sallittua helluntailaisilla?
Mohikaani kuiten alempana kirjoittelee että ihmisillä synnit on veressä joten verensiirrossahan ne silloin siirtyisi ihmisestä toiseen.
Esim. jos vaikka joku on pilkannut Pyhää Henkeä ja menee luovuttamaan verta niin kaikki jotka sitä verta ovat saaneet ovat pilkanneet Pyhää Henkeä.
Verenluovutus lienee
6
317
Vastaukset
- Mallu Pihla
Olet oikeassa. Aivoleikkauksissakin on mahdollista siirtää ajatus aivoista toisiin.
- sairasta touhua
ajattelu ja kaikki muukin ns. "sieluntoiminta" majaile sydämessä?
Sydäntä vaihtaessa, vaihtuu siis myös "sielu"? ;)
- joku vaan
kaikki! Kirjoitit Jukka.Finlandista mohikselle ja ei se tajunnut. Se edelleen uskoo että suuren tomumajan kirjous kimposi hänestä kaveriin.
Eivät vastaa mitään. Onko se aito hengellisyys sitä että huudellaan hallelujaata silti, vaikka totuus olisi kuinka totuudenvastainen.
Ei ne tajua tuota verijuttuakaan. Eivät mistään mitään.
Omat "frendit"pelastuu ja muut ovat sitten saatanasta.
Kaipaavat Eroeta palstalle saarnaamaan parannusta meille. Ei voi ku nauraa. - jotka mieluummin kuolevat,
kuin ottavat vierasta verta?
Itsekkin olen miettinyt tuota oppia verestä. Kun jotkut sanoo että ihmisen sielu on veressä. Tosin olen lukenut että joku Hebreaa osaava kirjoitti että sielun paikalle sopisi paremmin sana "elämä", niin minustakin.
Itse kun olen aika aktiivinen luovuttaja ja olen jo luovuttanut 22.krt, niin hivenen liioitellusti tuon opin mukaan olisin jo "sieluton mies".Käsittääkseni Raamatun mukaan sielu tulee jostain ulkopuolelta ja on siinä tapauksessa ollut aina olemassa.
Synti (perisynti) on Raamatun mukaan lähtöisin Jumalasta ja hää oli niin ilkeä että keplotteli sen ihmiselle.
Helluntailaisilta olen palstalla useinkin kuullut että Jeesukseen ei perisynti tarttunut Mariasta koska Äidillä ja sikiöllä on omat verenkiertonsa joten veret ei pääse sekaantumaan.
Jos noin on niin eihän muillakaan ihmisillä voi perisynti periytyä äidiltä lapselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845057Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.173416Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j242720Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581780- 471576
- 941352
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2351253Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.721042IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54922