Sinä iltana
minä synnyin elämään
sydän kädessäni istuin lähelläsi ja odotin
otatko sen vastaan
ja hoidat sitä hellien
Tänä iltana, yksin , yksin, yksin
sydämeni sinulla, kädessäsi
näetkö sen haavat?
hoidatko sitä edelleen
sitä hellien?
Ei minulla ole kuin yksi sydän
Memories
9
265
Vastaukset
- -thyrza-
Todella kaunis runo! Haavoista huolimatta sinulla on toivoa sydämesi hellimisestä ja olet sen niin kauniisti ilmaissut!
- multahorsma
rakkaus on vaikea laji, joskus sattuu (niinkuin nyt) mutta joskus taas se antaa auringon paistaa läpi rankimman sateen.
Oikein mukavaa Pääsiäistä Sinulle!
- tämä runo
kaunis runo..
näe haavat
varoen käsittele
sydän arkaa Kaunista,vie ajatukset liikkeelle.
Kiitos lukuhetkestä.- multahorsma
Sinäkin olet liikuttanut minua sanoillasi! Kiitos huomiostasi ja runosuonen pulputusta Sinulle!
- Askomurto
Hienosti ilmaistu toiveet ja odotukset, muutamalla sanalla. Sydämesi on hyvissä käsissä, kunhan itsekin muistat missä ja kenellä se on!
Onnea sinulle ja teille molemmille! Sinulla on sana hallussa, mies!
:( ....
- lindalinda1
ja koskettava on runosi.
Kukapa tuollaista pyyntöä voisi olla huomioimat-
ta - niin herkällä miehen sydämellä kirjoitettu.
Ei meillä kenelläkään ole kuin yksi sydän :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81188- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031017Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51893Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81695
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli168657- 35649
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253646Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603