Matti ja Sirkka ne yhteen sopii, huomenna pannaan pussauskoppiin.
- Totta kai menemme naimisiin, kihloihin menohan on lupaus siitä, että avioliittoon astutaan joku päivä, Sirkka kujeili.
Sirkka se haluaa valtakunnan ykkösnaiseksi mahdollisimman pian. Toivotaan, että tämä suhde kestää pidempään kuin Merja, Tanja, Meri-Kukka, Susan, Drita.. ja lista jatkuu. Onnea pariskunnalle. Soutukisoissakin tuli Matille takkiin, joten kyllä on selvää kuka määrää häät ja kaapin paikan tässä suhteessa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200907209949645_vi.shtml
Matti ja Sirkka
68
4922
Vastaukset
- hanki oma elämä.
Ei ole omaa elämää, niin kiinnostaa, jotkut ns. julkkujen tekemiset, ja esm. iltapäivälehtien toimituksessa se TIEDETÄÄN.. mitä swidun välii, mitä Matti -Johanna tekee. mutta JOHANNA ja MATTI ON VAILLA HÖLMÖJÄ. SAAVAT RAHANSA MAINEENSA VAIN HÖLMÖITÄ.. REALY.. HANKI ESM. OMA ELÄMÄ??
- ja uunissa
muhinaa. Kodin kamat tietenkin Ikejasta hah hah ha.
- jOOPAJOOOOOOO
PÖLYISEN KILVEN KIILLOTUSTA KAIKKI TYYNNI!
- tiedän tään...
jOOPAJOOOOOOO kirjoitti:
PÖLYISEN KILVEN KIILLOTUSTA KAIKKI TYYNNI!
Niin onkin. Kiilloitusta kyllä on riittämiin siinä suhteessa.
- Sirkasta hieman
selkoa. Synt. vuosikin Wikin mukaan epäselvä. Sivistystä kyllä löytyy: Suoritettu Peruskoulu ja luultavasti Rippikoulu. Sisäpiiritietoa voi saada enemmin" herraseuroissa" :-(I).
PS Minäkin keräilin pikkupoikana jämiä, eli stumppeja, tupakanhimossani.- Wanha mies
Sirkka Mertala styylasi aikoinaan myös Harri Jaskarin kanssa.
- laskutehtävä sinulle
Mertala täytti 43 v. Laske, jos osaat, minä vuonna syntynyt
- pä niin
Wanha mies kirjoitti:
Pääministeri Matti Vanhasen (kesk) naisystävä Sirkka Mertala kääntyi muutama vuosi sitten poliisin puoleen, kun kansanedustaja Harri Jaskarin (kok) silloinen naisystävä ahdisteli häntä mustasukkaisena.
Mertala teki puhelinhäirinnästä rikosilmoituksen Espoon poliisiin syksyllä 2004. Mertala kertoi saaneensa sen jälkeen Jaskarilta viestin, jossa tämä uhkasi "vastakanteella".
Jaskarin soittaessa Mertala sattui juuri olemaan poliisilaitoksella kuulustelussa.
- Harri Jaskari kertoo puhelinvastaajaani jättämässään viestissä, että on saanut puhelun Espoon poliisilta koskien kotirauhan rikkomista ja että hän on asiasta hyvin tuohtunut. Harri jatkaa, että jos asiassa edetään tällä tavalla, niin he tekevät asiassa vastakanteen, ja ilmoittaa haluavansa puhua kanssani. Viesti päättyy tähän, kertoi Mertala poliisille.
Kesken esitutkinnan Mertala veti rikosilmoituksensa pois, joten rikosepäily kuivui kokoon. Häirintä saatiin hänen mukaansa loppumaan muilla keinoin.
Tuolloin Jaskari seurusteli salanimeä "Eva Roosmaa" käyttäneen virolaisnaisen kanssa. Hän oli tutustunut tallinnalaisessa kahvilassa naiseen, joka oli työskennellyt mm. stripparina ja seksipalvelujen myyjänä.
Mertala ja Jaskari tunsivat toisensa, koska olivat molemmat olleet kauppakamarilla töissä.
Mertalan, Jaskarin ja "Evan" vanhasta kiistasta kertoi ensimmäisenä 7 päivää -lehti. "Eva" väittää lehdessä, että Mertala soitteli tuolloin Jaskarille jopa keskellä yötä. - pikku lisäyksenä
pä niin kirjoitti:
Pääministeri Matti Vanhasen (kesk) naisystävä Sirkka Mertala kääntyi muutama vuosi sitten poliisin puoleen, kun kansanedustaja Harri Jaskarin (kok) silloinen naisystävä ahdisteli häntä mustasukkaisena.
Mertala teki puhelinhäirinnästä rikosilmoituksen Espoon poliisiin syksyllä 2004. Mertala kertoi saaneensa sen jälkeen Jaskarilta viestin, jossa tämä uhkasi "vastakanteella".
Jaskarin soittaessa Mertala sattui juuri olemaan poliisilaitoksella kuulustelussa.
- Harri Jaskari kertoo puhelinvastaajaani jättämässään viestissä, että on saanut puhelun Espoon poliisilta koskien kotirauhan rikkomista ja että hän on asiasta hyvin tuohtunut. Harri jatkaa, että jos asiassa edetään tällä tavalla, niin he tekevät asiassa vastakanteen, ja ilmoittaa haluavansa puhua kanssani. Viesti päättyy tähän, kertoi Mertala poliisille.
Kesken esitutkinnan Mertala veti rikosilmoituksensa pois, joten rikosepäily kuivui kokoon. Häirintä saatiin hänen mukaansa loppumaan muilla keinoin.
Tuolloin Jaskari seurusteli salanimeä "Eva Roosmaa" käyttäneen virolaisnaisen kanssa. Hän oli tutustunut tallinnalaisessa kahvilassa naiseen, joka oli työskennellyt mm. stripparina ja seksipalvelujen myyjänä.
Mertala ja Jaskari tunsivat toisensa, koska olivat molemmat olleet kauppakamarilla töissä.
Mertalan, Jaskarin ja "Evan" vanhasta kiistasta kertoi ensimmäisenä 7 päivää -lehti. "Eva" väittää lehdessä, että Mertala soitteli tuolloin Jaskarille jopa keskellä yötä.Ainoa oikeusjuttu, joka tämän asian tiimoilta käytiin, oli kun Jaskari toimittiin siitä, että oli uhkaillut veitsellä virolaista naisystäväänsä. Seiskan jutut taas ovat Seiskan juttuja.
- luultavasti, paljoko
Sirkalla on elämää takanaan.
- sinulle!
laskutehtävä sinulle kirjoitti:
Sirkka Mertala – Wikipedia
Sirkka-Liisa Mertala (s. 1966 tai 1967 Tuusula) on Tapiolan kehittämispäällikkö ja pääministeri Matti Vanhasen kihlattu. Mertala tuli tunnetuksi - juurihan oli jossain
Juuri jossain kirjoitettiin, että Mertala ja Vanhanen juhlivat Mertalan 43-vuotispäiviä tämän kesäisellä matkallaan. Kuka lie laittanut Wikipediaan tiedot, ei ainakaan Sirkka itse.
- Tositositosi...
pikku lisäyksenä kirjoitti:
Ainoa oikeusjuttu, joka tämän asian tiimoilta käytiin, oli kun Jaskari toimittiin siitä, että oli uhkaillut veitsellä virolaista naisystäväänsä. Seiskan jutut taas ovat Seiskan juttuja.
Jaskarihan vetäisi Evaansa kuonoon. Mutta Evapa antoi takaisin ja vetäisi Jaskarilta silmän mustaksi - taisi molemmilla olla silmät mustana yhtä aikaa.
- pöjä
Wanha mies kirjoitti:
wanhass väljää parenpi
- pymppänen
warmaankin valehtelevat noi ikänsä niinkuin yleensäkin eikä toss tartte laskee minkä ikänen ja kokonen näkönen näkeehän sen lärvist
pä niin kirjoitti:
Mertalan, Jaskarin ja "Evan" vanhasta kiistasta kertoi ensimmäisenä 7 päivää -lehti. "Eva" väittää lehdessä, että Mertala soitteli tuolloin Jaskarille jopa keskellä yötä.Jaskari on naistenhakkaaja ja suuri pelle. Äijä iskee Virosta huoran, pihkaantuu, hommaa horatsulleen kokoomuksen asunnon. Jaskari ressukka on mustasukkainen jopa virolaisesta huorastaan, jota hän myös uhkailee.
Matkalta tämä "lemmenpari" tuli molempien silmät mustana. hehe!
Mertala on pelkkä pyrkyri, jolla on näköjään myös maksu miesten suhteen.
Vanhanen on kuivakka ja lapsellinen olemattoman maineensa perään itkijä, joka osaa myös valehdella, tosin silloin änkytys tulee entistä paremmin esiin.
- niinpä niin
Näköjään Kepun lahjusskandaali on nyt edennyt siihen vaiheeseen, että on taas päätetty käyttää Mertala-korttia.
"Kihlautuminen" tapahtui, kun Vanhasen kärähti sopimattomasta 69-tekstiviestittelystä yksinhuoltajaäidille.
Mertala on aina otettu esiin, kun Kepu ja Vanhanen ovat olleet syvällä siinä tunnetussa keltaisessa nesteessä.- Savuverhot eteen!
Mertanen ostettiin ilmeisesti puolueen hämäräperäisillä rahoilla, että saataisiin ip-lehtiin kirjoitettavaa, kun muualla tapahtuu vaikka mitä.
Eipä taida kiinnostaa enää tämän "matin" toilaukset, inhorealismillakin on rajansa. - sentään,
peruskoulun päästötodistus ja rippikoulukin käyty.
- meitä jymäytetään
sentään, kirjoitti:
On se kumma että tämä Matti saa kaiken anteeksi kun vain on nainen joka hyväksyy kaikki töppäilyt
Muut ovat joutuneet pallilta pois jo yhdestäkin seksiviestistä
Onko kihlaus ja avioon meno anteeksi antoa kansalta ja muilta herroilta
Tuo on kyllä hyvä konsti että pystyy jatkamaan UUNO 1 olemista - ja kepulipeliä
Savuverhot eteen! kirjoitti:
Mertanen ostettiin ilmeisesti puolueen hämäräperäisillä rahoilla, että saataisiin ip-lehtiin kirjoitettavaa, kun muualla tapahtuu vaikka mitä.
Eipä taida kiinnostaa enää tämän "matin" toilaukset, inhorealismillakin on rajansa.Tosihan on, että Mertala nostettiin esiin puoluekoneiston avulla silloin, kun Ruususen tarina oli kuumimmillaan ja siihen sotkeutui vielä Meri-Kukka. Piti olla ilmeisesti lyhyempi keikka, mutta kun Matti on tyrinyt jatkuvasti niin tilausta on ollut. Sit tuli vaalit ja Mertala pidettiin taustalla, että Matti saisi mahdollisimman paljon naisten ääniä. Vaalien jälkeen taasen uusi tekstari- ja naiskohu, yhteinen sussu Kanki-kaikkosen kanssa, ja Mertala taas kehiin ja kihloihin. Milläs muilla kuin puolueen rahoilla Mertala kämppääkin vaihtoi. Tulee vaan ajatelleeksi, että eipä kukaan normaaliaivoinen olisi suostunut kosintaan siinä tilanteessa, kun selvisi että Matti oli suttaillut jo muuallakin. Rahastahan Mertala yrittää pitää Mattia pinnalla, mutta kun ei taida enää tuollaiset julkisuuskikkailut auttaa. Verratkaapas Sauli Niinistöön, kuinka hienosti hän suhteensä hoitelee (vaikka en olekaan kokoomuslainen)
- ihminen ollut
sentään, kirjoitti:
Mertala ollut töissä 16-vuotiaasta ja siinä sivussa kouluttanut itseään. Jo kirjoitustavasta huomaa, että monelta, joka tännekin kirjoittanut, peruskoulun menestys jäänyt melkoisen kehnoksi.
- jos se niin on
ja kepulipeliä kirjoitti:
Tosihan on, että Mertala nostettiin esiin puoluekoneiston avulla silloin, kun Ruususen tarina oli kuumimmillaan ja siihen sotkeutui vielä Meri-Kukka. Piti olla ilmeisesti lyhyempi keikka, mutta kun Matti on tyrinyt jatkuvasti niin tilausta on ollut. Sit tuli vaalit ja Mertala pidettiin taustalla, että Matti saisi mahdollisimman paljon naisten ääniä. Vaalien jälkeen taasen uusi tekstari- ja naiskohu, yhteinen sussu Kanki-kaikkosen kanssa, ja Mertala taas kehiin ja kihloihin. Milläs muilla kuin puolueen rahoilla Mertala kämppääkin vaihtoi. Tulee vaan ajatelleeksi, että eipä kukaan normaaliaivoinen olisi suostunut kosintaan siinä tilanteessa, kun selvisi että Matti oli suttaillut jo muuallakin. Rahastahan Mertala yrittää pitää Mattia pinnalla, mutta kun ei taida enää tuollaiset julkisuuskikkailut auttaa. Verratkaapas Sauli Niinistöön, kuinka hienosti hän suhteensä hoitelee (vaikka en olekaan kokoomuslainen)
Jonkun mielestä voi olla tyylikästä kun 60-vuotias mies nai 30-vuotiaan naisen, minun mielestäni ei. Tyttäreni on 31 v, hänen isänsä 55 v. En haluaisi hänelle isäänsä vanhempaa miestä.
- kesken äsken
ihminen ollut kirjoitti:
Mertala ollut töissä 16-vuotiaasta ja siinä sivussa kouluttanut itseään. Jo kirjoitustavasta huomaa, että monelta, joka tännekin kirjoittanut, peruskoulun menestys jäänyt melkoisen kehnoksi.
kevväällä melkein ennen syksyvä kun ope toope ei antanun arvostussanaa ja numero totisdus ollenkaan pois. Minulla jatkaa yliasteen alaaste skoulu sitten kun meneen yliopistolaan, kait?
- Meinaan vuan et elä
kesken äsken kirjoitti:
kevväällä melkein ennen syksyvä kun ope toope ei antanun arvostussanaa ja numero totisdus ollenkaan pois. Minulla jatkaa yliasteen alaaste skoulu sitten kun meneen yliopistolaan, kait?
ainakaan suomi kieli haarkitse. Otapa jokuses muuses ainees.
- sitten kai
Meinaan vuan et elä kirjoitti:
ainakaan suomi kieli haarkitse. Otapa jokuses muuses ainees.
epistolaa.
- !!!!!!!!!!!!!!!!
ihminen ollut kirjoitti:
No mistä sinä tiedät millaisia peruskoulumenestyksiä näillä ihmisillä on? Perskule sentään kun joka välistä tunkee AINA joku kaltaisesi nipottaja. Piru vie kun ottaa pannuun.
- Matti sekä Sirkka
Kappas vaan Matti sekä Sirkka, kahdestaan käypi soutusille.....
Ei muuta tee, he toisillensa tekstailee... - jo-johan-on
Yököttävää politikointia ja Vanhasen imagon nostatusta nämä uutiset. Kepu ja Vanhanen ilmeisesti todella kuvittelevat kansalaisten olevan niin typeriä että häät nostaisivat Matin kannatusta. Ei nosta, eikä kiinnosta häät. Innolla odotamme vain Vanhasen pudotusta pääministerin pallilta.
- Casimir.
Sairasta touhua tällainen täysin moraaliton sekoilu Suomen pääministeriltä. Hänen pitäisi valtakunnan ykkösmiehenä pitää moraalin lippu korkealla ja näyttää kansalle hyvää mallia ja esimerkillistä käytöstä kaikissa toimissaan. Nyt hän huoraa oikealla ja vasemmalla ja valehtelee minkä ehtii, eikä ole kansan luottamuksen arvoinen. Hän on täysin sopimaton valtion johtoon. Vaadin hänen pikaista erottamistaan.
- buahahhaa
Juu tervemenoa vaan avioliiton ONNELLISEEN satamaan! Kannattas varmaan hakea samalla reissulla ne avioeropaperitkin sitten. Mattihan on Suomen suurin vitsi! Sääli käy hyväuskoista Sirkka-parkaa!
- iloista tietoa
Olipas iloinen uutinen. Onnea vaan Sirkalle ja Matille, olette sen ansainneet.
- Gregorius
Olen kanssasi samaa mieltä! Sirkkaa vedätetään oikein kunnolla. Onko selvitetty,
kuka oikeasti on Merikukka Forsiuksen lapsen isä? Sen voisi olla vihdin entinen
kunnanjohtaja, mutta taisi Matti häärätä vielä samoilla apajilla kunnanjohtajan
kanssa! Julkisuudessa ei ole koskaan ollut juttua, keltä Merikukka nostaa elatus-
apua; ettei vain olisi niin kuuma puheenaihe, etteivät sitä lehdet uskalla julkaista!
Tulisi taas Matin nostama oikeusjuttu. Eihän vieläkään ole varmaa, miten Susanin
juttu korkeimmassa oikeudessa päättyy. Osoittaa se jotain pääministeristä, jos
alkaa käräjöidä kirjasta, jossa ei ollut mitään paljastavaa. - tietämätön parka.
kyllä hän laskea osaa: tästä symbioosista hyötyvät molemmat tasapuolisesti.
Luulisi Sirkan vielä soittelevan lystiksensä, koska osti keväällä kämpänkin.
Minä laskelmoisin, että ei ihan vielä ole menossa kolmatta kertaa avioon; muutenhan olisi jättänyt kämpän ostamatta ja muuttanut kuusysinsä luokse.
Mutta tämä on vain minun arvioni.... - Älytön ajatus!
iloista tietoa kirjoitti:
Olipas iloinen uutinen. Onnea vaan Sirkalle ja Matille, olette sen ansainneet.
Voiko muka ns. "onnea" ansaita? Mihin tämä ansaintalogiikka perustuu paitsi tyhmyyteen?
- edes avioeroa kun kukaan
ei huoli, raukkikset on raukkiksia, niinkuin sinä pikkueieluinen, ipu, persu, punikki.saittiterroristina elelet, buuu haaa.
- häitä odotetaan
Onnea ja odotuksen täyteisiä päiviä. Olette upea, komea pari. Kyllä rakkaus teistä näkyy. Katsokaapa kateelliset tarkemmin.
- Ei mitään komeaa!
Voi mitä paskanlässytystä!
- jerkku1
Mieti mitä sitten ku alv nousee nyt 25 prosenttiin... onnea sulle äänestä näitä pellejä...
- palstalle...
On todella typerää kirjoitella ihmisten yksityisasioilla.
Onnea Sirkalle ja Matille.- gyttääää..
piruako se kelekkään kuuluu, mutta suomalaisethan ovat kyttääjä kansaa ps,taitaa samaa vikaa olla kaikissa, itessänikin!
- pyyhkijä
gyttääää.. kirjoitti:
piruako se kelekkään kuuluu, mutta suomalaisethan ovat kyttääjä kansaa ps,taitaa samaa vikaa olla kaikissa, itessänikin!
vuttuuko noi lehet sitä paskaa sit tuputaa. paska lehet myypaskaa jossa on paskakirjoituksii, ja suomen kansa ostaa paskaa, joka on eu.maiden kalleinta paperii johon sit pyyhitää
- jerkku1
Miten toi vanhasen matti tossa keikaroi???
Valehteleva paskiainen ja kansan petturi!!!!!!!!
Muistakaa jos tulee esim sakko ylinopeudesta ni kiistäkää se heti!! Vetoo siihen että se on muillakin tapana.. Viitaten vaaliraha jupakkaan,
Niin siittä eteenpäin.. toi akkakin o idiootti idiootit täydentää toisiaan... - vaalien alla
kepuloidaan naimakaupat, niin kepu saa hyvää ilmaista mainosta.
- kun mua ottaa
päähän. Minkä takia mulla menee niin huonosti, mua vituttaa kun toisilla menee hyvin. Mä vaan kaiken aikaa turpoon, kuontalokin on kun pystyyn nostetulla sialla. Voi vittu mä en haluu että joillakin menee hyvin. Mä teen kaikkeni että kepulaisilla menee huonosti!!!!!!!!!!!!!
- tönötön ja työtön
täähän on sama draama ku masa ja mervi et yhtä tyhjänkanssa yrität kääntää huomion pois itestäs ja et kansa unohtais sun mokas mut koko ajan mokaat eiks botsi tsibunoi et ei jengi sua unohda aina tuut kulee sun mokist
miten joku Mertasen koulutuksen ja elämän katsomuksen omaava henkilö lurahtaa tuollaiseen kuin Vanhaseen kohta ent.pääministeri ja kaikkien lisäksi ollut tekstariviestissä yleisempien naisten kanssa.Olen pitänyt Sinua Naisena,mutta kai se mielipiteeni täytyy muuttaa niinkauan kuin "Meidän Matti"on ns.pääministerinä.
ei tule edes mieleenkään onnitella Teitä. Tapsa- kadeita
Meillä on hyvä pääministeri mutta kun kaikille ei puolue passaa.Pitäisi vaan olla joku "nahkurin orsille"laittaja...Siitä se kenkä teillä puristaa,verkkosukkaporukka:)Onnea toivotan hienolle parille!
kadeita kirjoitti:
Meillä on hyvä pääministeri mutta kun kaikille ei puolue passaa.Pitäisi vaan olla joku "nahkurin orsille"laittaja...Siitä se kenkä teillä puristaa,verkkosukkaporukka:)Onnea toivotan hienolle parille!
Matti se oli kun vedätti tyhmempää eli sirkka mertasta,(vaikka Häntä oli tarjottu muillekin).se mommilanjärven soutelu oli vaan sellaista kikkailusta jossa johdatettiin asiat muualle).
- jiweXXX
mikä saa matin aina waan löytämään netistä seuraa?
- mää oon
katkera kun mun oma elämä on päin helvettiä. Mua niin vituttaa. Mua niin vituttaa mä oon niin katkera, että mä ammun itteni.
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mää oon kirjoitti:
katkera kun mun oma elämä on päin helvettiä. Mua niin vituttaa. Mua niin vituttaa mä oon niin katkera, että mä ammun itteni.
KAKSI MATTIA NYKÄNEN JA VANHANEN SAMALLA VIIVALLA !
- e v v k
Mitä se patsas tekee, ei enää pitkään aikaan ole kiinnostanut ketään. Nyt se on sitten pokannut jonkin mummelin, so fkin what? Tyyppi on mahdollisimman epäkiinnostava. Lipposessa oli sentään jotain kiinnostavaa, kuten se, että onko kyseessä nykyaikaan selviytynyt elävä Neanderthal? Ilmeisesti kyseessä ei kuitenkaan ollut tällainen ilmiö.
- eihän kiinnosta
kyllä sua ei kiinnosta, mitä nyt joka päivä kirjoittelen, ei sua kiinnosta ei yhtään kiinnosta, ei pätkääkään kiinnnosta, en kirjoita ei kiinnosta ei pätkääkään? keta nyt kiinnostais, mutta kuitenkin kiinnnostaa, ei kiinnosta, kirjoitan jälleen, kirjoitan aina, kiinnostaa.
- nyt pakko
rako viedä keskustelut pois vaalirahoitus sotkuista, ja omista pervoiluista, muistattehan 69??? Nyt sitten keksittiin hätäseen tämä naiminen.
Kuvitteleeko Vanhanen tosiaan, että kansa ei muista noita sekoiluja, ja pimeitä rahoitus sotkuja, kun seuraavat vaalit tulee??
Että tällänen pääministeri meillä, juupa juu.- mukavaa että
Kyllä on mukavaa, että meillä on rauhallinen ja osaava pääministeri, joka vaan hoitaa asioita mediasta huolimatta. Toivon Matille ja Sirkalle onnellista elämää. Ja myös teille katkerille kirjoittajille valoisampaa tulevaisuutta.
- kiinnostaa vanhanen,
seiska toimittajaa kiinnostaa vain vanhanen, elämäsi pyörii vain vanhasen ympärillä, eikö olekin kiinnostavaa seurata tämän komean pääministerin elämmää, sivusta joutuu kadehtien katsomaan kun ei ole omaa elämää, äikkista kun et koskaan saakkaan ketään.
- Tarkkailija_
Ettei vaan taas Mattia alkais hömppälehtien jutut ahdistaa ja siten pian lemppaa tuotakin misua.
Onnea vaan avioparille!- ei ole
Vanhasta järjellä siunattu
- Masa Tanelille
Onnea vaan heille! Ei kyllä tule mitään Suomen kauneinta ja fiksuinta pariskuntaa.
- ***syönyt***
kauneinta pariskuntaa. Halonen ja miehensä Arajärvi ovat maamme kaunein pariskunta! Kun pressa ei voinut asua avoliitossa, Arajärvi-parka joutui oikein maistraattiin ihanan Tarjansa kanssa höpisemään "tahdon" Ihana pari, päihittää pääministerin!
- Tosi on
Tuo naimisiinm meno vai mitenkä luulette?
- åäöå
Pääministerillä ei ole oikeutta seurustella kenenkään kanssa, ei edes tapailla ketään muita kuin korkeintaan kansanedustajia! Jos pääministeri haluaa vaikka juttuseuraa, kansalla on oikeus päättää kenen kanssa ja milloin hän puhuu.
Mahtavan älykäs Suomen kansa hoitaa kaikki asiat!
Ja nyt minä lähden sossun luukulle hakemaan rahaa argentiinalaiseen pihvin ostoon. Olen nälkäinen, kun pääministeri vie ruokarahani morsiantaan syöttämällä!
- jos Matti
kastaa keppinsä eri reikään. Pöljällä kansalla ei ole muuta ajatusta kuin seurata jonkun naintihommia.
- aliasnro1
Luulisin.
- 2 vuoden
sisällä. Seuraaviin eduskuntavaaleihin mennessä.
- Matista!
Olin kesäkuussa kutsuvieraana Venäjällä Vuoksenrannan pitäjäjuhlilla. Pääministeri Vanhanen oli juhlapuhujana. Sirkka oli myös mukana ja prof. Tatu Vanhanen. Sain pääministeri Vanhasesta hyvän kuvan hänen puheensa pohjalta. Minun on pitänyt muuttaa katsantoani hänestä positiivisempaan suuntaan.
Sirkka-avokki oli hehkeänä mukana.
Oiva pari!- Casimir.
Aatukin oli hyvä puhumaan ja sai kansan hurmioon...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762211Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57812- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48787- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710