On kiitoksen aika

jukka.finland

Kiitän kaikkia, jotka muistitte syöpään kuolevaa ystävääni rukouksin ja siunauksin. Hän kuoli 1.11.08 Vapahtajaansa turvaten, ´ryövärin armon` 4.9.08 saaneena. Hautaan lasku toimitettiin 1.12.08 Torniossa.

"Maailman ääristä minä kuulen tämän ylistyslaulun: Autuas on vanhurskasten osa".

Lämmin kiitos kaikille, jotka rukouksin ja siunauksin muistitte kuolevaa ja muistotilaisuutta, jossa sain todistaa hänen kääntymyksestä Vapahtajansa puoleen. Jumalan kieltäjätkin kyynelehtivät. Rukoillaan heille pelastuksen armoa. Jeesus voi -todistetusti- kääntää saamelaisen luonnonjumaliin uskovan elävän Jumalan puoleen.

Ylistetty olkoon Herran pyhä nimi.

14

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä kuollutta omaistaan. Meidän täytyy tehdä sopu koska (joku kirjotti)että muuten en voi viedä uhrilahjaa alttarille.
      On parempi ettet vastaa tähän mitään niin se sopu säilyy.

• Mitä tarkoitit vastauksessasi? En ymmärtänyt?

• jukka.finland kirjoitti:

Mitä tarkoitit vastauksessasi? En ymmärtänyt?

selvennän sitä joskus toiste sitten...
        Nyt täytyy lopettaa kun tähän huoneeseen tultiin nukkumaan. Hyvää yötä(Jeesus myötä)

• auroraboreallis kirjoitti:

selvennän sitä joskus toiste sitten...
        Nyt täytyy lopettaa kun tähän huoneeseen tultiin nukkumaan. Hyvää yötä(Jeesus myötä)

aihe ei varmaan ketään niin kiinnosta: en pidä siitä että kirjottelet mulle puskasta"Jukan ystävänä tai minään muunakaan kuten oot tehnyt. Ne on tienneet musta asioita jotka sä vaan voit tietää.
        Eix se oo valehtelua sellanen...älä valehtele enää mulle.
        Hyvää yötä.

• auroraboreallis kirjoitti:

aihe ei varmaan ketään niin kiinnosta: en pidä siitä että kirjottelet mulle puskasta"Jukan ystävänä tai minään muunakaan kuten oot tehnyt. Ne on tienneet musta asioita jotka sä vaan voit tietää.
        Eix se oo valehtelua sellanen...älä valehtele enää mulle.
        Hyvää yötä.

Kerrot kaikenlaista minusta palstalla, sellaista, joka pitäisi panna sähköpostiini ja joka ei ole totta.

Onko väärin, että minäkin kerron Sinusta ja motivaatioistasi (sekä väärinkäsityksistäsi) ystävilleni?

• se totta
        jukka.finland kirjoitti:

Kerrot kaikenlaista minusta palstalla, sellaista, joka pitäisi panna sähköpostiini ja joka ei ole totta.

Onko väärin, että minäkin kerron Sinusta ja motivaatioistasi (sekä väärinkäsityksistäsi) ystävilleni?

että olet LYÖNYT REMMILLÄ murrosikäistä tyttöä (nuorta naista) paljaalle takapuolelle?

• se totta kirjoitti:

että olet LYÖNYT REMMILLÄ murrosikäistä tyttöä (nuorta naista) paljaalle takapuolelle?

Se oli poika.

• hirvas

sillä Jeesus antoi lupauksen:

Joh. 6:37
      Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

Se lupaus pitää iankaikkisesti.

• luonnonjumaliin ja itseensä luottanut kääntyi Jumalan puoleen ja huusi avukseen Herraa Jeesusta. Eihän kukaan, joka huutaa avukseen Herraa, joudu häpeään. Ei ryövärikään ristinpuulla.

• frihet ilm.rek.

Hyvä että jaksoit ystävän ihan viimeiseen lepoon saattaa ja eritoten, että hän sai armon kokea elämäänsä.

Jeesus sinua siunatkoon ja toivottavasti voit muutaman päivän levähtää ja kerätä voimia tuleville "koetuksille".

Minä tän viikon täällä Ruotsin puolella vietän ja toivon, että osaisin hiukan levähtää, onko uskon puutetta, mutta luulen ettei tää aika jää ihan lepämiseksi.

Vilkaisen vielä muutaman rekatun kirjoituksia ja sit käyn levolle, et siunatut jatkot sinulle ja pidetään yhteyksiä.

• Kiitos viestistäsi. Hyvää yötä, Jeesus myötä.

"Mutta rauhan Jumala, joka on kuolleista nostanut hänet, joka iankaikkisen liiton veren kautta on se suuri lammasten paimen, meidän Herramme Jeesuksen, hän tehköön sinut kykeneväksi kaikkeen hyvään, voidaksesi toteuttaa hänen tahtonsa, ja vaikuttakoon sinussa sen, mikä on hänelle otollista, Jeesuksen Kristuksen kautta; hänelle kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen"

• iltahämärissä

1 Tämän Jeesus puhui ja nosti silmänsä taivasta kohti ja sanoi: "Isä, hetki on tullut, kirkasta Poikasi, että Poikasi kirkastaisi sinut;
      2 koska sinä olet antanut hänen valtaansa kaiken lihan, että hän antaisi iankaikkisen elämän kaikille, jotka sinä olet hänelle antanut.
      3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
      4 Minä olen kirkastanut sinut maan päällä: minä olen täyttänyt sen työn, jonka sinä annoit minun tehtäväkseni.
      5 Ja nyt, Isä, kirkasta sinä minut tykönäsi sillä kirkkaudella, joka minulla oli sinun tykönäsi, ennenkuin maailma olikaan.
      6 Minä olen ilmoittanut sinun nimesi ihmisille, jotka sinä annoit minulle maailmasta. He olivat sinun, ja sinä annoit heidät minulle, ja he ovat ottaneet sinun sanastasi vaarin.
      7 Nyt he tietävät, että kaikki, minkä olet minulle antanut, on sinulta.
      8 Sillä ne sanat, jotka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille; ja he ovat ottaneet ne vastaan ja tietävät totisesti minun lähteneen sinun tyköäsi ja uskovat, että sinä olet minut lähettänyt.
      9 Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun-
      10 ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun-ja minä olen kirkastettu heissä.
      11 Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.
      12 Kun minä olin heidän kanssansa, varjelin minä heidät sinun nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se kadotuksen lapsi, että kirjoitus kävisi toteen.
      13 Mutta nyt minä tulen sinun tykösi ja puhun tätä maailmassa, että heillä olisi minun iloni täydellisenä heissä itsessään.
      14 Minä olen antanut heille sinun sanasi, ja maailma vihaa heitä, koska he eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
      15 En minä rukoile, että ottaisit heidät pois maailmasta, vaan että sinä varjelisit heidät pahasta.
      16 He eivät ole maailmasta, niinkuin en minäkään maailmasta ole.
      17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
      18 Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan;
      19 ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että myös he olisivat pyhitetyt totuudessa.
      20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
      21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
      22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä-
      23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
      24 Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
      25 Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt.
      26 Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."

• Eroe

Olet ollut nyt monessa mukana ja kiireessä, mitä olen palstalta seurannut. Mieleeni tuli ajatus, lepää veljeni ja anna aikaa itsellesi ja hemmottele itseäsi jotenkin.
      Ole kuitenkin rukouksen hengessä ja lue Raamattua, mutta lepää!

Siunaten Eroe!

• Kiitos hyvästä neuvosta. On totta, että olen väsynyt ja levon tarpeessa, mutta varsinaista lomaa pääsen pitämään vasta joulukuun viimeisellä viikolla -jos Jumala suo ja elän.

Esimerkiksi kotona Karjalohjalla olen viimeisen neljän kuukauden aikana ehtinyt käymään vain viisi tai kuusi kertaa, niistäkin pari kertaa vain kääntymässä. Tällä viikolla olisi kolme vapaapäivää taksityöstä, mutta autoni (Ford Fiesta vm-91) on mennyt korpilakkoon ja julkisilla liikkuminen on hankalaa, kun matkassa mukana on iso saksanpaimenkoira.

Jumalan armoa ja siunausta Sinulle ja perheellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3126
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1884
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      250
      1832
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1830
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1674
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1452
    Aihe