KIIHKEÄÄ(((((((((((((((((((((((((((((((((( PRONSSIA))))))))))))))))))))))))))))))
12 VUODEN ODODTUS ON PÄÄTTYNYT
naisten jääkiekko
7
84
Vastaukset
- hyvä naarasleijonat
Tytöiltä hieno peli, onnea!!!!!!!!!!
- Utelias.
Eikö nuo lätkänaiset ole lähes kaikki lesboja?
- ihan tosi on
Utelias. kirjoitti:
Eikö nuo lätkänaiset ole lähes kaikki lesboja?
.. mitä väliä sillä on?
Ei kai sitä vitulla pelata jääkiekkoa?
- Iirofani
Naurettavaa juhlimista vaivaisesta pronssista. Maailmassa on vain kaksi maata, jotka osaavat pelata naisissa lätkää, muut maat ovat surkeita heittopusseja.
- synkistelemään
Pronssi on arvokas mitali, mee sinä Iirofani nukkumaan ja anna ihmisten iloita mitalista. Ja joo eivät kaikki urheilua harrastavat naiset ole lepakoita.
synkistelemään kirjoitti:
Pronssi on arvokas mitali, mee sinä Iirofani nukkumaan ja anna ihmisten iloita mitalista. Ja joo eivät kaikki urheilua harrastavat naiset ole lepakoita.
Lepakot juhlivat kuin kultamitalia! Hupaisaa oli katsella kun lepakkolauma hyppi toistensa niskassa, ikään kuin suurenkin urotyön jälkeen. heheh! Kun Suomea vastassa oli todellisia pelaajia, niin pyöreä NOLLA oli maalisaldona ja lepakkolauma oli täysin avuton.
- Miehet hävis tahalla
WOHOOO.
Miehetki jo tippunu :D HYVÄ SUOMI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210