http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Keskustan veroekspertti Lintilä voisi harkita kirkon verotulojen nostoa/1135243930147
Mikäs helevetin piruntorjunta joukkojen perseen nuolija se tälläinen kepulien lintilä, oikein on ?
Perkele piispat ja muu piruntoirjunta orkanisaatio, voi syödä ensinnä kirkkonsa taivaalliset varat, ja tulla vasta sitten veronmaksajien pussille KERJUULE!
Raine Tiesmies! Kirkon raamattupiiri! Veteli!
KEPULEILTA RAHAA KIRKOLLE!
2
129
Vastaukset
Paarma on verenimijä, sillä on jo muutenkin törkeää periä valtion avulla veroja yrityksiltä kirkolle, kun niitä pitäisi kerätä valtiolle.
Miljardiomaisuutta hallinoiva ja pörssissäkin keinotteleva kirkko saisi tulla omillaan, taikka hankkia rahaa hihhuleilta, taikka myymällä sijoitusomaisuuttaan.
Kukaan ei hyödy mitään kuulumalla kirkkoon ja hautamaitten ylläpitokin kerätään osittain vainajien läheisiltä. Valtio ja kirkko olisi syytä erottaa tosistaan, sillä niillä ei juuri mitään tekemistä toisensa kanssa, paitsi rahan nyhtämisellä yrityksiltä ja tyhmiltä kansalaisilta.- 28vuotta olen
ollut ilman luterilaista kirkkoa. en kuulu mihinkään lohkoon, enkä lahkoon ja hyvi olen pärjännyt. Sievoiset summat olen säästänyt.
Tuskin kuoltuani ruumistani jätetään hautaamatta.
Tehköön vaikka kebappia, sitähän ne tekee ihmislihasta. Luut voi antaa koirille, jos kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899