~ Mitäänsaamaton ~

8

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *

      Älä pyydä
      vaan kokeile

      Älä puhu
      vaan tee

      Sydän on täynnä
      jos uskallat

      Älä enää pohdi
      vaan toimi

    • :)))

      Herra rakasraa iloista antajaa :)

      • Toiset antaa hyvästä sydämestään iloisin mielin... :)))
        ja toiset antaa ikäänkuin koira haudattuna kieroin mielin oma lehmä ojassa... :(((

        Ja vaikka tämä "hengen tuote"...> "Herra rakasraa iloista antajaa :)" on tässä
        täysin irrotettukin asiayhteydestään vääristynein mielin eli
        luetaan kuin vanha "vihtahousu" konsanaan...
        niin...kuitenkin...
        Kukapa ne "vehkeet" meille olis Luonnut... ?....
        ja kiva että on Luonut ! :)))

        Kiitos sinulle palautteesta ! :)

        Ja poppia... ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=X3ZXqKZXrcE


      • Kisskiss --- ))
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Toiset antaa hyvästä sydämestään iloisin mielin... :)))
        ja toiset antaa ikäänkuin koira haudattuna kieroin mielin oma lehmä ojassa... :(((

        Ja vaikka tämä "hengen tuote"...> "Herra rakasraa iloista antajaa :)" on tässä
        täysin irrotettukin asiayhteydestään vääristynein mielin eli
        luetaan kuin vanha "vihtahousu" konsanaan...
        niin...kuitenkin...
        Kukapa ne "vehkeet" meille olis Luonnut... ?....
        ja kiva että on Luonut ! :)))

        Kiitos sinulle palautteesta ! :)

        Ja poppia... ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=X3ZXqKZXrcE

        Hassu tuubi, laittoi hymyilyttämään.

        Outoa sinänsä tuo ajatuksesi, en nyt oikein ymmärrä sitä.
        Miksi kukaan antaisi hmm.. mitään, ollakseen kiero?

        Vai tarkoititko, että antaa saadakseen itselleen hyvänolon tunteen vai?
        Eikös se ihminen ole hieman itsekäs olento, hakee mielihyvää..mutta samalla myös antelias, sillä saadessaan antaa myös toiselle..


      • Kisskiss --- )) kirjoitti:

        Hassu tuubi, laittoi hymyilyttämään.

        Outoa sinänsä tuo ajatuksesi, en nyt oikein ymmärrä sitä.
        Miksi kukaan antaisi hmm.. mitään, ollakseen kiero?

        Vai tarkoititko, että antaa saadakseen itselleen hyvänolon tunteen vai?
        Eikös se ihminen ole hieman itsekäs olento, hakee mielihyvää..mutta samalla myös antelias, sillä saadessaan antaa myös toiselle..

        "Outoa sinänsä tuo ajatuksesi, en nyt oikein ymmärrä sitä.
        Miksi kukaan antaisi hmm.. mitään, ollakseen kiero? "

        *
        Siis täh... pitääkö minun elää näin vanhaksi, että minä tapaan ihmisen joka
        uskoo, että kaikki suhteet/avioliitot on rakkausavioliittoja... :O
        Kyllähän nainen on suurin Vallan väline mitä minä tiedän tai
        pikemminkin Nainen istuu sen päällä...ja 90% naisista nykypäivänä sisimmässään ajattelee:
        " Mitä minä tästä hyödyn " ! :O

        Ja minä jos kuka ! sen jo 10v köyhänä 2 pojan yksinhuoltaja-isänä tiedän !!!
        Mutta näillä mennään... :D


        Kivaa sulle ;)


      • Armiliini
        Kopittelija007 kirjoitti:

        "Outoa sinänsä tuo ajatuksesi, en nyt oikein ymmärrä sitä.
        Miksi kukaan antaisi hmm.. mitään, ollakseen kiero? "

