Runon tie

etsijä_

~~~~ ♥ ~~~~
Minä runoseni,
ainoan kaunoisen neitsyeni
rakkaudella rakensin
koristeilla kimalsin

Lähetin maailmalle
rakkaille viestikseni
kertomaan,
kaunis on runojen maa

Mut voi, pettyä ma sain
runojeni matka,
eessäni siintääkin kovien maa
..mielivien, kielivien..

Oma syli kaikkein tärkein
rakkaus vain silmänlume
valta tahtona taruolentojen

Mut ootan ma, jos ois kuitenkin ees yks
yks pieni ihminen
ja hän runoani rakastaisi
niin ilosta ma jo itkisin,

ja kyyneleeni, lippaaseeni laittaisin..

~~~~ ♥ ~~~~
http://www.youtube.com/watch?v=zGBLDV7qJCc

21

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuten tuli on valon

      ilman rakkautta
      ja runoasi
      maailma olisi sotatanner!

      Usko
      rakkaus on luonnon
      toinen aurinko.
      Luteet ja torakat
      pelkäävät valoa
      ja rotta hyökkää
      kun sydämeen osuu valo.

      Rakkaus
      tekee kultaiset tikapuut,
      joita pitkin sydän
      nousee taivaaseen.

      Suuri rakkautesi
      ei tunne aikaa,
      ei paikkaa,
      unta eikä kuolemaa.

      Missään ei ole
      rakastavan runon
      todellisuutta
      vahvempaa voimaa,
      silä rakkaus
      on valtias maailman.

      Laita kyyneleet lippaaseen
      ja ota siellä olevat
      halit ja suukot,
      sillä ne odottavat
      lippaassa ottajaansa.

      Onni on rakkaudessa,
      missä sielut sulautuvat toisiinsa
      ja sydämet ymmärtävät
      toistensa kieltä.(13)

      • Etsijä_

        oli palautteesi ja taiten kirjoitettu ! :))

        Kiitos sinulle ja kivaa päivää ! :))


    • yö-myssy

      on mielenkiintoinen runo

      Hyvä !

      • Etsijä_

        Kiva jos tykkäsit ;)


    • punaposki-nainen

      Kauniin kauniisti
      runomaailmaa ja
      runon kirjoittamisesta
      kirjoitat :)

      Niin osuvasti runoasi kuljetat
      että se suoraan
      sydämeeni osui..
      Kiitän sinua ja päivääsi riemua lähetän

      • Etsijä_

        minä palautettasi luen
        hyvillä mielin saan taas matkaani taittaa.

        Kivaa päivää sinullekin :))


    • 4 + 18

      Olet oikeassa!
      Juuri näin täällä menee.

      Minä tykkäsin :)))

      • Etsijä_

        sepä kiva..


    • Tähtisumu""

      Avaa se rakkauden punainen lipas, ota sieltä ilo, suudelmat ja halaukset.
      Sulje kyynel lipas ikiajoiksi, avaa se kun onnesta sä itket!
      Pidin runostasi!

      • Etsijä_

        Kaunis oli ajatuksesi :))


      • tähtisumu##
        Etsijä_ kirjoitti:

        Kaunis oli ajatuksesi :))

        ollutkin:)


    • marras;)

      Jotenkin niin todellinen aito ja raikas runo
      Kiitokset runoilijalle ;)

      • Etsijä_

        Jos runoni miellytti sinua! :))

        Kivaa joulukuun alkua sinulle ! :)


    • Tiirailija

      Runon maahan olet eksynyt, etkä löydä tietä pois, rakkaallesi huudat mutta olet hänet kadottanut.
      Vai etkö tunnista häntä, oletko löytänyt mutta et näe häntä. Monesti ihmiset etsii ja etsii aina vain parempaa, eivätkä tyydy siihen mitä heillä on.
      Minä kyllä pidin runostasi oikein hienosti tehty.

