http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/09/25375
Näin voi puhua vain pää täynnä kusta oleva PORVARI!
Audi-pomon vanhat möläytykset!!!
5
108
Vastaukset
- PUHUI!
Kiesihän on alfauros. Sinä olet betauros.
- sinne sen piti kasvaa
Kiesi on munaton kusipää, ja niin olet sinäkin.
- viik-viik
Sinun "alfa-uroksesi" vaikuttaa kyllä olevan pelkurimainen rotta joka suurien puheidensa jälkeen ei uskalla kuitenkaan niistä vastuuta kantaa vaan meni raukka piiloon.
.. allekirjoitan täysin Audi pomon oikeansuuntaiset käsitteen naisista, mutta Audia en kyllä ostaisi, sillä parempiakin on tarjolla.
- tebe
Iiro-boy, olen monta kertaa sanonut sulle, että koita nyt ihmeessä pysyä erossa autoista.
On naurettu niin raikkaasti sun niin sanotulle Hummerille kun varsinkin sille Mersin 600 SL:lle jota ei ollut sen vuotisena edes Suomen rekisterissä. Asia tarkistettiin, kuten muistat, ja sulle naurettiin. Senkin tietysti muistat, mutta kaipa sä olet siihen jo tottunut.
Edelleen kaikki nauraa sulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236700Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.274180- 333056
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1712993- 101908
- 821754
- 1501624
- 1471622
- 121528
- 221480