http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010120812830944_ul.shtml
Joko alkaa valtamediakin kirjoittelemaan?
NIBIRU / PLANET X
13
724
Vastaukset
- fuckiin
Sanotaanko tuossa jutussa mitään Nibirusta tai planet x:stä? EI! Hanki sinäki silmälasit ja elämä!
- jonninjoutava uutine
''Tutkijat: Pimeä kappale aurinkokunnan laidalla viskoo komeettoja kohti Maata'' -Tämä oli taas tällainen perinteinen iltalehden otsikko, joka myy hyvin muttei juuri sisällä kuin teorioita ja olettamuksia.
Ostin parivuotta sitten Iltalehden, jonka etusivulla komeili kissan kokoisilla kirjaimilla: ''Kuoleman enkeli saatiin kiinni!'' Luulin tietysti että lehti sisältää jutun kuoleman enkeliksi tituuleratun natsilääkäri Mengelin kiinnijäämisestä, mutta eipäs ollutkaan. Sen sijaan juttu käsitteli jotain aivan muuta todella tyhjänpäiväistä maan ja auringon väliltä. - Ha ha ha...
.. olettamusta... ei toistaiseksi ole havaittu... hypoteesien mukaan... jos Nemesis olisi olemassa...saattaa ollakin... he uskovat... uskovat... teoriassa... sitä on vaikea löytää... uskoo... on saattanut havaita...
- bbbbbbbbbbb
Minkä takia ne käyttää jotain ihme Tykhe nimeä Nibirusta/Planet X:stä? Hetken ihmettelin mistä vtusta ne puhuu, kun Nibirun siellä piti olla.
- Nasa on huijari
Mielenkiintoinen ilmiö että aina kun Nasan rahoitusta pienennetään, niin tapahtuu aivan käsittämättömiä löytöjä. Yhdysvaltain kongressissa kyllä tiedetään Nasan temput entuudestaan, vaikkei tavalliset tv:tä jumaloivat pulliaiset sellaisia huomaa.
Sieltä Marsistakin muka on löytynyt jo humanoidien fossiileja, pyramideja ja valtavia päänmuotoisia vuoria kuin jostain egyptin Gizasta. Onneksi on nykyään nämä kuvanmuokkausohjelmat, joilla kuvista voi muokata millaisia itse haluaa. Kaikki mainitus ''löydöt'' tapahtuivat välittömästi määrärahojen tuntuvan pienennyksen jälkeen.- se on tulossa
Se pitäisi näkyä taivaalla ensi vuonna toukokuussa ilman apuvälineitä, se Nibiru tulee auringon takaa, mutta laskeutuu kokoajan lähestyessään maaapallon rataa, koska se kiertää sen ja palaa sitten takaisin. Maailmanloppu se ei ole kuin niille, jotka eivät välitä siitä mitään eivätkä viitsi ottaa selvää mitä tehdä kun se tulee, vuonna 2012...!
> Sieltä Marsistakin muka on löytynyt jo humanoidien fossiileja, pyramideja
Kuka niin sanoo?
- Nbiiruu
Nibiru näkyy jo?
http://www.youtube.com/watch?v=4TvUz6s-7nI&feature=youtube_gdata_player- Sav Sov
En ole uskontu Nibiru-juttuihin mutta nyt täytyyy uskoa.
Kyllähn se sieltä tulloo ! - : )
Sav Sov kirjoitti:
En ole uskontu Nibiru-juttuihin mutta nyt täytyyy uskoa.
Kyllähn se sieltä tulloo !No, onneksi idiootteja piisaa ja NIBRU-oheistuotteet menevät kuin kuumille kiville.
Voin kuvitella kun joku NIBRU-saagalla kovaa vauhtia rikastuva tyyppi juoksee huorissa, ajelee Ferrarilla ja syö itsensä pyöreäksi siinä sivussa kun te tollot kyttäätte tekaistuja videoita PC:n ääressä ja ostatte sen kirjoja. - hohhlhh
Sav Sov kirjoitti:
En ole uskontu Nibiru-juttuihin mutta nyt täytyyy uskoa.
Kyllähn se sieltä tulloo !Kylläpäs olet hörhö!
http://www.yle.fi/uutiset/viihde/2009/11/nasa_ampuu_alas_vaitteet_maailmanlopusta_1148137.html
http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/2009/11/saksalaistutkija_maailman_loppuminen_vuonna_2012_on_laskuvirhe_1138360.html
http://astrobiology.nasa.gov/ask-an-astrobiologist/intro/nibiru-and-doomsday-2012-questions-and-answers
http://www.avaruus.fi/kysy-tutkijalta/tahtitiede-faq/seuraako-mayojen-kalenterin-loppumisesta-vuonna-2012-maailmanloppu.html
http://www.avaruus.fi/kysy-tutkijalta/faq/aiheuttaako-planeetta-nibiru-maailmanlopun.html - poikjuhg
hohhlhh kirjoitti:
Kylläpäs olet hörhö!
http://www.yle.fi/uutiset/viihde/2009/11/nasa_ampuu_alas_vaitteet_maailmanlopusta_1148137.html
http://www.yle.fi/uutiset/kulttuuri/2009/11/saksalaistutkija_maailman_loppuminen_vuonna_2012_on_laskuvirhe_1138360.html
http://astrobiology.nasa.gov/ask-an-astrobiologist/intro/nibiru-and-doomsday-2012-questions-and-answers
http://www.avaruus.fi/kysy-tutkijalta/tahtitiede-faq/seuraako-mayojen-kalenterin-loppumisesta-vuonna-2012-maailmanloppu.html
http://www.avaruus.fi/kysy-tutkijalta/faq/aiheuttaako-planeetta-nibiru-maailmanlopun.htmlmut ku tosiasiat on nii tylsii!
miten täysin todellisuuden- ja suhteellisuudentaju on päässyt hukkumaan niin kreationisteilta kuin salaliittouskovaisilta.
Uranus ja Neptunus löydettiin parisataa vuotta sitten, vaikka havaintovälineet olivat nykyisiin verrattuna aika alkeellisia ja valokuvaus ja tietokoneet tuntemattomia. No niin, nyt meillä on paljon enemmän havaintovälineitä ja laskentatehoa - joten jos Nibiru olisi olemassa, se olisi nähty kauan sitten!
Mistähän johtuu etteivät oikeat astronomit ole nähneet Nibirua? Olisihan sen löytyminen sentään melkoinen sensaatio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683