      • Etsijä_

        tuntuu, että runojen maa on
        kylmä erämaa
        Tuultako vain valoa vailla
        hiekkaa silmissä ja korvissa

        Etääntyneet ovat kauniit sanat
        ja lämmin ystävyys, lempi

        Juuresta katkeruuden vain kasvaa versoja
        joilla tahto vain tuhota
        rakkauden puutarhoja

        *

        Kiitos palautteestasi :))


    • ...siitä ettei aina tarvitse runoilla omalla "virallisella" nikillä, koska silloin
      runo leimaantuisi väärin ja personoituisi Nikkiin kuten tässä tapauksessa
      se olisi personoitunut otakoppiin... !
      Ja otakopin runona tämäkin runo olisi saanut aivan erilaista palautetta jos
      olisi saanut palautetta ollenkaan...

      Eli minusta runon kuuluu joskus olla "vapaa" ja se ei aina saisi personoitua johonkin ! :))

      ...mutta runokommenteissa pitäisi uskaltaa käyttää samaa nikkiä varsinkin
      SILLOIN jos palaute on negatiivista, se olisi reilua !!!

      Hyvää Uutta Vuotta kaikille runoharrastajille ! :))

      Terkuin (*J*)

      http://www.youtube.com/watch?v=3Uo0JAUWijM

      • tähtisumu""""

        nyt unohdit..laittaa sitä poppia :))


      • tähtisumu"""" kirjoitti:

        nyt unohdit..laittaa sitä poppia :))

        minusta kyllä musiikki korvaa hyvin huonon runon ja onhan se mukavampi
        lueskella muiden runoja kun voi samalla kuunnella mieleistä musiikkia... ;)


      • tähtisumu"""
        Kopittelija007 kirjoitti:

        minusta kyllä musiikki korvaa hyvin huonon runon ja onhan se mukavampi
        lueskella muiden runoja kun voi samalla kuunnella mieleistä musiikkia... ;)

        ethän sinä lue toisten runoja ja jos luet on toki kohteliasta jättää puumerkki vai mitä?


      • tähtisumu""" kirjoitti:

        ethän sinä lue toisten runoja ja jos luet on toki kohteliasta jättää puumerkki vai mitä?

        Kyllä minä luen toisten runoja myös ja joskus, nykyään kylläkin
        harvemmin, kommentoinkin niihin...

        Ja syy miksi harvoin, on ollut se:

        1. Kun olen käynyt joskus taannoin kommentoimassa jonkun saman runoja,
        niin muut runoilijat lakkasivat vastailemasta kyseessä olevalle runoilijalle ja
        se oli sitä runoilijaa kohtaan minusta väärin...

        2. Ja myös siksi, että joskus kun vastailin joihinkin runoihin niin niihin ilmestyi äkkiä
        kaikenlaisia IVAVASTAUKSIA ja kaikkea asiattomuutta ja silloin tämän runoilijan Runo
        meni tavallaan ihan pilalle tai jopa poistettiin ja tietysti syyksi laitettiin otakoppi, joka mukamas näin
        sotkee ja villitsee muidenkin runot ! :O


        Tämän vuoksi olen jättänyt kommentoimisen vähemmälle nykyisin, mutta kyllä minä näen
        koko ajan mitä näillä runosivuilla tapahtuu ja ehkä enemmänkin... :))

        I see (*J*)


      • Kopittelija007 kirjoitti:

        Kyllä minä luen toisten runoja myös ja joskus, nykyään kylläkin
        harvemmin, kommentoinkin niihin...

        Ja syy miksi harvoin, on ollut se:

        1. Kun olen käynyt joskus taannoin kommentoimassa jonkun saman runoja,
        niin muut runoilijat lakkasivat vastailemasta kyseessä olevalle runoilijalle ja
        se oli sitä runoilijaa kohtaan minusta väärin...

        2. Ja myös siksi, että joskus kun vastailin joihinkin runoihin niin niihin ilmestyi äkkiä
        kaikenlaisia IVAVASTAUKSIA ja kaikkea asiattomuutta ja silloin tämän runoilijan Runo
        meni tavallaan ihan pilalle tai jopa poistettiin ja tietysti syyksi laitettiin otakoppi, joka mukamas näin
        sotkee ja villitsee muidenkin runot ! :O


        Tämän vuoksi olen jättänyt kommentoimisen vähemmälle nykyisin, mutta kyllä minä näen
        koko ajan mitä näillä runosivuilla tapahtuu ja ehkä enemmänkin... :))

        I see (*J*)

        vrt. esim... runo64 /Runoilija
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9574951/thread

        Sorry Jouni jos pilasin nyt sinun runosi kommentoimalla sitä ...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe