Kylläpä se varmaan jatkaa taas läpi yön spämmäämistään, kun on niin hyvin päässyt alkuun!!!!
Minun on työtä tekevänä ruvettava nukkumaan!
Hyvää yötä "usanisteille" toivottaa rane........
PUNIKKI IIRO on antanut tänään parhaat
7
130
Vastaukset
- S.A. Tiainen
hooohoo...jessus tällä palstalla on kansakunnan terävimmät asialla.
- oh håh
Nukutko hyvin työssäsi?
Tämä "Punikki iiro" on luvannut 100 000 euroa ja poistua täältä, jos joku löytää yhdenkin jutun, jossa ylistän kommunismia poliittisena toimijana. Rahojen noutajaa ei vaan ole kuulunut! Hohohoh! Ai kun on taas hauskaa kyykyttää idioottiamme Ranea ja muitakin vastaavia punikista hourijoita.
- onnistuu????
onko aatetoveri Kaarina Hazardini avustamassa?
Me "usanistit" jatketaan vaan nauramista punikki iiron jutuille..... - TÄNÄÄKIN
onnistuu???? kirjoitti:
onko aatetoveri Kaarina Hazardini avustamassa?
Me "usanistit" jatketaan vaan nauramista punikki iiron jutuille.....Vihamielisellä avauksella Suomalaisista!!!
Minkä ÄÄRIPUNIKIN muuttaisi, ei mikään muu kuin 9mm purana annos!
En ole "rane"... - tänään
TÄNÄÄKIN kirjoitti:
Vihamielisellä avauksella Suomalaisista!!!
Minkä ÄÄRIPUNIKIN muuttaisi, ei mikään muu kuin 9mm purana annos!
En ole "rane"...tästä Hornet onnettomuudesta!!!!!
Katsokaa kun tästä aiheesta tulee kymmeniä Iiron avauksia ja viestejä!!!!
Nyt on jo hyvällä alulla spämmäykset!
Jos Mig olisi pudonnut iiro olisi HIIREN hiljaa! - romunakki
tänään kirjoitti:
tästä Hornet onnettomuudesta!!!!!
Katsokaa kun tästä aiheesta tulee kymmeniä Iiron avauksia ja viestejä!!!!
Nyt on jo hyvällä alulla spämmäykset!
Jos Mig olisi pudonnut iiro olisi HIIREN hiljaa!eräs migiä sanotaan jo valmiiksi ruumisarkuksi. Vaan, nitsevo, ei romuista kannata pitempään puhua, vaan niiden keräilijöistä. Hän on ollut hiirenhiljaa huulta tai hammasta puremassa; mitähän nato-koiruutta keksin seuraavaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210