        *
        Siis täh... pitääkö minun elää näin vanhaksi, että minä tapaan ihmisen joka
        uskoo, että kaikki suhteet/avioliitot on rakkausavioliittoja... :O
        Kyllähän nainen on suurin Vallan väline mitä minä tiedän tai
        pikemminkin Nainen istuu sen päällä...ja 90% naisista nykypäivänä sisimmässään ajattelee:
        " Mitä minä tästä hyödyn " ! :O

        Ja minä jos kuka ! sen jo 10v köyhänä 2 pojan yksinhuoltaja-isänä tiedän !!!
        Mutta näillä mennään... :D


        Kivaa sulle ;)

        niin mene..raha ei onnea tuo..mutta rauhoittaa..aika törkeä väite meistä naisista että kaikki hakee sellaista miestä kellä omaisuutta on..siis rakkaudesta viis..ei pidä paikkaansa..mun mielestä sinun
        kannattaisi nyt katsoa itseäsi peiliin..että missäköhän se vika on..ei ainakaan meissä naisissa..

        mukavaa kesää :)


      • KissKiss ------))
        Kopittelija007 kirjoitti:

        "Outoa sinänsä tuo ajatuksesi, en nyt oikein ymmärrä sitä.
        Miksi kukaan antaisi hmm.. mitään, ollakseen kiero? "

        *
        Siis täh... pitääkö minun elää näin vanhaksi, että minä tapaan ihmisen joka
        uskoo, että kaikki suhteet/avioliitot on rakkausavioliittoja... :O
        Kyllähän nainen on suurin Vallan väline mitä minä tiedän tai
        pikemminkin Nainen istuu sen päällä...ja 90% naisista nykypäivänä sisimmässään ajattelee:
        " Mitä minä tästä hyödyn " ! :O

        Ja minä jos kuka ! sen jo 10v köyhänä 2 pojan yksinhuoltaja-isänä tiedän !!!
        Mutta näillä mennään... :D


        Kivaa sulle ;)

        "Siis täh... pitääkö minun elää näin vanhaksi, että minä tapaan ihmisen joka
        uskoo, että kaikki suhteet/avioliitot on rakkausavioliittoja... :O
        Kyllähän nainen on suurin Vallan väline mitä minä tiedän tai
        pikemminkin Nainen istuu sen päällä...ja 90% naisista nykypäivänä sisimmässään ajattelee:
        " Mitä minä tästä hyödyn " ! :O "


        ..tulipas aika painava toteamus sinulta. En toki usko, että kaikki avioliitot/suhteet olisivat rakkausavioliittoja, mutta että nainen se kiero osapuoli?

        Minä näen ihmiset hieman eritavalla kuin sinä tästä sinun toteamuksestasi päätellen. Kaikki me tunnemme ja olemme herkkiä olentoja, jotka etsivät hyvää oloa lähimmäisistään. Raha tuo turvaa, mutta en uskokaan, että yksikään nainen ajattelisi pelkästään rahan tuomaa turvaa.

        On aika tylyä sanoa, että nainen on vallan väline, ja että nainen ajattelisi kuinka hyötyä miehestä. Kuule, ei me naiset ihan avuttomia olla, kyllä mekin osaamme tehdä työtä ja tienata itse elantomme.

        Yleistäminen saa helposti aikaan pahaa mieltä ja loukkaa. Olen surullinen, jos sinä olet kokenut tulleesi elämässäsi petetyksi ja ymmärrän sen vaikuttavan tapaasi ajatella meitä naisia tuolla tavalla. Vihjeenä haluaisin kuitenkin sanoa, että kannattaa katsoa asioita hieman laajemmin, kaikilla asioilla on monta erilaista näkökulmaa, joten luokittelu on hyvin rajoittunut tapa suhtautua asioihin.

        Hmm..taidanpa laittaa tähän teemaan sopivaa musiikkia, tässä vain taitaa vallankäyttäjänä ollakin mies..vai olisiko sittenkin nainen..?

        http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA&feature=PlayList&p=EB0D0E86EEE81741&playnext_from=PL&index=8


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe