Toiko Jeesus riidan

Diana-ad-rem

Matt.10

34

18

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elia ja minä olen Elia

ja jokainen rauhan rakentaja, Jumalaan turvaava, Jeesuksen lunastama on Elia, sillä me vaellamme Elian tavoin etsien Jumalan kunniaa, emme ihmisten.

Jeesus ei tuonnut rauhaa, joka nukuttaa kuoleman uneen. Jeesus toi miekan, mutta ei sellaista miekkaa, jolla lyödään ihminen kuoliaaksi, vaan jolla herätetään ihminen ELÄMÄÄN.

Jumalan tahto ei ole se, että monien perhekunta kieltää Jumalan, mutta onneksi Jeesus toi Sanan tänne ja tässä Sanassa me riipumme ja uskomme, että Sananmiekka herättää jokaisen omaisemme ELÄMÄÄN, sillä Jumala on luvannut pelastaa perhekunnittain.

• Diana-ad-rem

miekkaa.

• Kuulitko o-

>>>Johannes Kastaja ei ollut Elia, vaikka Jeesus niin väitti.

• Diana-ad-rem

• Ensin rauhaa ja moikkelis Dinskuliini :)

Sitten tuon oman käsityksen aiheesta. Kun Jeesus puhui miekasta ja riidasta,Jeesus profetoi tulevaa. Jeesukseen uskovien ja ei-uskovien välillä on toraa ja riitaa,jopa perheen sisällä. Ja näinhän on käynyt,hyvin Jeesus tiesi.

Jeesus tarkoitti, että Johannes Kastaja tuli Elian hengessä eli samankaltaisuudessa.

Mukavaa ja rauhaisaa joulunodotusta :)

• Diana-ad-rem

uudelleen ja yritä myös ymmärtää mitä luet, niin ei tarvitse kehitellä oman mielen mukaisia tulkintoja.

Pilvi verhoaa vielä kansoja, ja ihmiset suutelevat VT:tä hunnun läpi.

• Diana-ad-rem kirjoitti:

uudelleen ja yritä myös ymmärtää mitä luet, niin ei tarvitse kehitellä oman mielen mukaisia tulkintoja.

Pilvi verhoaa vielä kansoja, ja ihmiset suutelevat VT:tä hunnun läpi.

Uskon vakaasti ja vilpittömästi tuohon tulkintaan.

Olen kuullut tuon suudelma vertauksen käännöksien yhteydessä. Eli "jokainen (Raaamattu)käännös on kuin suudelma hunnun läpi". Juutalainen hyvä sanonta, joka tapauksessa.

• ...olet lähes poikkeuksetta ollut täällä kylvämässä riidansiemeniä jo useiden vuosien ajan.

Ja jos sinä viitsisit lukea koko asiayhteyden lainaamastasi kohdasta, niin voisit joskus aikuiseksi kasvattuasi tajuta, mitä siinä TODELLA opetetaan.....

Ihan tahallani en kerro sitä tässä, että sinun mielenkiintosi ja palava innostuksesi UT:a kohtaan säilyisi ;o)

(Buahhahahahaa... nauraa partaansa...)

• Diana-ad-rem

Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.

Kunhan sinä lähdet Mellerin kanssa eksoplaneetalle, vai oliko se Venukselle, minä huokaan helpotuksesta.

Utopialandian tonttikaupat sinulla kuulemma on jo hyvällä mallilla. Siitä vain karitsan häihin,
        toivottavasti et ikävysty ikuisuusvalssin pyörteissä.

Kyllä tämä maaplaneetta puhdistuu, kun saasteet temmataan avaruuteen.

Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.

Kunhan sinä lähdet Mellerin kanssa eksoplaneetalle, vai oliko se Venukselle, minä huokaan helpotuksesta.

Utopialandian tonttikaupat sinulla kuulemma on jo hyvällä mallilla. Siitä vain karitsan häihin,
        toivottavasti et ikävysty ikuisuusvalssin pyörteissä.

Kyllä tämä maaplaneetta puhdistuu, kun saasteet temmataan avaruuteen.

Etkö uskokaan enää Tanakh'iin?

Siellä on kirjoitettu näin:

Jesaja:

51:6 Nostakaa silmänne taivasta kohti ja katsokaa maata, joka alhaalla on, sillä taivaat katoavat kuin savu ja maa hajoaa kuin vaate ja sen asukkaat kuolevat kuin sääsket, mutta minun autuuteni pysyy iankaikkisesti, ja minun vanhurskauteni ei kukistu.

-Taivaiden kadotessa edellä luetun mukaan kuin savu ei tuo ihana ekso-planeetta katoa minnekkään, koska se on henkimaailman ulottuvuuksissa.

-Telluksen hajotessa kuin vaate ja sen asukkaiden kuollessa edellä luetun mukaan kuin sääsket ei se koske meitä Yeshuan kullanmuruja sitten olleskaan, sillä me olemme jo siinä vaiheessa temmatut tuolle ihanalle ekso-planeetalle.

HalleluYah!

• Diana-ad-rem
        Yakov kirjoitti:

Etkö uskokaan enää Tanakh'iin?

Siellä on kirjoitettu näin:

Jesaja:

51:6 Nostakaa silmänne taivasta kohti ja katsokaa maata, joka alhaalla on, sillä taivaat katoavat kuin savu ja maa hajoaa kuin vaate ja sen asukkaat kuolevat kuin sääsket, mutta minun autuuteni pysyy iankaikkisesti, ja minun vanhurskauteni ei kukistu.

-Taivaiden kadotessa edellä luetun mukaan kuin savu ei tuo ihana ekso-planeetta katoa minnekkään, koska se on henkimaailman ulottuvuuksissa.

-Telluksen hajotessa kuin vaate ja sen asukkaiden kuollessa edellä luetun mukaan kuin sääsket ei se koske meitä Yeshuan kullanmuruja sitten olleskaan, sillä me olemme jo siinä vaiheessa temmatut tuolle ihanalle ekso-planeetalle.

HalleluYah!

Taivaisiin, jotka katoavat.

On myös niitä, jotka perivät maan.

...mutta ikuinen taivas pysyy muuttumattomana.

Luemme tästä Tanakh'in jakeet:

Psalmit:
        119:89 Iankaikkisesti pysyy sinun Sanasi, Herra, vahvana taivaissa.

Meidät Yeshuaan uskovat on ensinnäkin synnytetty J-lan ikusien sSanan siemenestä ja sen jälkeen meidät on kätketty J-lan Sanaan, joka on Yeshua ja Hänen kauttaan Isä J-laan. Me emme katoa koskaan minnekkään, vaikka siirrymmekin täältä täystuhoon tuomitusta Telluksesta ja taivaan avaruuksistakin taivaallisen Isukkimme luo 'just in time' :)

Tämän vahvistavat myös seuraavat UT:n jakeet:

Jaakobin kirje:
        1:17 Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa.

Kolossalaiskirje:
        3:3 Sillä te (Yeshuaan uskovat) olette kuolleet, ja teidän elämänne on kätkettynä Messiaan kanssa Jumalassa;

Hebrealaiskirje:
        12:27 Mutta tuo "vielä kerran" osoittaa, että ne, mitkä järkkyvät, koska ovat luotuja, tulevat muuttumaan, että ne, jotka eivät järky, pysyisivät.

Aiotko sinä silloin piiloutua maakuoppaan vai vuoren onkaloon, kun Antikristus saa totaalisen vallan maan päällä kaikkien kansojen ylitse?

...mutta ikuinen taivas säilyy iäti, samoin säilymme iäti myös me, jotka Yeshua noutaa sinne luokseen.

Aiotko jäädä tänne silloin, kun Tellus muuttuu palavaksi tulimereksi?

Luemme siitä:

Jesaja:

2.Pietarin kirje:
        3:10 Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

• Trubaduuri

Ei hän, Kristus, Pelastaja, tuonut kuin sen sanoman jonka kerrottavaksi sai. Ja se sanoma synnyttää niitä riitoja, kuten sinusta senkin voi huomata kuka hyvänsä ohikulkija.
      Riitaa sinä täällä alati kylvät ja uutta vihaa lietsot.

Vanhojen profeettojen sanomat ovat kyllä kuolleet profeettojensa mukana jo aikoja sitten! Niihin ei siis kannata enää vedota.

Muuten, Kristuksella oli valta nimittää ihmisiä eri tehtäviin aivan mielensä mukaan! Ja sekös silloisia juut. kirjanoppneita ja papistoa "hatutti erityisen paljon. ;) Johannes kastaja jossa oli sama henki kuin Eliassa, teki tien tasaiseksi ihmisen Pojalle, Kristukselle. Ja sekös
      juut. kirjanoppneita ja papistoa "hatutti"!
      Kaksi miestä siis pisti koko juutalaisuuden ison kysymysmerkin alle.

Tiesitkö jotta kristittyjä tapettiin ensimmäisen ja toisen maailmansodan aikana paljon enemmän kuin juutalaisia konsanaan. Miten sinä käsität ja selität tuon yhtälön?

• Diana-ad-rem

Ei aloitus mikään riidan kylväntä ole, se on lainauksia Raamatusta: Jos ette niitä ymmärrä, ei se minun vikani ole.
        Te haluatte ohittaa kaikki omituisuudet, koska teillä on uskonsokeus, henkinen pimeys.
        Ette ole vielä valaistuneet, niin sanotusti, silmät eivät ole avautuneet, uudestisyntyneet.

sinä

• Trubaduuri
        Diana-ad-rem kirjoitti:

Ei aloitus mikään riidan kylväntä ole, se on lainauksia Raamatusta: Jos ette niitä ymmärrä, ei se minun vikani ole.
        Te haluatte ohittaa kaikki omituisuudet, koska teillä on uskonsokeus, henkinen pimeys.
        Ette ole vielä valaistuneet, niin sanotusti, silmät eivät ole avautuneet, uudestisyntyneet.

sinä

Itse et taija ymmärtää edes omia tekeleitäsi. Mutta sinähän oletkin tyypillinen vihaa lietsova
        ja riitoja kylvävä ateisti. Ja valehteletkin niin kuin patologinen valehtelija sen tekee. Et tosin sujuvasti, vaan näkyvästi.

• Diana-ad-rem
        Trubaduuri kirjoitti:

Itse et taija ymmärtää edes omia tekeleitäsi. Mutta sinähän oletkin tyypillinen vihaa lietsova
        ja riitoja kylvävä ateisti. Ja valehteletkin niin kuin patologinen valehtelija sen tekee. Et tosin sujuvasti, vaan näkyvästi.

Jos syyttää, se pitää näyttää toteen.
        Muuten se on kunnianloukkaus, eikä sitä lakia ole kukaan vielä täyttänyt.

• .muualta

oli, minkä jumala lähettämä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      58
      3683
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      71
      3055
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      52
      2243
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      12
      1409
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      63
      1188
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      80
      1078
    7. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      941
    8. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      23
      921
    9. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      55
      915
    10. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      47
      902
    Aihe