulta, tee kruunu ja pane se ylimmäisen papin Joosuan, Joosadakin pojan, päähän
        12 ja sano hänelle näin: "Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, mies nimeltä Vesa! Omalta pohjaltansa hän on kasvava, ja hän on rakentava Herran temppelin.
        13 Herran temppelin hän on rakentava, ja valtasuuruutta hän on kantava, ja hän on istuva ja hallitseva valtaistuimellansa; hän on oleva pappi valtaistuimellansa, ja rauhan neuvo on vallitseva niitten molempien välillä.
        14 Ja kruunu on oleva muistona Herran temppelissä Helemistä ja Tobiasta ja Jedajasta ja Sefanjan pojan suosiollisuudesta.
        15 Ja kaukana asuvaiset tulevat ja rakentavat Herran temppeliä. Ja te tulette tietämään, että Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän tykönne. Näin on tapahtuva, jos te hartaasti kuulette Herran, teidän Jumalanne, ääntä."

matolääke?

• sillä,,,.
        auroraboreallis kirjoitti:

matolääke?

en omista kissaa. Olisin toivonut sinulla heräävän aiheeseen liittyviä kysymyksiä tuosta tärkeästä tiedota, jota toin teille.

• profeetta, mutta et Pyhän Hengen asettama. Tuo kommenttisikin sen jo todistaa. Olet ihan ulkona Raamatun Pyhän Hengen johdosta.
      Ikävä sanoa, mutta sinun hurmoksesi ei voi olla PH:stä, niin mieletöntä soopaa on kirjoituksesi, mutta ole mikä hyvänsä, tämä palsta ei ole sinulle tarkoitettu.
      Eikös foorumilla ole HUUHAA palstakin, siellä löydät hengenheimolaisia, ehkä!

• PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Otan yhteyttä seurakuntasi pastoriin ja vanhemmistoon ja he saavat nuhdella sinua,ellet sen jälkeen käänny,sinut erotetaan Suomen helluntaiherätyksestä.Älä unohda,että minulla on siihen valta.Ellet usko,kysy seurakuntasi pastorilta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Markku Tampio
        PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:

Otan yhteyttä seurakuntasi pastoriin ja vanhemmistoon ja he saavat nuhdella sinua,ellet sen jälkeen käänny,sinut erotetaan Suomen helluntaiherätyksestä.Älä unohda,että minulla on siihen valta.Ellet usko,kysy seurakuntasi pastorilta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

todellinen kenkä sinulla puristaakin..

Valtataistelusta.

Johan möläytit totuuden esiin ja varmaankin nyt kadut tuota möläytystäsi.

Kun minä nyt tässä kirjoitan omalla nimelläni, joka minulle annettiin ev.luth.kirkon lapsikasteen yhteydessä, niin mille kirkkokunnalle sinä nyt esim. minusta sen kantelusi teet, kun minä erosin uskoon tultuani ev.luth.kirkosta?

Markku Tampio kirjoitti:

todellinen kenkä sinulla puristaakin..

Valtataistelusta.

Johan möläytit totuuden esiin ja varmaankin nyt kadut tuota möläytystäsi.

Kun minä nyt tässä kirjoitan omalla nimelläni, joka minulle annettiin ev.luth.kirkon lapsikasteen yhteydessä, niin mille kirkkokunnalle sinä nyt esim. minusta sen kantelusi teet, kun minä erosin uskoon tultuani ev.luth.kirkosta?

Oleville ihmisille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• huuhaata on

profeetan kirjoitelmat. Pilkkaat Pyhää Henkeä tekemällä häenstä seitsemän naisen henkeä. Ja koko muukin kirjoituksesi on täysin ktistinopin vastaista. Etsiydypä kirjoittelmaan jonnekin huuhaa osastolle, jossa on saman mielisiä kanssasi. Usakovien palstalle eivät kirjoituksesi kuulu!

• sanojenvälissä

Sanojen väleistä liian usein voi löytää totuuden. Sen voi kasvotusten todeta kuinka toinen korostaa tiettyä asiaa, mutta ikäväkseen jotkut ovat niin läpinäkyviä, että sen näkee jo tekstistään.

Jos keskellä lausetta kirjoittaa profeetan isolla alkukirjaimella ja nimimerkkinä on sama substantiivi, kertoo tämä jo ihmisestä sen..`?

• sanojenvälissä
        sanojenvälissä kirjoitti:

Sanojen väleistä liian usein voi löytää totuuden. Sen voi kasvotusten todeta kuinka toinen korostaa tiettyä asiaa, mutta ikäväkseen jotkut ovat niin läpinäkyviä, että sen näkee jo tekstistään.

Jos keskellä lausetta kirjoittaa profeetan isolla alkukirjaimella ja nimimerkkinä on sama substantiivi, kertoo tämä jo ihmisestä sen..`?

Oikeaseen ketjuun, väärään kohtaan meni vastaus. Anyway, "P"rofeetta. Haluan vain ihan asiallisesti kertoa;

Sinulle tekisi varmaan hyvää käydä lääkärissä keskustelemassa ongelmistasi ja valoittaa vähän mielenterveyttäsi. En sano, että uskonto olisi pahasta, kerron vain sivusta sen, että olen todella huolissani mielenterveydestäsi.

T: mielisairas ateisti

Kun saan henkilöllisyytesi tietooni,teen sinusta valituksen seurakuntasipastorille ja vanhemmistoveljille,he saavat nuhdella sinua ja ellet senkään jälkeen käänny,sinut erotetaan herätysliikkeestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kun noin kykenet erottelemaan ihmisiä?Oletko lukenut psykologiaa??????????????????????????????????

Oikeaseen ketjuun, väärään kohtaan meni vastaus. Anyway, "P"rofeetta. Haluan vain ihan asiallisesti kertoa;

Sinulle tekisi varmaan hyvää käydä lääkärissä keskustelemassa ongelmistasi ja valoittaa vähän mielenterveyttäsi. En sano, että uskonto olisi pahasta, kerron vain sivusta sen, että olen todella huolissani mielenterveydestäsi.

T: mielisairas ateisti

herra kostaa sinulle tuon pilkkaamisesi.sinä päivänä minä ylistän ja liitän Herra.Minä en mene hoitoon,mutta sinä menet.Herra on sen minulle vannonut,Pyhän Henkensä kautta,että jokainen,joka haukku minua Profeetan virkani tähden mielisairaaksi,sairastuu itse henkisesti.aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Taas meni pieleen

herra kostaa sinulle tuon pilkkaamisesi.sinä päivänä minä ylistän ja liitän Herra.Minä en mene hoitoon,mutta sinä menet.Herra on sen minulle vannonut,Pyhän Henkensä kautta,että jokainen,joka haukku minua Profeetan virkani tähden mielisairaaksi,sairastuu itse henkisesti.aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

profeetaksi itseään tituleeraavalta tyypiltä. Jumala ei kosta pahaa pahalla, eikä Hänen omansakaan saa niin tehdä! Siunatkaa vainoojianne, sanoo Sana!

• kyseisen viesti?

Kun saan henkilöllisyytesi tietooni,teen sinusta valituksen seurakuntasipastorille ja vanhemmistoveljille,he saavat nuhdella sinua ja ellet senkään jälkeen käänny,sinut erotetaan herätysliikkeestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos tarkoitti minulle, niin eipä minua tulla nuhtelemaan totuuden puhumisesta. En sitä paitsi kuulu helluntaiherätykseen, minun kirkkoni on siellä missä uskovat kokoontuvat, "kylteistä" piittaamatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3892
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2803
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      97
      2206
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      27
      1710
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1697
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      30
      1584
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1453
    Aihe