sallittua helluntailaisilla?
Mohikaani kuiten alempana kirjoittelee että ihmisillä synnit on veressä joten verensiirrossahan ne silloin siirtyisi ihmisestä toiseen.
Esim. jos vaikka joku on pilkannut Pyhää Henkeä ja menee luovuttamaan verta niin kaikki jotka sitä verta ovat saaneet ovat pilkanneet Pyhää Henkeä.
Verenluovutus lienee
6
331
Vastaukset
- Mallu Pihla
Olet oikeassa. Aivoleikkauksissakin on mahdollista siirtää ajatus aivoista toisiin.
- sairasta touhua
ajattelu ja kaikki muukin ns. "sieluntoiminta" majaile sydämessä?
Sydäntä vaihtaessa, vaihtuu siis myös "sielu"? ;)
- joku vaan
kaikki! Kirjoitit Jukka.Finlandista mohikselle ja ei se tajunnut. Se edelleen uskoo että suuren tomumajan kirjous kimposi hänestä kaveriin.
Eivät vastaa mitään. Onko se aito hengellisyys sitä että huudellaan hallelujaata silti, vaikka totuus olisi kuinka totuudenvastainen.
Ei ne tajua tuota verijuttuakaan. Eivät mistään mitään.
Omat "frendit"pelastuu ja muut ovat sitten saatanasta.
Kaipaavat Eroeta palstalle saarnaamaan parannusta meille. Ei voi ku nauraa. - jotka mieluummin kuolevat,
kuin ottavat vierasta verta?
Itsekkin olen miettinyt tuota oppia verestä. Kun jotkut sanoo että ihmisen sielu on veressä. Tosin olen lukenut että joku Hebreaa osaava kirjoitti että sielun paikalle sopisi paremmin sana "elämä", niin minustakin.
Itse kun olen aika aktiivinen luovuttaja ja olen jo luovuttanut 22.krt, niin hivenen liioitellusti tuon opin mukaan olisin jo "sieluton mies".Käsittääkseni Raamatun mukaan sielu tulee jostain ulkopuolelta ja on siinä tapauksessa ollut aina olemassa.
Synti (perisynti) on Raamatun mukaan lähtöisin Jumalasta ja hää oli niin ilkeä että keplotteli sen ihmiselle.
Helluntailaisilta olen palstalla useinkin kuullut että Jeesukseen ei perisynti tarttunut Mariasta koska Äidillä ja sikiöllä on omat verenkiertonsa joten veret ei pääse sekaantumaan.
Jos noin on niin eihän muillakaan ihmisillä voi perisynti periytyä äidiltä lapselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530