♥
yön unisten sinisten
laineiden hiljentyessä
kaksi sydäntä havahtuu
uuteen aamuun
vielä usvaisen hetken
takertuneena toisiinsa
ennen heräämistä, viivytellen
havahtumista todellisuuteen
yksinäineen aamu on kylmä
kolkko ja kolea,
hiljaisuus kaikuu
raakana ympärillä
haluaisin herättää
Sinut lämpöisesti
jokaisena aamuna
kahvintuoksuun,
lehden rapinaan,
iloiseen hyräilyyn
"voisko ihanammin aamun enää alkaa"
joka vaikenee
hetkeksi aamun
tärkeimmällä hetkellä
lahjoittaessani
päivän ensimmäisen
hellän aamusuukon
Sinulle
♥
yksinäinen aamu
8
270
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Maananatai ja sen yksinäiset ajatukset,,kylmää kun ei ole sitä rakasta siinä vierellä. :\
Onneksi runosi 'lämpenee' kuitenkin, mukavampi niin lukeakin näin aamusta,
kun ei ole itsekään oikein saanut kunnolla nukutuksi ja on kylmä ja väsy painaa silmiä..
Mutta mikäs tässä muka auttaisi, herättävä on ja vielä oikeesti *voooih huokaus* X(
Täytyy mennä pispittään kissa, on ollut toinen karussa eilisestä asti,, minne taas luikassut.
Mutta koitetaan taistella tie uuteen pvään,
sitä mukavaa alkavaa viikkoa kuiteskin Murukulta vilkuttaa! :)- padme_amidala
..ovat nämä talviaamut. Täällä tosin inhottavasti keli nollassa. Se tietää tuulilasiin lentävää suolavettä ja märkiä pakkaskenkiä koiralenkiltä. minun piti hetkeksi torkahtaa runon jälkeen. Tässä sitä nyt ollaan sen hetken kanssa. Onneksi on keksitty liuku ja etätyöt. Nyt voi sitten arpoa itsekseen kumpi on parempi...
Reipasta arjen aherruksen alkua sinulle sinulle.
Pamidala niin kauniisti herkistelee,
voi kuinka herkkää säveltä sydämesi laulaa,
minä pidin tästä kuin sinun muistakin runoistasi.- padme_amidala
..oletpa kauniin palautteen käynyt antamassa. Ilostuttaa tätä runojen tuhertajaa.
Mukavaa illanjatkoa sinulle : )
Onhan kaksin kauniimpaa ja
paljon lämpimämpääki.
Aamuun yhteiseen herätä,
aamukahvit siinä keitellä,
voileipää mulle ja sulle.
Katseela samalla syödä,
rakkaan unista katsetta.
Pikkuhiljaa herätä todellisuuteen,
hei nyt taas , suukon evääks saat.
padme amidala
Lämpöisiä aamuhetkiä,
voi toinen toiselleen jakaa.
Kiitos aamuisesta tunnelmastas. Liisa- padme_amidala
..vaikka ennen rakastumista ei ollut mitään vikaa yksinolossakaan. Kauniisti kuvailet aamuhetkeä, paremmin, kuin minä.
Kiitos toivonliisa lämpöisiin ajatuksiisi on mukava päättää päivä : )
pad suutelu mestaritar
tai enhän minä tiedä ?
mutta runojesi perusteella niin voisi kuvitella
kyllähän kolea ja kolkko aamu
saa uuden iloisen käänteen
olisi pitänyt lukea tämä jo aamulla &:))- padme_amidala
..vai vielä suutelumestaritar *nauraa* Mitä on rakkausruno ilman pusua? Pelkkä tyhjä höpötys. Talviaamuja lämmittää mukavasti toisen läsnäolo.
Kiits sinulle mukavasta palautteestasi : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439