Saatananpalvojat paloittelivat

Jyväskylässä.

19

434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkirikoksiin.

Ja on muutenkin omiaan KIIHOTTAMAAN KANSANRYHMÄÄ VASTAAN! Joko Kalske kolisee?

• Anonyymi

Valtio ja eliitti suojelee satanisti-rikollisia ja satanisti-rikoksia....?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtio ja eliitti suojelee satanisti-rikollisia ja satanisti-rikoksia....?

Hehän on itse satanismia!!!

VAROKAA! Satanistien uhrijuhla on nyt HALLOWEEN joten varoitus kaikille TARKKAILKAA SATANISTEJA .
        Tarkkaile satanistien toimintaa Satanistien RITUAALIMURHA-juhla nyt Halloween

Satanistien juhla-ilta on, joten varoitus ja kehoitus tarkkailemaan satanistinaapurienne toimintaa jo jopa viikkoa ennen

- Ihmisuhrit,kannibalismi,lapsi-seksi, eläinten kidutus yms. rikollinen toiminta?
        voi olla osa satanisti-naapurisi toimintaa.

Dokumentteja aiemmista vastaavista tapauksista on tarjolla loputtomiin.

Rukoilkaamme Jeesusta, joka on suurin mahti yli Saatanan vallan. Ainoa?

Satanistin saattaa erottaa mm. sikamaisesta kahjuudesta , alemmantason tolloilla mustista vaatteista , huumepiirit, oudosta menestyksestä nopeasti (satanisti-eliitti nostaa),
        satanistimerkit, tai okkultismi-aiheet kotona, joukkovaino-toiminnasta, jne.?

parhaiten voi testata puhumalla jeesuksesta,ja rukoilemalla Jeesusta niiden edessä)
        -myös esim Halloweeninä?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/2128101/satanistien-juhla-ilta-on-halloween-30-31-10-joten-varoitan---kehoitan

Voi lukaista seuraavan vähän sekavan ketjun. On siellä linkkejä, joiden kirjoittaminen on yleensä onnistunut vasta toisella kerralla. Ja on monta kertaa keyword, jonka voi kirjoittaa etsi kohtaan.

Minun oli vaikeaa ja vastenmielistä ruveta ottamaa selvää edes määritelmistä. Väsyin ja jatkoin ketjua vastahakoisesti. -Syy on varmaan se, että estettiin selvittämästä asiaa, koska olin satanistien joukkovainon plus heidän erityisosaamisensa kohteena.

Tarkistakaa vaikka linkit.
        ...............

Sain selville, että yläpuolellani in asunut yli 30 vuotta satanistipomo. Tässä linkki

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18089154/havaintoja-elitistisalaseura---pmosta
        -----
        satanisti ei koskaan kerro ulkopuolisille olevansa satanisti...?
        ... ei ole sattunut kohdalle ketään, joks ilisi kertonut
        ..... . , ., .,
        no ei tosiaan... silti satanisteja kultti ryhmiä jne. mitälie on vaikka kuinka paljon- ja jo päiväkodeissa aloitetaan aivopesu pakanallisuuteen eli kristillinen opetus on poistettu koko Suomesta...

nämä sitten 'eläviä kuolleita' ihmisiä, jotka on koko Suomen ongelma... mm tekevät valtion tukemana joukkovainoja yksittäisiä ihmisiä vastaan, jne...??
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

" Olen KOKO SUOMI VAINOO-ketjun kirjoittaja. Löytyy vaikka hakusana: gang stalking. listasta.

Jo ennen kuin joukkovainoni alkoi, minulle tapahtui kummallisia , suuren luokankin asioita juhannuksena. kun yritin käydä kokolla juhlimassa. - Sitten edellisellä vuosikymmenellä kun tiesin joukkovainosta, jokaisena juhannuksena olin kolmipäiväisen omituisen, helvetillisen menon kohteena. "
        -!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Satanistihan pitäisi jonkun poistaa maapallolta?...

mutta tuota ei ole kukaan tekemässä- kun taitaa olla niitä sinisatanisteja nuo viralliset tahot kuten Arto Lauri sanoo?

Vain rukous voi auttaa Suomea.!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VAROKAA! Satanistien uhrijuhla on nyt HALLOWEEN joten varoitus kaikille TARKKAILKAA SATANISTEJA .

Satanistien juhla-ilta on, joten varoitus ja kehoitus tarkkailemaan satanistinaapurienne toimintaa jo jopa viikkoa ennen

- Ihmisuhrit,kannibalismi,lapsi-seksi, eläinten kidutus yms. rikollinen toiminta?

Satanistin saattaa erottaa mm. sikamaisesta kahjuudesta , alemmantason tolloilla mustista vaatteista , huumepiirit, oudosta menestyksestä nopeasti (satanisti-eliitti nostaa),

parhaiten voi testata puhumalla jeesuksesta,ja rukoilemalla Jeesusta niiden edessä)
        -myös esim Halloweeninä?

https://keskustelu.suomi24.fi/t/2128101/satanistien-juhla-ilta-on-halloween-30-31-10-joten-varoitan---kehoitan

Voi lukaista seuraavan vähän sekavan ketjun. On siellä linkkejä, joiden kirjoittaminen on yleensä onnistunut vasta toisella kerralla. Ja on monta kertaa keyword, jonka voi kirjoittaa etsi kohtaan.

Minun oli vaikeaa ja vastenmielistä ruveta ottamaa selvää edes määritelmistä. Väsyin ja jatkoin ketjua vastahakoisesti. -Syy on varmaan se, että estettiin selvittämästä asiaa, koska olin satanistien joukkovainon plus heidän erityisosaamisensa kohteena.

...............

Sain selville, että yläpuolellani in asunut yli 30 vuotta satanistipomo. Tässä linkki

-----
        ..... . , ., .,
        no ei tosiaan... silti satanisteja kultti ryhmiä jne. mitälie on vaikka kuinka paljon- ja jo päiväkodeissa aloitetaan aivopesu pakanallisuuteen eli kristillinen opetus on poistettu koko Suomesta...

nämä sitten 'eläviä kuolleita' ihmisiä, jotka on koko Suomen ongelma... mm tekevät valtion tukemana joukkovainoja yksittäisiä ihmisiä vastaan, jne...??

" Olen KOKO SUOMI VAINOO-ketjun kirjoittaja. Löytyy vaikka hakusana: gang stalking. listasta.

Jo ennen kuin joukkovainoni alkoi, minulle tapahtui kummallisia , suuren luokankin asioita juhannuksena. kun yritin käydä kokolla juhlimassa. - Sitten edellisellä vuosikymmenellä kun tiesin joukkovainosta, jokaisena juhannuksena olin kolmipäiväisen omituisen, helvetillisen menon kohteena. "
        -!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mutta tuota ei ole kukaan tekemässä- kun taitaa olla niitä sinisatanisteja nuo viralliset tahot kuten Arto Lauri sanoo?

nyt sama asia on vappu-

mutta s24 estää tiedot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt sama asia on vappu-

mutta s24 estää tiedot

kyllä VAPPU nyt on nyt yksi satanistien suurhihhulointi-päivistä?

Beltane-yö- noitien yö - eli Valpurin-yö- eli VAROKAA-

nyt 30.4-1.5. välillä - JA TARKKAILKAA NAAPUREITANNE!!

https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=satanistien

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä VAPPU nyt on nyt yksi satanistien suurhihhulointi-päivistä?

Beltane-yö- noitien yö - eli Valpurin-yö- eli VAROKAA-

nyt 30.4-1.5. välillä - JA TARKKAILKAA NAAPUREITANNE!!

https://keskustelu.suomi24.fi/haku?keyword=satanistien

ja kova lässytys mediassa että ei saa satanisteja sanoa satanisteiksi?

Tappoivat Saatanalle- ja 2 tappajistakin jo kuollut... mistä näitä satanistihulluja oikein tulee?

Jyväskylä- satanismin Kaupunki:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000110511.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-myös esim Halloweeninä?

...............

-----
        ..... . , ., .,

-!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAROKAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeesuksen nimessä SEIS

VÄISTY POIS SAATANA POIS Suomesta heti ja rikos-satanistit ja satanismi pois !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VAROKAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeesuksen nimessä SEIS

VÄISTY POIS SAATANA POIS Suomesta heti ja rikos-satanistit ja satanismi pois !!!!

TARKKAILE NYT SATANISTEJA KOSKA ON HALLOWEEN

• Anonyymi00020

• mies..

Asuin tuolla 1999-2001 kun opiskelin, oli aika ahistava paikka asua. Huono karma tai jotain?

• Anonyymi

uutinen pimitetty..

Porvoo on täysin kaheli paikkakunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uutinen pimitetty..

Porvoo on täysin kaheli paikkakunta.

RKP-läiset vanhoja lahtareita...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RKP-läiset vanhoja lahtareita...?

ja nykyisiä?

• Anonyymi

porvoon lankkua...

• Anonyymi

Auer-murhassa oli myös yhteys Porvooseen.

• Anonyymi

J S Lahti soitteli Porvooseen poliislle-

JS Lahti oli paljastamassa porvarien pedofiili-rinkejä tutkija Puputin kanssa?.... Puputti kuoli samoihin aikoihin Helsingissä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J S Lahti soitteli Porvooseen poliislle-

JS Lahti oli paljastamassa porvarien pedofiili-rinkejä tutkija Puputin kanssa?.... Puputti kuoli samoihin aikoihin Helsingissä...

koko tapauksessa ei o kertaakaan mainittu tuota Puputin hämärää kuolemaa, joka luulisi herättävän kysymyksiä?

" ... täällä ei ole mitään nähtävää..."

missä ne JS Lahden ja Puputin tutkimukset on?

• Anonyymi

RKP...

• Anonyymi

Miksi hoitajia irtisanotaan ? Henkilökuntapula johtaa hoitolaitoksissa potilaiden pääsyyn toimiston koneille , avohoidossa taas pääsevät vapaasti kirjoittelemaan ..Puoluetukiin meneville rahoille olisi parempaa käyttöä ja suurempaa tarvetta ..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe